Corrado 2.0 16V 9A jaki wtrysk????

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Corrado 2.0 16V 9A jaki wtrysk????

Post autor: kelebrion » ndz sie 05, 2007 16:55

Witam jaki wtrysk miało corrado 2.0 16V 9A (136PS) Elektroniczny czy mechaniczny ??



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » ndz sie 05, 2007 16:57

mechaniczny



Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » ndz sie 05, 2007 17:01

Czyli chcac załozyc gaz to nie bedzie za dobrze ten silnik chodzil???


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 05, 2007 17:07

Może sie dość szybko zepsuć wtrysk w sensie tym że ba benzynie nie bedzia chciał działać. Są układy zabezpieczające, poszukaj gogglami coś takiego jak stop ke-jetronik lub coś w tym stylu. A najlepiej zostaw to auto bez gazu. Jestem wielkim zwolennikiem LPG ale takiego cukiereczka jak Corrado 16-tka bym nie gazował


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » ndz sie 05, 2007 17:09

Myślę że druga generacja + blos wystarczy żeby "jakoś" jeździł.
Dobry mechanik w takich sprawach to połowa sukcesu



Awatar użytkownika
deamon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 449
Rejestracja: czw lis 16, 2006 23:08
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Post autor: deamon » ndz sie 05, 2007 17:11

Ja swoją 16'stke zagazowałem i chodzi oki, nawet 3 dni temu rozwaliłem skrzynie na gazie :/
Ważne jest żeby zawsze odpalać na benzynie bo cała "waga" od wtrysku smarowana jest beną.



Awatar użytkownika
driVWer
Forum Master
Forum Master
Posty: 1564
Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:58
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Kontakt:

Post autor: driVWer » ndz sie 05, 2007 17:41

nie rozumiem was. macie kase na kupienie samochodu a później wkładacie gaz. Może przed kupnem samochodu sie zastanówcie ile pali i czy was stac na paliwo, a jak nie stac to kupcie sobie rower. To jest moja opinia i nie chcem nikogo obrażać ale *#cenzura#*...a mnie jak ktoś kupi na przykład gti a później wkłada gaz, przecież wie że będzie dużo palić, z tym trzeba sie liczyć


Moja golfina mk2 GT SPECIAL 1.8RP: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=356964&start=0

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sie 05, 2007 19:45

driVWer pisze:ale *******...a mnie jak ktoś kupi na przykład gti a później wkłada gaz,
sorki, kazdy ma prawo do swojego zdania ale to jest dział techniczny i nic nie wniosło to co napisałeś. Masz od tego dział do pogaduszek


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz sie 05, 2007 22:52

kelebrion pisze:Czyli chcac załozyc gaz to nie bedzie za dobrze ten silnik chodzil???
Bedzie dobrze chodził o ile gazem zajmie sie naprawde kumaty gazownik, o ile z pracą silnika na gazie nie ma problemów o tyle może sie pojawiac problem z pracą silnika na benzynie , tu zaleca sie raczej uzywanie benzyny do rozruchu i przejażdzki choć kawalek , problemem jest tutaj rozdzielacz paliwa który jest smarowany benzyna , w przypadku jej braku przez dłuzszy czas i pracy na sucho poprostu lubi ulegac uszkodzeniu , zatarciu itd , mozna temu przeciwdziałac montując dodatkowe zabezpieczenia o których wspomniał Paweł Marek, więcej o gazowaniu aut na wrysku mechanicznym K/Ke-Jetronic dowiesz się na forum Audi, tam jest naprawde kopalnia wiedzy jesli chodzi o ten temat : http://www.audiklub.org/phpBB2/index.php , chłopaki przerabiają te tematy w swoich 2.0 i 2.3


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
kamil g60
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: śr sie 01, 2007 23:04
Lokalizacja: Suwalki
Kontakt:

Post autor: kamil g60 » ndz sie 05, 2007 23:12

Mechaniczny ale sterowany jest elektronicznie i na gazie bedzie chodzic ok


Moje G60. Wjedż i oceń.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=131744

Kupie BBs 15 RS lub Rm lub ranty


Filmik kiedys tak wygladał:)
http://pl.youtube.com/watch?v=jmtjYS3gS_A

Filmik 0-100km/h
http://pl.youtube.com/watch?v=ODqKlLZvth8

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » ndz sie 05, 2007 23:17

Mechaniczny ale sterowany jest elektronicznie i na gazie bedzie chodzic ok
KE-Motronic w silniku 9A to typowy mechaniczny wtrysk paliwa


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn sie 06, 2007 09:16

homsky pisze:
Mechaniczny ale sterowany jest elektronicznie i na gazie bedzie chodzic ok
KE-Motronic w silniku 9A to typowy mechaniczny wtrysk paliwa
Czysto mechaniczny wtrysk jest w K-Jetroniku (silnik np. KR) w 9A jak sama nazwa mówi KE-Motronic jest wtrysk mechaniczny ale sterowany elektronicznie (dawką paliwa steruje "komputer" z sondą lambda).
Przy zachowaniu szczelnośco dolotu gaz powinien się sprawować OK. Ja miałem gaz ale w k-jetronicu i sprawował soę wyśmienicie, w 9A też ludzie mają i nie narzekają.
Podstwą jest aby ZAWSZE odpalać na benzynie a nie na gazie, wtedy wtrysku szlag nie trafi.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
kelebrion
Zdrowy ABF
Zdrowy ABF
Posty: 305
Rejestracja: śr cze 27, 2007 15:03
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Post autor: kelebrion » pn sie 06, 2007 19:22

hmmmmmm to sie zdecydujcie:):):) czysto mechaniczny czy mechaniczny sterowany elektronicznie:)??? bo wczoraj bylismy z kolega ogladac 9A i nigdzie tam zadnego kompa nie widzielismy:)


VW GOLF III GTI 2.0 16V+BLOS
[img]http://img218.imageshack.us/img218/9107/lisaann24.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pn sie 06, 2007 19:34

Źle szukaliście. Ke-motronic jest zbliżony do ke-jetronika. Czyli jak wyżej napisano wtrysk mechaniczny sterowany elktronicznie. Przy czym sama część mechaniczna wystarczy do awaryjnej jazdy. 9A ma sterownik silnika zbierający dane z sondy lambda, czujnika temperatury płynu, potencjometru czujnika masowego , wyłącznika przy przepustnicy i kilku innych rzeczy.
Ze względu na konieczność smarowania benzyną elementów wtrysku mechanicznego samo odpalanie na gazie z reguły nie wystarcza i w końcu pojawiają się problemy.
Na szczęście jak pisałem są układy zabezpieczające. Bez nich nawet szkoda próbować. Jeśli już musisz gazować pytaj gazownika o nie (stop-ke się to nazywa na przykład). Bo wiem że nie każdy o tym wie i słyszał.

[ Dodano: Pon Sie 06, 2007 7:38 pm ]
Dużo dowiesz się czytając o mercedesach, bo tam typowo są te wtryski mechaniczne, np http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... w=previous
Ostatnio zmieniony pn sie 06, 2007 19:35 przez Paweł Marek, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 335 gości