Problem z chłodzeniem w silniku 2.5 24V
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z chłodzeniem w silniku 2.5 24V
witam!
wsadziłem do mojego golfa silnik mazdy 626 2.5l 24v v6 180 km i mam problem z chłodzeniem, silnik jest tak wielki że miesci się chłodnića tylko seryjna 1.8 i to z lekkimi modyfikacjami.
ayto jeżdzi ale brakuje mu chłodzenia, z przody już nic nie zmieszcze, co mam robić, może ma ktoś jakiś pomysł?
myślałem o jakimś rozwiązaniu w bagażniku ale to chuba bez sęsu.
 
dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam!
			
													wsadziłem do mojego golfa silnik mazdy 626 2.5l 24v v6 180 km i mam problem z chłodzeniem, silnik jest tak wielki że miesci się chłodnića tylko seryjna 1.8 i to z lekkimi modyfikacjami.
ayto jeżdzi ale brakuje mu chłodzenia, z przody już nic nie zmieszcze, co mam robić, może ma ktoś jakiś pomysł?
myślałem o jakimś rozwiązaniu w bagażniku ale to chuba bez sęsu.
dziękuję za podpowiedzi i pozdrawiam!
					Ostatnio zmieniony ndz sie 12, 2007 21:48 przez lw, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
Kurcze ja tez na razie nie wierzę. żeby ktoś miał tyle inwencji twórczej żeby zrobic swap silnika, a nie dał rady wsadzić wiekszej chłodnicy? 
lw daj fotki, to bedzie ciekawe.
			
									
									lw daj fotki, to bedzie ciekawe.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						- andrew19_86
 - Forum Master

 - Posty: 1572
 - Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
2.5 24V i tylko 180 KM ??? nie lepiej na standardowego VR6??? podobna moc ale chodnica by weszla 
  dawaj foty
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- andrew19_86
 - Forum Master

 - Posty: 1572
 - Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
a
  respect 
			
									
									a o tym nie pomyslalemandrew19_86 pisze:tyle,że z tego silnika z n/a wyciągniesz dużo więcej niż w VR'ku,a i kręcić można wyżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
auto jest w trakcie składania po lakierowaniu więc troche bałagan, sami widzicie że jest mało miejsca na chłodnice.
myślałem o chłodnicy od 1.6 td, co wy na to?
 
 
 
			
													myślałem o chłodnicy od 1.6 td, co wy na to?
 
 
 
					Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 22:40 przez lw, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
no no nie zle 
			
													
					Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 22:43 przez rysiektr, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
 - V.I.P.

 - Posty: 26259
 - Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
 - Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
 
No uznanie.
Widać tam chyba że jak na razie wąż z płynem cię nie puszcza z większą chłodnicą. Ja się na tym nie znam ale jak się patrzy na fotki aut po tuningu no napewno się da, w końcu chłodnicę można nawet zamówić jaką się chce, kosztuje ale warto. Nie żałuj forumowiczom i zrób parę lepszych fotek, z bliska itd.
			
									
									Widać tam chyba że jak na razie wąż z płynem cię nie puszcza z większą chłodnicą. Ja się na tym nie znam ale jak się patrzy na fotki aut po tuningu no napewno się da, w końcu chłodnicę można nawet zamówić jaką się chce, kosztuje ale warto. Nie żałuj forumowiczom i zrób parę lepszych fotek, z bliska itd.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 134 gości


