regulacja obrotów na gazie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
regulacja obrotów na gazie
auto po zagrzaniu się ma wysokie obroty,obroty nie chcą spaść, nie mogę tego uregulować. znowu jak go odpalam rano to na gazie gaśnie.
co może być przyczyną tego zjawiska?
co może być przyczyną tego zjawiska?
Ja mam to samo. Juz sie tym nie bawię, bo tonic nie da.
Ustawiony gaz jest w zakladzie na analizatorze.
Dokladnie mam to samo jak cieply to obroty sa wysokie, natomiast jak zimny to ma obroty niskie i wszystko w środku się trzęsie, wkur.... mnie to niesamowicie, ale powoli sie przyzwyczajam do takiego stanu rzeczy. NIE MAM SILY zeby wiecznie cos w tym piep... golfie naprawiac.
Ustawiony gaz jest w zakladzie na analizatorze.
Dokladnie mam to samo jak cieply to obroty sa wysokie, natomiast jak zimny to ma obroty niskie i wszystko w środku się trzęsie, wkur.... mnie to niesamowicie, ale powoli sie przyzwyczajam do takiego stanu rzeczy. NIE MAM SILY zeby wiecznie cos w tym piep... golfie naprawiac.
- Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
- Kontakt:
]Przemekkk pisze:na wtrysku , clatronik.
CLATRONIK

K-Jetronik - mechaniczny wtrysk, wiepounkt
Ke-Jetronik - mechaniczny wtrysk. wielopunkt
Digifant - elektyrczny wielopunkt
monojetronik - elektryczny jednopunkt
w MKII wiecej nie było wtryskow, reszta to gaźnioki

www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości