Strona 1 z 1

Wymiana termostatu MkII

: wt kwie 12, 2005 00:40
autor: MaSa_Golf
No i stalo sie

wczoraj wracalem z Radomska (niecale 50km) i patrze na skale, a tam ponad 3/4 skali, a 3 dni wczesniej odchylilem te klapki na chlodnicy i w trasie mi trzymal rowniutko 90.

Mysle cos jest nie tak, zatrzymalem sie, patrze pod maske, dotykam wezy a tam dolny calkiem zimny :/

Termostat padl, musialem w drodze 2 razy sie zatrzymywac i czekac az ochlonie bo nie chcialem stracic uszczelki pod glowica

Dzisiaj kupilem termostat, francuski Vernet czy jakos tak (slyszalem ze dobry jest), zaplacilem 40 zlotych

Mam pytanko, moze ktos dysponuje zdjeciem, gdzie jest w golfiku termostat?? i jak go zdjac, podejrzewam ze na pompie wody na dole, niedaleko dolnej czesci chlodnicy (przy dolnym wezu) przykrecony na 2 sruby 10 do ktorych jest potwornie kiepskie dojscie ale nie jestem pewien (silnik JP)

Po wymianie zaleje uklad nowym czystym borygo, bo stary plyn jest zielony i troszke jakby metny

Czy po wymianie bede musial odpowietrzac uklad?? Z tego co slyszalem to w mkII uklad sie sam odpowietrza ale nie jestem pewien

Uff ale sie rozpisalem

Z gory dzieki za pomoc

Re: Wymiana termostatu MkII

: wt kwie 12, 2005 01:08
autor: Borys
Soczek pisze:No i stalo sie

wczoraj wracalem z Radomska (niecale 50km) i patrze na skale, a tam ponad 3/4 skali, a 3 dni wczesniej odchylilem te klapki na chlodnicy i w trasie mi trzymal rowniutko 90.

Mysle cos jest nie tak, zatrzymalem sie, patrze pod maske, dotykam wezy a tam dolny calkiem zimny :/

Termostat padl, musialem w drodze 2 razy sie zatrzymywac i czekac az ochlonie bo nie chcialem stracic uszczelki pod glowica

Dzisiaj kupilem termostat, francuski Vernet czy jakos tak (slyszalem ze dobry jest), zaplacilem 40 zlotych

Mam pytanko, moze ktos dysponuje zdjeciem, gdzie jest w golfiku termostat?? i jak go zdjac, podejrzewam ze na pompie wody na dole, niedaleko dolnej czesci chlodnicy (przy dolnym wezu) przykrecony na 2 sruby 10 do ktorych jest potwornie kiepskie dojscie ale nie jestem pewien (silnik JP)

Po wymianie zaleje uklad nowym czystym borygo, bo stary plyn jest zielony i troszke jakby metny

Czy po wymianie bede musial odpowietrzac uklad?? Z tego co slyszalem to w mkII uklad sie sam odpowietrza ale nie jestem pewien

Uff ale sie rozpisalem

Z gory dzieki za pomoc
wg mnie to do termostatu jest dobre dojscie z kanału lub podnosnika, a jak jeszcze nie masz wspomy to cała operacja zajmuje 15 min ,

a termostat jest dokładnie pod tym czarnym króćcem
Obrazek
Obrazek

: wt kwie 12, 2005 01:27
autor: MaSa_Golf
Wielkie dzieki Borys, czyli termostat jest tam gdzie myslalem ze jest :D

: wt kwie 12, 2005 01:30
autor: Borys
Soczek pisze:Wielkie dzieki Borys, czyli termostat jest tam gdzie myslalem ze jest :D
no widocznie tak :grin:

: wt kwie 12, 2005 10:37
autor: igor002
w FAQ masz opisane jak wyminić temostat

: śr kwie 13, 2005 08:47
autor: WarMachine18
no ja mam maly problem, woze swoj termostat juz 2 tyd. jaj chcialem go wymienic to ukrecila mi sie sruba :( a druga ma troche zryta glowke i 10 sie przekreca co mam z tym fantem zrobic bo sam niewiem moze jakies pomysly???

: śr kwie 13, 2005 09:38
autor: szorka
czytajcie inne posty na ten temat, korzystajcie z wyszukiwarki, jest jeszcze taki dział jak FAQ ...

tu masz wymianę termostatu:termostat

: śr kwie 13, 2005 10:00
autor: WarMachine18
wiem jak wyminiac termostat ale co mam zrobic jak mi sie sruba przekrecila a drugiej sie nieda odkrecic bo 10 sie przekreca ???