Pilnie pomoc przy wymianie drążka kierowniczego
: wt sie 14, 2007 09:29
Witam
Bardzo prosze koledzy napiszcie jak sie wymienia drążek kierowniczy od strony kierowcy
Po krotce napisze w czym klopot Golf 2 1991 rok bez wspomagania okazalo sie podczas wymiany koncówki (gałki) że ma z lewej strony drazek i gałke od nowosci chyba tzn złączone razem na stałe
Chcac wymienic galke musze to z robic razem z drazkiem I tu klopot Nie ma dojscia zeby go wykrecic z kolumny Przeszkadza wachacz, ruch jest tak mały ze nie mozna tego odkrecic Masakra klucz 27 ale ruch zerowy zrobilem ze 2 obroty ale idzie strasznie ciezko Chyba ze jest tam jakas kontra, wydaje sie ze z drugiej strony jest klucz 30 ale nie mam do tego dojscia
Moze ktos mnie poratuje i powie ze zle sie za to zabieram Wymienialem drazek w pasku B4 bez klopotu nie che mi sie wierzyc zeby tutaj w mk2 nie bylo dojscia i zeby wymagalo to odkrecenia wahacza
Podpowiedzcie cos POZDRO
P.S dodam ze 3h wybijalem sworzen tak był zardzewiały ale to pracuje w oleju i guma byla ok
Bardzo prosze koledzy napiszcie jak sie wymienia drążek kierowniczy od strony kierowcy
Po krotce napisze w czym klopot Golf 2 1991 rok bez wspomagania okazalo sie podczas wymiany koncówki (gałki) że ma z lewej strony drazek i gałke od nowosci chyba tzn złączone razem na stałe
Chcac wymienic galke musze to z robic razem z drazkiem I tu klopot Nie ma dojscia zeby go wykrecic z kolumny Przeszkadza wachacz, ruch jest tak mały ze nie mozna tego odkrecic Masakra klucz 27 ale ruch zerowy zrobilem ze 2 obroty ale idzie strasznie ciezko Chyba ze jest tam jakas kontra, wydaje sie ze z drugiej strony jest klucz 30 ale nie mam do tego dojscia
Moze ktos mnie poratuje i powie ze zle sie za to zabieram Wymienialem drazek w pasku B4 bez klopotu nie che mi sie wierzyc zeby tutaj w mk2 nie bylo dojscia i zeby wymagalo to odkrecenia wahacza
Podpowiedzcie cos POZDRO
P.S dodam ze 3h wybijalem sworzen tak był zardzewiały ale to pracuje w oleju i guma byla ok