Strona 1 z 1
Brak mocy na 5 biegu
: ndz sie 12, 2007 15:14
autor: lesiu54
koledzy pomóżcie. moj golfik na 1,2,3 przyspiesza w mniarę sprawnie natomiast na 4 i5 nie ma mocy szczególnie na ostatnim przyspieszenie przy wyższych prdkościach trwa wieki:( pomóżcie co to może być. Dodam ze katalizator jest nie wyspawany i autko chodzi na gazie. na benzynie ma ten sam objaw:(
: ndz sie 12, 2007 15:23
autor: To_mas
lesiu54 pisze:przyspieszenie przy wyższych prdkościach trwa wieki:(
ale co rozumiesz przez wyzsze prędkości ??
: ndz sie 12, 2007 15:25
autor: lesiu54
no tak jak się jedzie na 5 czyli od około 80. i wogóle si nie zbiera nie przyspiesza:(, to znaczy idzie ale potzreba na to wieku
: ndz sie 12, 2007 18:46
autor: Gangst3R
"całe wiek"i to jest pojęcie względne, to jest tylko 70km nie oczekuj od niego zbyt wiele.
Powymieniaj wszystkie filtry (paliwowy i powietrza) koszt 20zł.
Jeśli podejrzewasz zapchany katalizator to go wywal i wspawaj rurke lub strumienice.
Ja u mechanika w fordzie orionie zapłaciłem za wspawanie rurki 25 zł.
: pn sie 13, 2007 00:08
autor: Maćkooo
Witam
Wedlug mnie w golfie 2 do przyspiesznaia uzywac powinno sie 3 biegów: 1, 2 ,3 biegu.
4 i 5 bieg moim zdaniem to biego ekonomiczne. Niezwykle elastyczne i dopracoweane.
Jednak mozesz meic racje jesli jest mułowaty na tych biegach to cos jest nie tak.
Przyczyny
1. Katalizator - lecz pisałes ze nie on jest odpowidzialny
2. Hmmm Moze tutaj byc prawie wszystko. Ciezko doradzic co sprawdzic nalezy. A czy to jest autko na gazniku?
Jesli tak to napisz jakim.
: pn sie 13, 2007 00:30
autor: To_mas
lesiu54 pisze:no tak jak się jedzie na 5 czyli od około 80. i wogóle si nie zbiera nie przyspiesza:(, to znaczy idzie ale potzreba na to wieku
no to powinien iść lepiej !!
Moze nagraj filmik
tak jak pisałem proponuje powymieniać filtry !!
[ Dodano: Pon Sie 13, 2007 00:32 ]
Maćkooo pisze:4 i 5 bieg moim zdaniem to biego ekonomiczne.
na kasss na 4 to ja często wyprzedzam :PP
: pn sie 13, 2007 00:58
autor: koonrad
po pierwsze - nie ma sinika 2ee tylko gaxnik pierburg 2E jak cos
po drugie sprawdź oznaczenie skrzyni, jesli masz 4T to nie dziw się, to jest skrzynia z długimi biegami i 5-tka jest biegiem ekonomicznym.
oznaczenie masz od spodniej częsci na płaskim kwałku skrzyni skrzyni o rozmiarze ok 2cmX5cm
pozdro
: pn sie 13, 2007 11:46
autor: Maćkooo
na kasss na 4 to ja często wyprzedzam :PP
Jak masz diesla to byc moze bo ja diesla nie mam .W dieslu moment obrotowy dostepny jest juz od 2000/2500 obr/min oczywiscie ten maxsymalny wiec diesle tak maja.
Prawda jest ze lepiej wyprzedzac na 4 niz wrzucac 3 i dusic autko jak szaleniec ale 4 i 5 to biegi ekonomiczne gdyz na 3 chyba nie jezdzisz zeby osczedzic paliwka.
: pn sie 13, 2007 12:04
autor: To_mas
Zazwyczja jezdze na 4 czyli tak jak jade po zabudowanym te 55-60 to smigam na 4
: pn sie 13, 2007 17:29
autor: Gangst3R
To_mas pisze:
tak jak pisałem proponuje powymieniać filtry !!
To_mas jak już to ja pisałem a nie Ty, ale mniejsza z tym.
Proponuje także przyjżeć się układowi zapłonowemu. Świece, kopułka, palec - to moźna ocenić wzrokowo. Kable WN też, tylko do tego potrzeba nocy i odrobine wody.
: wt sie 14, 2007 00:13
autor: łyssy
nie wiem jaki ma kolega dokładnie silnik, w moim autku jest też skrzynia 5, a dokładnie 4+E(konomic), więc nie dziwi mnie wcale że niema przyspieszenia na 5-ce przy prędkościrzędu 80km/h, przyspieszać sprawnie( w przypadku mojego auta) można dopiero, po przekroczeniu max momentu obrotowego (3200nm = 90km/h) i to na prostej drodze, a najlepiej mieć te 100km/h, poniżej to rzeczywiście trwa wieki