wysokie obroty silnika RP?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

GOLFSTROM_MK_II

wysokie obroty silnika RP?

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » śr sie 08, 2007 21:22

Witam! tak jak w temacie silnik po ponownym odpaleniu (nagrzany tyle co zgaszony) nagle wskoczył na 4 tys. obrotów i nie ma zamiaru zejść niżej. Co może być tego przyczyną? cały układ dolotowy jest szczelny więc nie łapie lewego powietrza normalnie w świecie zgłupiałem za wszelką pomoc z góry dzięki!



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Post autor: stonefree » śr sie 08, 2007 22:27

A linka od gazu się nie zacięła?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sie 09, 2007 00:27

J tez miałem podobny przypadek walnij mu resa kąpa ja tak miałem po odłaczeniu aku


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

GOLFSTROM_MK_II

Post autor: GOLFSTROM_MK_II » czw sie 09, 2007 05:14

linka od gazu jest luźna nigdzie się nie zacina. Jak zrobić to resetowanie kompa? a żeby było śmiesznie teraz go odpaliłem po calej nocy i obroty wróciły do normy(prawie 1000), miał tak ktoś kiedyś?



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » czw sie 09, 2007 15:02

tak ja mam tak samo jak sie nagrzeje porzadnie auto to wzrasta mi powoli obroty do 4tys.i zauwarzylem ze sie zacina ten plastik co jest nalorzona linka i to mi sie zacina i jak otworze maske i cofne to obroty spadna ale po chwili spowrotem wzrastaja i lalem tam wd-40 i smar dawalem i nic nie pomoglo.tez mam RP-ka



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw sie 09, 2007 23:30

ściagnij kleme + na cala noc rano zalół odpal auto bez gazowania zeby chodzilo samo jak Ci sie wentylator zalaczy to go wylacz jezeli bedzie prychal przygasal podczas pracy silnik az do mometu załaczenia sie wiatraka to sie nie mart i to caly restar daj znac w moim przypadku pomoglo
Ostatnio zmieniony pt sie 10, 2007 14:01 przez grandi, łącznie zmieniany 2 razy.


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » pt sie 10, 2007 14:21

u mnie reset pomugl auto lepiej chodzi ale jak ostatnio pojechalem do krakowa i spowrotem jak jechalem to zaczely sie spowrotem te wysokie obroty.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » sob sie 11, 2007 01:00

Najprawdopodobniej poszedł jeden z czujników temperatu musisz sprawdzić który mógł też pujść regulator napiecia w alternatorze bo nie dostaje tyle ile powinien i podnosi je ale to mo kiedys kolega mowil


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz sie 12, 2007 20:58

aha a jak sprawdzic te czujniki temeratury bo ktures wymienialem i jak reduktor napiecia sorki ze tak dlugo sie nie odzywalem ale bylem na wyjezdzie

[ Dodano: 12 Sie 2007 21:03 ]
a i zapomnialem jak wymienilem pasek klinowy na stary bez zabkow juz wytarty to obroty byly od 1tys. i spadaly nie bylo tak zeby byly wysokie a jak znowu zmienilem pasek na prawie nowke troszke spopekana to obroty byly rowne tylko czasem sie podnosily moze to cos pomoze???



Awatar użytkownika
Momek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 23:19
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Momek » ndz sie 12, 2007 21:16

JA miałem takie szopy w PN na gażniku Pierburg 2EE , zregenerowałem gaznik, wymieniłem nastawnik pzrzepustnicy ,wezyki podciśnienia i gume bo tak była pocięta ze ledwo się gaznik na tym tzrymał(troche kosztowało :grrr: ) a po tygodniu to samo.Pojechałem zareklamowac i w sumie gaznikowiec mi wkładał kity ze duzo padało i wilgoc w kompie ale powiedział ze poprawi. Jak go odebrałem to pod siedzeniem znalazłem własnie czujnik temp. wody (niebieski) wiec podejrzewam ze to on był przyczyną. Pozdrawiam



Awatar użytkownika
majekMK2
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4414
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
Lokalizacja: Meszna
Kontakt:

Post autor: majekMK2 » ndz sie 12, 2007 21:45

aha spoko to jutro sprawdze bo musze sobie przypomniec ktury wymienilem tej czujnik i jakby co to wymienie i tak jutro odstawiam auto do sprawdzenia calego przedniego zawieszenia i wymiany to co bedzie potrzebne.dzieki za odpowiedz:)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 464 gości