wymiana amortyzatora

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

wymiana amortyzatora

Post autor: PAWEL89 » pn sie 06, 2007 18:28

Chce wymienić amortyzatory i teraz pytanie które śruby odkręcić kluczem pneumatycznym konkretnie chodzi mi czy da rade odkręcić tę śrubę na górze ?? czy trzeba na 2 klucze
?? (oczkowy i imbus) :food:



maximanek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 150
Rejestracja: pn sie 29, 2005 14:13
Lokalizacja: Dębica

Post autor: maximanek » pn sie 06, 2007 18:34

potrzebny ci klucz oczkowy i imbus bo inaczej amortyzator (tłok) będzie ci się kręcił



Awatar użytkownika
koonrad
majster ulepszacz
majster ulepszacz
Posty: 1048
Rejestracja: czw cze 22, 2006 22:26
Lokalizacja: BełchatóVW
Kontakt:

Post autor: koonrad » pn sie 06, 2007 18:35

PAWEL89 pisze:czy trzeba na 2 klucze
?? (oczkowy i imbus)
tak
tak jak juz pisał maximanek, bedzie Ci się kręcić całość, jeśli nie zablokujesz tłoczyska


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=175064][img]http://img150.imageshack.us/img150/416/clipboard01do1.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » pn sie 06, 2007 20:09

wystarczy sam pneumatyk... krotkie uderzenia duzej sily i sie odkreci bez problemu... do dokrecenia przydadza sie juz 2 klasyczne :D


Obrazek

PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » pn sie 06, 2007 20:53

właśnie o to chodzi mam zamiar podjechać do wulkanizacji poprosić o odkręcenie a jak będzie z dokręceniem ??



Awatar użytkownika
Maćkooo
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2032
Rejestracja: pn cze 25, 2007 11:39
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

Post autor: Maćkooo » pn sie 06, 2007 23:35

Witam
Z przodu potrzebne sa koniecznie 2 klucze imbus 7mm (dodam ze nietypowy , sam musialemmgo dorobic), i 21 płaski. Gdy je masz pojdzie ja po masle.
Z tyłu wystarcza podstawowe klucze odkreca sie bez problemu. :grin:
Pozdro


Pomagają Tobie , pomagaj innym - pisz jak rozwiązałeś swój problem.
Zawsze do przodu :D

http://pl.youtube.com/watch?v=eT0MHN827hs&feature=related

Awatar użytkownika
boges74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 800
Rejestracja: pn sty 17, 2005 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: boges74 » pn sie 06, 2007 23:39

PAWEL89 pisze:a jak będzie z dokręceniem ??
z odkręceniem raczej nie powinno byc większych problemów, u mnie jak odkręcałem to ruszyłe się bez problemu



Awatar użytkownika
drill
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 696
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:45
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: drill » wt sie 07, 2007 06:29

oj piszecie, ze sie nie da i piszecie... probowaliscie tego?

w zeszlym tygodniu pojechalem do wulkanizatora i odkrecalem wszystkie gorne mocowania + mocowania do zwrotnic + do belki... wszystko poszlo pneumatykiem....

a co do tego nietypowego klucza to w nowych amorach jest to imbus nr 6, natomiast w seryjnych jakis z torx'ow... no i do tego fabrycznie nakretka na talerzyku byla dosyc dziwna ale odkrecala sie bez oporow... z nowymi amorami dolaczyli juz zwykla samokontrujaca...


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 408 gości