Co to jest?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Co to jest?

Post autor: Itor » ndz sie 05, 2007 18:54

koledzy na zalaczonym zdjeciu zaznaczylem 3 koleczkami "urzadzenia" ktore nie wiem do czego sluza moglby ktos pomoc i opisac co to jest?

Obrazek

zdjecie trzeba powiekszyc zeby bylo widac co zaznaczylem
Ostatnio zmieniony ndz sie 05, 2007 18:56 przez Itor, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz sie 05, 2007 19:18

Ja widzę 4??? pierwsze od fotogrfa to kabel przepływomieza 2- kabel filtra węglowego lub zawór cząsteczek { oparów spalin}
3 na podszybiu chyba wąż z odmy
4 nie wiem????



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » ndz sie 05, 2007 19:26

Zauważyliscie ze w tym golfie są odwrotnie wycieraczki ?? :) Wersja angielska?



pawel3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: śr sty 10, 2007 15:56
Lokalizacja: WOLBROM

Post autor: pawel3 » ndz sie 05, 2007 19:42

Itor,
element zaznaczony w pobliżu cewki zapłonowej to miedziany przewód pleciony w izolacji - nic innego jak połczenie masy od karoseri z silnikiem

to coś w filtrze powietrza to prawdopodobnie czujnik temperatury zasysanego powietrza, ale nie jestem tego do końca pewien

w pobliżu fitra powietrza, to pochłaniacz par paliwa od którego te opary biegną wążem gumowym (element zakreślony w pobliżu podszybia) który następnie łączy z przepustnicą
i to by było na tyle....



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pn sie 06, 2007 19:45

pszczyna pisze:Ja widzę 4??? pierwsze od fotogrfa to kabel przepływomieza 2- kabel filtra węglowego lub zawór cząsteczek { oparów spalin}
3 na podszybiu chyba wąż z odmy
4 nie wiem????
czy ten filtr weglowy sie jakos czysci?



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » pn sie 06, 2007 20:43

Itor pisze:
pszczyna pisze:Ja widzę 4??? pierwsze od fotogrfa to kabel przepływomieza 2- kabel filtra węglowego lub zawór cząsteczek { oparów spalin}
3 na podszybiu chyba wąż z odmy
4 nie wiem????
czy ten filtr weglowy sie jakos czysci?
Nie - jak nawali to do wymiany



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » pn sie 06, 2007 20:52

pszczyna pisze:
Itor pisze:
pszczyna pisze:Ja widzę 4??? pierwsze od fotogrfa to kabel przepływomieza 2- kabel filtra węglowego lub zawór cząsteczek { oparów spalin}
3 na podszybiu chyba wąż z odmy
4 nie wiem????
czy ten filtr weglowy sie jakos czysci?
Nie - jak nawali to do wymiany
a jak to sprawdzic czy nawalil?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 06, 2007 21:06

Nie wiem czy jest metoda na to. Autu się nic nie stanie, może trochę benzynka pośmierdzieć z okolic prawego koła. To jest układ otwarty. Filtr ma z dołu dziurę. Opary z baku leca przez filtr i tą dziurą wylatują, pary benzyny zostają w filtrze . Jak zawór filtra się otworzy w jakiś czas po odpaleniu silnika do kierunek przepływu się odwraca. Tzn przez dziurę u dołu filtra wpada powietrze, "wymywa" benzynę z węgla i leci przez otwarty zawór do silnika. Taki wymysl ekologów, przerost formy nad treścią.

[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 9:08 pm ]
można oczywiście sprawdzić czy zawór działa VAGiem lub słuchając jego charaketrystycznego terkotania w chwilę po zapaleniu.
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 21:07 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



tier
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 65
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 14:45
Lokalizacja: Górzyca
Kontakt:

Post autor: tier » czw sie 16, 2007 11:38

tez mam taki silnik jak ty. pilnuj zeby drut w przeplywomierzu byl czysciutki. bedzie zabrudzony to ze 115 koni bedziesz mial 90 :>


tier

Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 16, 2007 18:06

tier pisze:tez mam taki silnik jak ty. pilnuj zeby drut w przeplywomierzu byl czysciutki. bedzie zabrudzony to ze 115 koni bedziesz mial 90 :>
jezdze na gazie z blosem wiec stan przeplywomierza nie ma zadnego znaczenia ale dzieki za info



szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw sie 16, 2007 18:08

A ja sie tak wtrące, w jaki sposób mozna wyczyścic drut z przepływki tak zeby jej nie uszkodzic ??



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw sie 16, 2007 18:13

wacikiem do uszu i sprytusem bardzo delikatnie. Praktycznie raz się udaje, bo na drucie robi sie z metalu tlenek, który powoduje ze drut sie robi cieńszy, więc nie mozna sobie tak czyścić wielokrotnie bo drut i tak traci własności. Dlatego rynek przepływomierzy tak dobrze prosperuje.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw sie 16, 2007 18:58

A czy te siateczki które chronią drucik mozna zdjąć, bo inaczej sie z wacikiem do niego nie dostane??



Itor
Forum Master
Forum Master
Posty: 1092
Rejestracja: pt maja 04, 2007 21:41
Lokalizacja: Sin City
Kontakt:

Post autor: Itor » czw sie 16, 2007 19:18

szatanek pisze:A czy te siateczki które chronią drucik mozna zdjąć, bo inaczej sie z wacikiem do niego nie dostane??
mozna tam jest taki pierscien ktory trzeba sciagnac specjalnymi szczypczykami lub bardzo cienka peseta



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 222 gości