Strona 1 z 1

Problem z pompa paliwa

: pn kwie 11, 2005 19:19
autor: TUTENHAMON
Pomóżcie jak sprawdzić jakie powinno być napięcie na dojściu do pompy po przekręceniu kluczyka nie słychać już jak pracuje stoi w miejscu wcześciej przypominała pracę wiertarki udarowej pod wodą. Czyżby padła pompa czy raczej elektryka

: pn kwie 11, 2005 20:40
autor: daniel1000
Zdejmij pokrywkę na bezpieczniki i posłuchaj czy przekaźnik załącza pompkę (od pompki jest ostatni przekaźnik po prawej w dolnym rzędzie (oczywiście sprawdź też bezpiecznik pompy nr 18 )). Przekaźnik powinien się na chwilę włączyć po przekręceniu zapłonu. Jak sie załącza to zdejm z niego obudowę i sprawdź czy jest napięcie na styku roboczym. Jak jest napięcie, a przekaźnik się nie załącza to zewrzyj ręcznie styki i słuchaj czy chodzi pompka. Jak chodzi to wymień przekaźnik (spalona cewka).
A jeśli jest napięcie na stykach, a pompka nie chodzi pomimo zwarcia styków to sprawdź napięcie na pompce. Powinno być 12V. Jeśli nie ma to winne przewody. Jak jest napięcie to współczuję . . . (pompka 500zł lub więcej).

Odnośnie przekaźnika i bezpiecznika to jest tak na pewno w wersji '93, 1.4 ABD. Ale chyba powinno być tak samo u ciebie.

Powodzenia

: pn kwie 11, 2005 21:02
autor: TUTENHAMON
Bezpiecznik sprawny przekaźnik chodzi jeszcze sprawdze jutro napięcie na stykach kostki.