Strona 1 z 1
					
				Dławi i gasnie w czasie jazdy
				: śr sie 08, 2007 20:38
				autor: pako.tomasz
				Witam. Jestem posiadaczem Golf 3 z 95r, 1.4 benzyna. Ostatnimi czasy mam duży problem polegający na tym, że np po dejechaniu do skrzyżowania kiedy włączam 2 bieg samochód zaczyna dławić i gasnie silnik. Próby dodawania gazu z reguły nic nie dają gdyż silnik nie może wejść na obroty (tak jakby nie dostawał paliwa). Zdarza sie także że np zjeżdżając z górki na luzie silnik sam się wyłącza lub jadąc na 4 lub 5 biegu w pewnym momencie przy dodawaniu gazu samochód zaczyna dławić i także czasami gaśnie, rzadko kiedy ostro wcisne pedał gazu silnik wchodzi na obroty. Wuymieniłem już pompkę i filter paliwa, sprawdziłem przewody wysokiego napięcia, ale nie mogę znaleźć przyczyny. Pomóżcie proszę!
			 
			
					
				
				: śr sie 08, 2007 22:06
				autor: Jacenty85
				czujnik halla lub cewka
			 
			
					
				
				: śr sie 08, 2007 23:37
				autor: Lukasz_mk2
				jak dawno wymieniałeś świece, kable WN, kopułkę i palec??
A co do sprawdzenia kabli WN to u mnie też niby sprawdzone(niby dobre) a po wymianie o niebo lepiej
			 
			
					
				
				: czw sie 09, 2007 01:30
				autor: Jacenty85
				Lukasz_mk2 a czytałeś co kolega już wymieniał??
			 
			
					
				
				: czw sie 09, 2007 23:34
				autor: Lukasz_mk2
				czytałem ale u mnie też było niby tak że po sprawdzeniu kabli niby wyło wszystko ok, ale je wymieniłem i naprawdę była widoczna poprawa
			 
			
					
				sprawdziłe i wymieniłem, ale co dalej?
				: sob sie 11, 2007 16:09
				autor: pako.tomasz
				sprawdziłem ponownie świece i kable  WN, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych,wymieniłem kopułkę i palec, pompkę i filtr paliwa, ale dalej mam problem.. Jedyna poprawa to taka, ze już tak często nie gaśnie i jak go zdławi to po kilkukrotnym wciśnięciu pedału gazu z reguły wchodzi na obroty. Wypiąłem też sondę lambda i przejechałem się, ale żadnej różnicy w zachowaniu carsa nie zauważyłem (z sondą i bez - może to jednak coś znią?). W poniedziałek wymienie jeszcze kostkę pod stacyjką, ajeśli to nie pomoże to już zostanie mi chyba jedynie jechać na kompa.
			 
			
					
				
				: ndz sie 12, 2007 09:31
				autor: bartekpsp
				Siemka.Na 100% masz walnięty czujnik Halla.Pozdrawiam! 

 
			 
			
					
				
				: ndz sie 12, 2007 11:38
				autor: Jacenty85
				Też tak myślę i taką dałem poradę ale jak widać nie zrobiło to wrażenia na osobie pytającej...moim zdaniem są to ewidentne objawy uszkodzenia halla lub cewki.
			 
			
					
				
				: śr sie 15, 2007 12:30
				autor: pako.tomasz
				Tak jak pisałe wyżej wymieniłem już chyba wszystko co mogłem. Czujnik Halla też jednak to nic nie pomogło. Oddałem go do mechanika posprawdzał i powiedział, że to wina żle podpietych kabli WN. Zamienił jak trzeba samochód pojeździł może 10km i znowu padł. W czasie jazdy troche go muliło i nie mógł czasami wejść na obroty. Kiedy padł i próbowałem go odpalić to odpalił, ale strasznie szarpało go na wolnych obrotach poniżej od (400-1000), aż w końcu się wyłączał i tak kilka razy. Już nie wiem co to może być. Silnik krokowy czy jeszcze coś innego? Pozdr
			 
			
					
				
				: śr sie 15, 2007 12:53
				autor: golsam
				Witam,
Mam dokładnie ten sam problem mój silnik to 1.4 ABD. Dodam jeszcze że i wiecej teraz pali. Najczęściej dzieje się tak u mnie tak rano gdy całąnoc stoji na podwórku.
Pozdrowienia GolSam.
			 
			
					
				
				: śr sie 15, 2007 13:05
				autor: pako.tomasz
				Mam ten sam silnik 1,4 ABD i nie wiem już do czego ręce włożyć.
			 
			
					
				
				: ndz mar 29, 2009 21:42
				autor: golsam
				Ja już sobie poradziłem  

 , przyczyną była pęknięta obudowa filtra powietrza oraz brak filtra węglowego. To uszkodzenia po wypadku który miałem i właśnie wtedy zaczęły się te problemy. 
Już jest dobrze od tygodnia nie miałem tych problemów.  
