Strona 1 z 1

Dziwne obroty silnika

: ndz sie 12, 2007 19:10
autor: holykowal
Witam.
Jestem posiadaczem VW golf2 1.6 kat. i mam problem . Wczoraj dokładnie wsiadłem do auta i okazało sie ze po uruchomieniu silnik strasznie szaleje raz po raz zmienia obroty z wysokich na niskie i odwrotnie. Tak wrażenie jakby ktoś siedział i bawił sie pedałem gazu. I tak samo podczas jazdy zachowuje sie dziwnie obroty nie stabilizują sie i przy zmianie biegów słychać jak silnie na luzie szaleje.
co to jest miał ktoś coś takiego wcześniej ?? i czy da sie to szybko usunąć.
Z poważaniem holykowal

: ndz sie 12, 2007 19:17
autor: pomp(as)
bardziej kompetentni więcej na ten temat powiedzą. mam znajomego, który miał podobny problem ze swoim golfem. skończyło się wymianą gaźnika (coś z elektroniką)...niestety nie mam możliwości dowiedzieć się w tej chwili więcej szczegółów :/

Re: Dziwne obroty silnika

: wt sie 14, 2007 11:28
autor: slawko333
witam!
mialem podobny problem, jeden ze specjalistow mowil ze to silnik krokowy, przeczyscil go(10 zl), mowil ze jeszcze kilka dni bedzie chodzil na luzie na obrotach ok 2 tys, a pozniej sie sam ulozy, i rzeczywiscie tak bylo! a teraz chodzi na 1tys. i niema problemu!
pozdrawiam

Re: Dziwne obroty silnika

: wt sie 14, 2007 22:16
autor: silent_rob
slawko333 pisze:witam!
mialem podobny problem, jeden ze specjalistow mowil ze to silnik krokowy, przeczyscil go(10 zl), mowil ze jeszcze kilka dni bedzie chodzil na luzie na obrotach ok 2 tys, a pozniej sie sam ulozy, i rzeczywiscie tak bylo! a teraz chodzi na 1tys. i niema problemu!
pozdrawiam
1,6 nie ma silnika krokowego a nastwnik przepustnicy wiec warto sprawdzic stan polaczen elektrycnzych do nastawnika stan polaczen z czujnika polozenia przepusnticy , odpowietrzneie skrzyni korbowej , cyz nie ma przedmuchow bo gdzies jest dziura w odmie i stan gumy pod gaznikiem tak na poczatek :hmm:

: pt sie 17, 2007 17:18
autor: holykowal
Witam okazało sie ze to przyczyna nastawnika przepustnic dokładnie chodziło o owy trzpien znajdujacy sie centralinie w nastawniku. Otórz nie był dos luzny co było przyczyna złego sterowania przepływem. Dzieki za pomoc bo wy skierowaliście mnie na tą dana część.
:pub:

: pt sie 17, 2007 22:37
autor: silent_rob
holykowal pisze:Witam okazało sie ze to przyczyna nastawnika przepustnic dokładnie chodziło o owy trzpien znajdujacy sie centralinie w nastawniku. Otórz nie był dos luzny co było przyczyna złego sterowania przepływem. Dzieki za pomoc bo wy skierowaliście mnie na tą dana część.
:pub:
alez prosze bardzo ;]