Strona 1 z 1
wymiana amortyzatora
: pn sie 06, 2007 18:28
autor: PAWEL89
Chce wymienić amortyzatory i teraz pytanie które śruby odkręcić kluczem pneumatycznym konkretnie chodzi mi czy da rade odkręcić tę śrubę na górze ?? czy trzeba na 2 klucze
?? (oczkowy i imbus)
: pn sie 06, 2007 18:34
autor: maximanek
potrzebny ci klucz oczkowy i imbus bo inaczej amortyzator (tłok) będzie ci się kręcił
: pn sie 06, 2007 18:35
autor: koonrad
PAWEL89 pisze:czy trzeba na 2 klucze
?? (oczkowy i imbus)
tak
tak jak juz pisał
maximanek, bedzie Ci się kręcić całość, jeśli nie zablokujesz tłoczyska
: pn sie 06, 2007 20:09
autor: drill
wystarczy sam pneumatyk... krotkie uderzenia duzej sily i sie odkreci bez problemu... do dokrecenia przydadza sie juz 2 klasyczne
: pn sie 06, 2007 20:53
autor: PAWEL89
właśnie o to chodzi mam zamiar podjechać do wulkanizacji poprosić o odkręcenie a jak będzie z dokręceniem ??
: pn sie 06, 2007 23:35
autor: Maćkooo
Witam
Z przodu potrzebne sa koniecznie 2 klucze imbus 7mm (dodam ze nietypowy , sam musialemmgo dorobic), i 21 płaski. Gdy je masz pojdzie ja po masle.
Z tyłu wystarcza podstawowe klucze odkreca sie bez problemu.
Pozdro
: pn sie 06, 2007 23:39
autor: boges74
PAWEL89 pisze:a jak będzie z dokręceniem ??
z odkręceniem raczej nie powinno byc większych problemów, u mnie jak odkręcałem to ruszyłe się bez problemu
: wt sie 07, 2007 06:29
autor: drill
oj piszecie, ze sie nie da i piszecie... probowaliscie tego?
w zeszlym tygodniu pojechalem do wulkanizatora i odkrecalem wszystkie gorne mocowania + mocowania do zwrotnic + do belki... wszystko poszlo pneumatykiem....
a co do tego nietypowego klucza to w nowych amorach jest to imbus nr 6, natomiast w seryjnych jakis z torx'ow... no i do tego fabrycznie nakretka na talerzyku byla dosyc dziwna ale odkrecala sie bez oporow... z nowymi amorami dolaczyli juz zwykla samokontrujaca...