Strona 1 z 1

wysokie obroty silnika RP?

: śr sie 08, 2007 21:22
autor: GOLFSTROM_MK_II
Witam! tak jak w temacie silnik po ponownym odpaleniu (nagrzany tyle co zgaszony) nagle wskoczył na 4 tys. obrotów i nie ma zamiaru zejść niżej. Co może być tego przyczyną? cały układ dolotowy jest szczelny więc nie łapie lewego powietrza normalnie w świecie zgłupiałem za wszelką pomoc z góry dzięki!

: śr sie 08, 2007 22:27
autor: stonefree
A linka od gazu się nie zacięła?

: czw sie 09, 2007 00:27
autor: grandi
J tez miałem podobny przypadek walnij mu resa kąpa ja tak miałem po odłaczeniu aku

: czw sie 09, 2007 05:14
autor: GOLFSTROM_MK_II
linka od gazu jest luźna nigdzie się nie zacina. Jak zrobić to resetowanie kompa? a żeby było śmiesznie teraz go odpaliłem po calej nocy i obroty wróciły do normy(prawie 1000), miał tak ktoś kiedyś?

: czw sie 09, 2007 15:02
autor: majekMK2
tak ja mam tak samo jak sie nagrzeje porzadnie auto to wzrasta mi powoli obroty do 4tys.i zauwarzylem ze sie zacina ten plastik co jest nalorzona linka i to mi sie zacina i jak otworze maske i cofne to obroty spadna ale po chwili spowrotem wzrastaja i lalem tam wd-40 i smar dawalem i nic nie pomoglo.tez mam RP-ka

: czw sie 09, 2007 23:30
autor: grandi
ściagnij kleme + na cala noc rano zalół odpal auto bez gazowania zeby chodzilo samo jak Ci sie wentylator zalaczy to go wylacz jezeli bedzie prychal przygasal podczas pracy silnik az do mometu załaczenia sie wiatraka to sie nie mart i to caly restar daj znac w moim przypadku pomoglo

: pt sie 10, 2007 14:21
autor: majekMK2
u mnie reset pomugl auto lepiej chodzi ale jak ostatnio pojechalem do krakowa i spowrotem jak jechalem to zaczely sie spowrotem te wysokie obroty.

: sob sie 11, 2007 01:00
autor: grandi
Najprawdopodobniej poszedł jeden z czujników temperatu musisz sprawdzić który mógł też pujść regulator napiecia w alternatorze bo nie dostaje tyle ile powinien i podnosi je ale to mo kiedys kolega mowil

: ndz sie 12, 2007 20:58
autor: majekMK2
aha a jak sprawdzic te czujniki temeratury bo ktures wymienialem i jak reduktor napiecia sorki ze tak dlugo sie nie odzywalem ale bylem na wyjezdzie

[ Dodano: 12 Sie 2007 21:03 ]
a i zapomnialem jak wymienilem pasek klinowy na stary bez zabkow juz wytarty to obroty byly od 1tys. i spadaly nie bylo tak zeby byly wysokie a jak znowu zmienilem pasek na prawie nowke troszke spopekana to obroty byly rowne tylko czasem sie podnosily moze to cos pomoze???

: ndz sie 12, 2007 21:16
autor: Momek
JA miałem takie szopy w PN na gażniku Pierburg 2EE , zregenerowałem gaznik, wymieniłem nastawnik pzrzepustnicy ,wezyki podciśnienia i gume bo tak była pocięta ze ledwo się gaznik na tym tzrymał(troche kosztowało :grrr: ) a po tygodniu to samo.Pojechałem zareklamowac i w sumie gaznikowiec mi wkładał kity ze duzo padało i wilgoc w kompie ale powiedział ze poprawi. Jak go odebrałem to pod siedzeniem znalazłem własnie czujnik temp. wody (niebieski) wiec podejrzewam ze to on był przyczyną. Pozdrawiam

: ndz sie 12, 2007 21:45
autor: majekMK2
aha spoko to jutro sprawdze bo musze sobie przypomniec ktury wymienilem tej czujnik i jakby co to wymienie i tak jutro odstawiam auto do sprawdzenia calego przedniego zawieszenia i wymiany to co bedzie potrzebne.dzieki za odpowiedz:)