Tuleje wachacza + przegub
: pt sie 10, 2007 11:31
Witam,
posiadam Golfa MK4 1,6 16V, '98
byłem u mechanika, bo cos mi stuka w zawieszeniu (a dokładnie kilka rzeczy),
podczas jazdy na nierównej nawierzchni słychać stukot w lewym kole,
gdy wjade w głębszy dół słychac metaliczny stukot (jak metal o metal),
oraz podczas jazdy po łuku w lewo oraz przyśpieszaniu po prostej słychac także jeszcze jeszcze inny stukot - chyba lewy przgub.
Byłem u mechanika - podobno solidny jezeli chodzi o zawieszenie i niedrogo bierze.
Zdiagnozował, iż do wymiany jest tylna tuleja przedniego (lewego) wachacza.
Powiedział również, że należy wymienić to samo po prawej stronie.
Jeżeli chodzi o przegub to niemógł się wypowiedzieć, gdyż wokół jego warsztatu nie ma gdzie rozpędzić (dosłownie ok 10m placu).
Chciałbym się dowiedzieć, czy wymiana tulej jest konieczna - czy mają one wpływ na warunki prowadzenia auta i czy decydują o dlaszym szybszym zużyciu pozostałych części oraz czy decydują o bezpieczeństwie.
Ponadto mechanik powiedział że naprawa to koszt 2 X tuleja (20zł) + robocizna 50zł = 90zł - czy to drogo, tanio, czy w normie?
I chciałbym się dowiedzieć ile może mnie kosztować ewentualna wymiana przegubu.
posiadam Golfa MK4 1,6 16V, '98
byłem u mechanika, bo cos mi stuka w zawieszeniu (a dokładnie kilka rzeczy),
podczas jazdy na nierównej nawierzchni słychać stukot w lewym kole,
gdy wjade w głębszy dół słychac metaliczny stukot (jak metal o metal),
oraz podczas jazdy po łuku w lewo oraz przyśpieszaniu po prostej słychac także jeszcze jeszcze inny stukot - chyba lewy przgub.
Byłem u mechanika - podobno solidny jezeli chodzi o zawieszenie i niedrogo bierze.
Zdiagnozował, iż do wymiany jest tylna tuleja przedniego (lewego) wachacza.
Powiedział również, że należy wymienić to samo po prawej stronie.
Jeżeli chodzi o przegub to niemógł się wypowiedzieć, gdyż wokół jego warsztatu nie ma gdzie rozpędzić (dosłownie ok 10m placu).
Chciałbym się dowiedzieć, czy wymiana tulej jest konieczna - czy mają one wpływ na warunki prowadzenia auta i czy decydują o dlaszym szybszym zużyciu pozostałych części oraz czy decydują o bezpieczeństwie.
Ponadto mechanik powiedział że naprawa to koszt 2 X tuleja (20zł) + robocizna 50zł = 90zł - czy to drogo, tanio, czy w normie?
I chciałbym się dowiedzieć ile może mnie kosztować ewentualna wymiana przegubu.