Jest komputer pokładowy czy go nie ma?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Jest komputer pokładowy czy go nie ma?
Witam
Jestem nowy na forum i od niedawno posiadam auto więc przepraszam jeśli będe zadawał banalne pytania.
Posiadam Golfa IV 98 110 KM.Dosyć pogatą wersję.Klimatronic,2 poduszki,Szyby i lusterka w elektryce.
Mam pytanie czy w takim modelu powinenem mieć również komputer pokładowy ?
Czy nie koniecznie?
Na dzwigni z prawej strony (tej od wycieraczek) a właściwie na jej końcach posiadam 2 przełączniki.W pasacie B5 TDI 97 podpatrzyłem że służa one właśnie do strowania komputerem pokładowym.
Wmiejscu gdzie powinen być komputer w GOLF-ie IV nic mi się nie wyświetla.
Czy da się jakoś to sprawdzić czy ten komputer tam jest czy go niema?
A jak jest to dlaczego może nie działać?
Z góry dziękuje za pomoc.
Jestem nowy na forum i od niedawno posiadam auto więc przepraszam jeśli będe zadawał banalne pytania.
Posiadam Golfa IV 98 110 KM.Dosyć pogatą wersję.Klimatronic,2 poduszki,Szyby i lusterka w elektryce.
Mam pytanie czy w takim modelu powinenem mieć również komputer pokładowy ?
Czy nie koniecznie?
Na dzwigni z prawej strony (tej od wycieraczek) a właściwie na jej końcach posiadam 2 przełączniki.W pasacie B5 TDI 97 podpatrzyłem że służa one właśnie do strowania komputerem pokładowym.
Wmiejscu gdzie powinen być komputer w GOLF-ie IV nic mi się nie wyświetla.
Czy da się jakoś to sprawdzić czy ten komputer tam jest czy go niema?
A jak jest to dlaczego może nie działać?
Z góry dziękuje za pomoc.
Ostatnio zmieniony wt sie 07, 2007 15:08 przez holosss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 416
- Rejestracja: wt sie 22, 2006 19:31
- Lokalizacja: MALBORK Hamburg
- Kontakt:
A może ktoś, kto sprowadzał lub szykował autko do sprzedaży, zamiast zmieniać stan licznika z np 300000 km na 120000, po prostu wymienił cały zestaw zegarów, na inne z mniejszym przebiegiem ale bez wskaźnika MFA ? Może warto sprawdzić, czy produkcja zegarów zgadza się z produkcją reszty podzespołów a zwłaszcza z datą produkcji samochodu. Bo wg mnie, w tak bogatej wersji, nie wsadzaliby w fabryce manetki z MFA bez reszty.
Ostatnio zmieniony sob sie 11, 2007 03:11 przez GRIZLI, łącznie zmieniany 1 raz.
Chyba coś pomyliłeś albo nie rozróżniasz MK3 z MK4. Napisz mi w którym MK4 dane z komputera pokładowego są wyświetlane na zegarze cyfrowym (bo właśnie zegar cyfrowy jest w polu obrotomierza) !?Aldek pisze:Wyświetlacz komputera nie koniecznie musi być między zegarami . Wskazania mogą być pokazywane na wyświetlaczu znajdującym się pod obrotomierzem .
Nic nie pomyliłem mam golfa z 1998 roku i tak jest na wyświetlaczu w obrotomierzu pokazuje – zegar, spalanie chwilowe i średnie , ilość przejechanych kilometrów , czas od startu , temperaturę na zewnątrz . Z tego co wiem były dwa rodzaje mfa taki jak ja mam i bardziej rozbudowany z komunikatami pisemnymi wyświetlanymi na wyświetlaczu po środku
Aldek
chyba jednak latwiej cofac licznik niz kodowac immo.GRIZLI pisze:A może ktoś, kto sprowadzał lub szykował autko do sprzedaży, zamiast zmieniać stan licznika z np 300000 km na 120000, po prostu wymienił cały zestaw zegarów, na inne z mniejszym przebiegiem ale bez wskaźnika MFA ? Może warto sprawdzić, czy produkcja zegarów zgadza się z produkcją reszty podzespołów a zwłaszcza z datą produkcji samochodu. Bo wg mnie, w tak bogatej wersji, nie wsadzaliby w fabryce manetki z MFA bez reszty.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 197 gości