Wentyl na chlodnicy mi sie wylacza...
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wentyl na chlodnicy mi sie wylacza...
Autko od czasu do czasu mi gasnie i nie chce odpalic przez kilka/kilkanascie minut.Dopiero po tej przerwie odpala normalnie i chodzi jakis czas,nieraz dlugo nawet ale co jakis czas znowu gasnie i trzeba czekac.
W ogole to wentylator na chlodnicy wtedy mi sie zatrzymuje i za chiny ludowe nie chce zatrybic. Wtedy wyciagam wtyke z czujnika do wlacznika wentylatora wkreconego w chlodnice i drutem lacze na krotko i sie wentyl wlacza. Ten czujnik juz wymienialem i dalej,chociaz chyba nawet rzadziej sie zdarza,ze wentyl sie nie kreci po zagrzaniu silnika i auto gasnie i jakis czas nie odpala :/ .Wtedy znowu spinka mnie ratuje.Juz nie wymieniajac tego czujnika/wlacznika w chlodnicy podlaczam wtyke do niego i wentyl dziala,ale tez jakis czas tylko bo zdarza sie,ze znowu sie nie wlacza jak silnik sie zagrzeje.I wtedy najczesciej gasnie mi autko.
Czy jest cos takiego jak odciecie zaplonu przy za duzej temperaturze silnika?
Co to moze byc ?
Golfik trójeczka 1,4 z konca 93 roku wersja New Orleans.
W ogole to wentylator na chlodnicy wtedy mi sie zatrzymuje i za chiny ludowe nie chce zatrybic. Wtedy wyciagam wtyke z czujnika do wlacznika wentylatora wkreconego w chlodnice i drutem lacze na krotko i sie wentyl wlacza. Ten czujnik juz wymienialem i dalej,chociaz chyba nawet rzadziej sie zdarza,ze wentyl sie nie kreci po zagrzaniu silnika i auto gasnie i jakis czas nie odpala :/ .Wtedy znowu spinka mnie ratuje.Juz nie wymieniajac tego czujnika/wlacznika w chlodnicy podlaczam wtyke do niego i wentyl dziala,ale tez jakis czas tylko bo zdarza sie,ze znowu sie nie wlacza jak silnik sie zagrzeje.I wtedy najczesciej gasnie mi autko.
Czy jest cos takiego jak odciecie zaplonu przy za duzej temperaturze silnika?
Co to moze byc ?
Golfik trójeczka 1,4 z konca 93 roku wersja New Orleans.
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 20:30 przez viewioor, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
A czemu ty chcesz żeby wentylator tak ciągle chodził. Włącza się na chwilkę, schladza silnik i się wyłącza. Czy może na wskaźniku pokazuje że jest przegrzany??
[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 8:51 pm ]
A co gaśnięcia sprawdź na razie czy jest iskra w momencie gdy nie che zapalić. Pachnie to uszkodzeniem czujnika halla albo cewki.
[ Dodano: Pią Sie 10, 2007 8:51 pm ]
A co gaśnięcia sprawdź na razie czy jest iskra w momencie gdy nie che zapalić. Pachnie to uszkodzeniem czujnika halla albo cewki.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Wiem,ze on sie wlacza tylko jak silnik jest goracy ale wlasnie gdzies w granicach 80/90 stopni sie nieraz w ogole nie wlacza i mi autko gasnie jak to wyzej opisalem.Swiece wymienialem na noweczki jakis miesiac temu,od tego czasu gasl juz z 4 razy.
[url=http://hidentity.org/][img]http://hidentity.org/hid/PL761944.gif[/img][/url]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Ale włączać to się ma przy 95 mniej więcej i zostaw to w spokoju. Przyczyna jest inna. To znaczy owszem, bywa że czujnik halla zepsuty przestaje działać przy wyższej temperaturze, ale to nie wina wentylatora ktróry działa prawidłowo.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Oj...znam te objawy bardzo dobrze, mialem cos takiego w calibrze(dlatego ciesze sie ze sprzedalem), auto odpalalo jechalo nagle zaczynalo szarpac i gaslo, i juz nie zapalilo, dopiero po kilkunastu dlugich min z trudem zapalilo i za jakis czas znowu to samo, powymienialem wszystkie czujniki *#cenzura#*, nawet koma silnika i nic nie pomoglo az poszla cichaczem do zyda ...
byl golf I 1.6 gti
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
byl golf II 1.6
byla calibra 8V
teraz jest golf III 1.8 GT- zobaczymy jak sie przyjmie...
sprzedam mojego golfa => http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3510391
Też tak sądzę.Paweł Marek pisze:Pachnie to uszkodzeniem czujnika halla
vwjaca1 pisze:Wymień czujnik temperatury i będzie po kłopocie
Od kiedy gaśnie silnik od włącznika termicznego wentylatora?
Owszem, jak go kupować to tylko w ASO, ale nie jest to przyczyną gaśnięcia auta po rozgrzaniu i możliwego odpalenia po czasie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 316 gości