Strona 1 z 1

regulacja obrotów na gazie

: pn kwie 11, 2005 12:40
autor: Przemekkk
auto po zagrzaniu się ma wysokie obroty,obroty nie chcą spaść, nie mogę tego uregulować. znowu jak go odpalam rano to na gazie gaśnie.

co może być przyczyną tego zjawiska?

: pn kwie 11, 2005 12:47
autor: wojteks
a może napisałbyś jeszcze jaki to silnik i jaka instalacja gazowa i jeszcze jakie to autko w temacie dopisał

: wt kwie 12, 2005 07:47
autor: Przemekkk
golf II rok 1987 poj. 1.8

: wt kwie 12, 2005 08:09
autor: Borys
Przemekkk pisze:golf II rok 1987 poj. 1.8
gaźnik :chytry: ?? jake oznaczenie silnika bo pojemnosc to nic nie mówi

: wt kwie 12, 2005 08:21
autor: Przemekkk
na wtrysku , clatronik.

: wt kwie 12, 2005 08:43
autor: mar_tec
Ja mam to samo. Juz sie tym nie bawię, bo tonic nie da.
Ustawiony gaz jest w zakladzie na analizatorze.
Dokladnie mam to samo jak cieply to obroty sa wysokie, natomiast jak zimny to ma obroty niskie i wszystko w środku się trzęsie, wkur.... mnie to niesamowicie, ale powoli sie przyzwyczajam do takiego stanu rzeczy. NIE MAM SILY zeby wiecznie cos w tym piep... golfie naprawiac.

: wt kwie 12, 2005 08:46
autor: Borys
Przemekkk pisze:na wtrysku , clatronik.
]

CLATRONIK :panna: co ty odkurzacz masz z Auchana pod maską, nie było czegos takiego

K-Jetronik - mechaniczny wtrysk, wiepounkt
Ke-Jetronik - mechaniczny wtrysk. wielopunkt
Digifant - elektyrczny wielopunkt
monojetronik - elektryczny jednopunkt

w MKII wiecej nie było wtryskow, reszta to gaźnioki :grin:

: wt kwie 12, 2005 13:15
autor: Przemekkk
posiadam K-Jetronik

: czw maja 12, 2005 10:05
autor: mar_tec
czy jednak nikt nie jest w stanie pomóc? naprawde nie ma znawców w tym temacie, dlaczego tak jest?