Witam
Prosze o wasze zdanie ponieaz silnik w moim golfie 89r. 1.8 benzyna na gaźniku +ins gaz dosyć mocno kopci na biało.Ale gdy odpalam go rano rozrusznik lewdo zrobi jeden obrót i silnik pali elegancko.Przez około 2 min jest ok potem zaczyna kopcić na biało,na rozgrzanym silniku kopci troche mocniej szczególnie przy dodaniu gazu.Zastanawiam sie czy to poprostu dlatego że pali olej(ok 2-2,5 L na 5000)czy dlatego że pali płyn chłodniczy ,gdyż tego tez mi ubywa i nie wiem czy leci troche gdzieś na opasce czy ew jest tak że jest uszkodzona uszczelka pod głowica.Ale czytałem że powiny niby sie mieszac płyn z olejem lub odwrotnie ale u mnie jest ok - nic sie nie miesza.Czy przy spalaniu takiej ilości oleju było by widac kopcenie?Dodam że silnik ma przejechane napweno ponad 200 000 a uszczelniacze zaworów nie były wymieniane.Silnik chodzi równo,temperatura trzyma sie w normie.Kopci zarowno na benzynie jak i na gazie.Co powiecie?
Kopci na biało, pali olej płyny nie mieszają sie. Uszczelka?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kopci na biało, pali olej płyny nie mieszają sie. Uszczelka?
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 23:15 przez winnie, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maćkooo
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2032
- Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
- Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Witam
Poweim tak uszczelniacze wypadałoby wymienic wkrótce.
Moje spostrzezenia jesli olej miesza sie z płynem to na korku wlewu oleju powinienes znalezc ciecz przypomiającą majonez. To oznaka ze olej miesz sie z płynem chłod. co oczywsicie nie jest pozytywne. Oleju bierze ci sporo .
CO do dymu to czarny oznacza spalanie oleju , przezroczysty że jest Ok, a biały zapewne olej + płyn. Radze wymienic pierscienie + wszelkie uszcelki takze kolektorów wyd. i ssacego i pod poktywa. Remoncik powinien cie wyniesc jakiegos 1000siaka. Moze nawet zejdziesz cos nizej zalezy od mechanika. ALe lepiej wymien bo jak to mowia "Lepiej późno niż wcale"
Pozdro
Poweim tak uszczelniacze wypadałoby wymienic wkrótce.
Moje spostrzezenia jesli olej miesza sie z płynem to na korku wlewu oleju powinienes znalezc ciecz przypomiającą majonez. To oznaka ze olej miesz sie z płynem chłod. co oczywsicie nie jest pozytywne. Oleju bierze ci sporo .
CO do dymu to czarny oznacza spalanie oleju , przezroczysty że jest Ok, a biały zapewne olej + płyn. Radze wymienic pierscienie + wszelkie uszcelki takze kolektorów wyd. i ssacego i pod poktywa. Remoncik powinien cie wyniesc jakiegos 1000siaka. Moze nawet zejdziesz cos nizej zalezy od mechanika. ALe lepiej wymien bo jak to mowia "Lepiej późno niż wcale"
Pozdro
Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Zawsze do przodu :D
http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related
Warto sprawdzic na poczatek układ chłodzenia czy nie ma wycieków. Wtedy mozna sie zastanawaic nad wymianą uszczelki pod głowicą. wszystko wskazuje ze to bedzie jej wina. majonez pod korkiem lub na bagnecie wystepuje gdy temp otocenia jest niska, poniewaz woda tak szybko nie odparuje i mieszajac sie z olejem powoduje taki efekt
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=fc27abf292da2d6e][img]http://images27.fotosik.pl/126/fc27abf292da2d6em.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 339 gości