Strona 1 z 1
					
				Problem z Golfem II z silnikiem 1.3 NZ
				: pn kwie 11, 2005 23:15
				autor: Swistak69
				Witajcie mam problem z tym moim golfem!strasznie dziwnie parcuje tzn. skacze na opbrotach i czasami sobie nawet zgasnie!mam prozbe jak macie jakies schematy tego silnika dajcie mi linki stron z ktorych bym mogl sobie to sciagnac i jeszcze jedna gdzie w golfie II z 87 znajduje sie gniazdo diagnostyczne zeby podpiac kompa!z gory dziekuje i pozdrawiam Swistak69
			 
			
					
				
				: pn kwie 11, 2005 23:24
				autor: MAREK 74
				nigdzie się znajduje
			 
			
					
				
				: pn kwie 11, 2005 23:24
				autor: melon
				sprawdz sonde lambde (odepnij wtyczke od niej i pojezdzij chwilke jak bedzie lepiej to znaczy ze sonda lezy)
wymien czujnik termiczny  takie niebieski na na odudowie termostatu na 2 kable...
			 
			
					
				
				: wt kwie 12, 2005 13:45
				autor: guli
				Przede wszytkim posprawdzaj wszystkie odmy i podciśnienia, w następnej kolejność przewody WN
			 
			
					
				
				: śr kwie 13, 2005 22:13
				autor: TZC
				u mnie było podobnie POWÓD: wężyki od podciścnienia.
			 
			
					
				
				: czw kwie 14, 2005 21:15
				autor: Egon PŃ
				Czy tez masz 1.3 na wtrysku z 87 bo podobno NZ wychodziły dopiero od 90r ??
			 
			
					
				
				: czw kwie 14, 2005 21:34
				autor: z_a_c
				nie kolega pisze dobrze nz napewno wychodziły od 87 sam mam takiego,no więc od początku po kupnie u mnie chodził dobrze ,ale potem zaczęło się to co ciebie plus przerywanie w czasie jazdy :
-wymieniłem filtr paliwa i świece i ustało przerywanie, ale nadal wariował na wolnych (nie gasł) -bardzo irytujące
-główną przyczyną była rozje...... odma, po naprawie ustało w 85% (musisz sobie to bardzo dokładnie sprawdzić)
-dalej był termostat silnik się nie dogrzewał
-i byłem na diagnozie u dobrych elektryków (lekko przestawili zapłon i ustawili przepływomierz poza stwierdzili wszystko ok)
-nareszcie samochód chodzi jak powinien, powodzenia w szukaniu usterki
			 
			
					
				
				: czw kwie 14, 2005 21:37
				autor: z_a_c
				jeszcze jedno na początku palił ok.10 w mieście, teraz 7
			 
			
					
				
				: czw kwie 14, 2005 22:51
				autor: collo
				ja tez mam nz i bylem na komputerze, kumaty gosc z serwisu podpiol sie miedzy kompa a wtyczke i wszystko sie pokazalo, padnieta sonda. mialem identyczne objawy gasl sobie ale za pierwszym odpalal pozniej obroty skakaly mu od min. slyszalem klekoczace zeby w skrzyni biegow do takich wysokich ze mialem problem z wrzuceniem biegu odepnij wtyczke od sondy i pojezdzij sprawdz odme pozdro
			 
			
					
				
				: czw kwie 14, 2005 23:48
				autor: Swistak69
				wielkie dzieki panowie wszystko posprawdzam i dam wam znac co to za usterka!pozdrawia!
			 
			
					
				
				: pt kwie 15, 2005 11:35
				autor: chybil
				Mam podobnie, czasem gaśnie ale tylko na pierwszych 10 metrach (czyli w zasadzie na parkingu), co jest upierdliwe gdy się włączam do ruchu na uczęszczanej drodze.
Na luzie obroty mi falują i też chciałbym się tego pozbyć.
Ale mam pytanie co to jest ta ODMA!! Podejrzewam że to chodzi o jakieś przewody(wężyki) które dochodzą do silnika i mogą być nieszczelne? CHODZI MI  O TO KTÓRE TO SĄ?
PS Gdy ustawiałem zapłon pół roku temu w warsztacie powiedziano mi że (pod?)ciśnieniowy regulator zapłonu(taki jakby grzybek na puszce z której wychodzą kable do świec) już jest na wykończeniu i trzeba się powoli szykować do wymiany (naprawy). Czy to może być przyczyną falujących obrotów?
			 
			
					
				
				: pt kwie 15, 2005 14:46
				autor: guli
				regulator wyprzedzenia też może być winien u mnie był nieszczelny wężyk ok 2 cm średnicy i 5 długości stojąc przed samochodem w lewym górnym rogu komory silnika. Łapał fałszywe powietrze za przepływomierzem i silnik głupiał.