Strona 1 z 1

Problem ze skrzynia

: ndz sie 05, 2007 22:26
autor: Gr@rM!
Mam problem ze wrzuceniem biegu "1". Zeby go wrzucic musze delikatnie wcisnac drazek w dol czyli tak jakbym chcial wrzucic wsteczny. I dosc czesto zamiast 1 wskakuje wsteczny. Bez wcisniecia go w dol jedynka nie wskoczy... W czym tkwi problem??

: ndz sie 05, 2007 22:33
autor: damcio151
Mam problem ze wrzuceniem biegu "1". Zeby go wrzucic musze delikatnie wcisnac drazek w dol czyli tak jakbym chcial wrzucic wsteczny. I dosc czesto zamiast 1 wskakuje wsteczny. Bez wcisniecia go w dol jedynka nie wskoczy... W czym tkwi problem??
jaki masz silnik :?:

: ndz sie 05, 2007 22:39
autor: Gr@rM!
Silnik to 1.8 z passata b3

[ Dodano: 05 Sie 2007 22:41 ]
Oryginalny byl rowniez 1.8

: ndz sie 05, 2007 22:45
autor: damcio151
masz na forum o tym napisane .... więc poszukaj :)
Ja Ci nie pomogę , nie bardzo się orientuję w tych skrzyniach

: ndz sie 05, 2007 22:46
autor: Gr@rM!
No wlasnie szukalem i nic nie moge znalezc;/

: ndz sie 05, 2007 23:05
autor: Nodle
a jak wrzucisz najpierw dwójkę i odrazu jedynkę to wchodzi bezproblemowo?

: pn sie 06, 2007 11:57
autor: Gr@rM!
Nodle pisze:a jak wrzucisz najpierw dwójkę i odrazu jedynkę to wchodzi bezproblemowo?
Tez nie wchodzi

: pn sie 06, 2007 15:25
autor: szatanek
No własnie u mnie jest coś takiego ze czasami jedynka dośc cięzko wchodzi a jak najpierw wrzuce dwójkę i odrazu jedynkę to wchodzi lekko. Co to może być ??

: pn sie 06, 2007 15:36
autor: damcio151
szatanek, u Ciebie to pomoże :)

: pn sie 06, 2007 16:36
autor: szatanek
Tylko tak, tam są 2 cięgna więc które nalezy wyregulowac ?
Dzieki wielkie za pomoc :)

: pn sie 06, 2007 17:09
autor: Karoo1988
a jezli dalej masz problem sproboj kilkukrotniwe nacisnac sprzeglo do oporu i potem wbic bieg

: pn sie 06, 2007 20:49
autor: Gr@rM!
A co do mojego problemu to ma ktos jakis pomysl ??

: pn sie 06, 2007 21:17
autor: Paweł Marek
A Ty najpierw popatrz czy mechanizm zmiany biegów masz na linki czy na wałek, pewnie jeszcze na wałek. Sciąg oslonę lewarka popatrz taki plastyk tam jest po lewej, sa plastykowe elementy na lewarku, mają nie mieć luzów, wszystko się łatwo kupuje i wymienia (trochę trudniej bo od spodu).
Potem popatrz na ten wałek jeśli takowy masz. Jest ułożyskowany tuż koło lewarka, włazi pod auto w przód i tam jest tez ułożyskowany podobnie w taki wsporniku przykręconym do skrzynki. Na tych ułożyskowaniach nie może być dużego luzu. Wszystkie luzy zlikwiduj wymieniając odpowiednie plastyki i tulejki tyle.

: pn sie 06, 2007 22:17
autor: Gr@rM!
Ok jutro popatrze i pewnie powymieniam bo luzy sa prawie wszedzie hehe