Strona 1 z 1

Prędkość maxymalna zmalała do 130km/h a było 160km/h

: ndz sie 05, 2007 13:41
autor: emilioch
Witam.

Mam GOLFA III z 1992r , silnik ABD o pojemności 1,4 - jednopunktowy wtrysk.
Ma przejechane 286 000km, z tego na LPG ok 70 000.

Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy zarówno na LPG jak i benzynie. wyprzedzanie powyzej 100km/h - jest prawie niemożliwe.
owszem silnik ma tylko 60KM ale wcześniej jezdził lepiej i był bardziej zrywniejszy a prędkość max. wynosiła ok 160km/h - a teraz ledwo wyciąga 130km/h.
Przepala trochę wiecej z 8l/100km skoczyło do 10l. ale to moze dlatego ze go troche przegoniłem i nic nie dało.

PROSZE O POMOC I PODPOWIEDZI GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY. - Z góry DZIEKUJE.

Czy to może być
1. sonda lambda - ale obroty na benzynie są w normie. dobrze odpala, pracuje normalnie
2. świece, filtry, olej, kopułka, palec, przewody sa wymienione - nowe
3. uszczelka pod głowicą - nie mieszaja sie płyny, nie wywala płynu itp. wszystko ok
4. zapchany katalizator - jak go sprawdzić, nie smierdzi, moze go teraz przegonie na
benzynie przez kilkadziesiąt km to sie odepcha ???
5. wypalone zawory - jak je sprawdzić bo nie bierze oleju
6. moze jakieś czujniki poszły i ma błedy - juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli. dzieki

: ndz sie 05, 2007 13:48
autor: marek2907
emilioch pisze:juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli.
spisz sobie kody błędów i wtedy zapodaj je na forum w tym temacie
i bedziemy radzić
bo gdybac to my sobie możemy :blush:
to może byc np: urwany jakiś kabelek
dawaj błędy i wtedy bedziemy działać

: ndz sie 05, 2007 13:59
autor: emilioch
no tak ale jak juz zajade do mechaniora to bede musiał autko zostawić. a chciałbym być przygotowany na to co moze mi powiedzieć, aby ON sam sie nie uczył na moim autku - zaraz zacznie mi wszystko wymieniać nawet to co moze byc sprawne.

CHCE CZEGOS SIE WIECEJ DOWIEDZIEC DLATEGO rzuciłem TEMAT NA FORUM.

czy nikt z Kolegów nie miał podobnego problemu??

[ Dodano: Nie Sie 05, 2007 21:45 ]
a może po wymianie palca trzeba ustawić zapłon?

: czw wrz 06, 2007 13:25
autor: Sady
Sprawdź przepływomierz - na to wskazują objawy, po podłączeniu VAG może nie wykryć błędu, zobacz jak wygląda (nitka cała, naciągnięta?)

Pozdrawiam

: czw wrz 06, 2007 18:03
autor: AD6
sady pisze:Sprawdź przepływomierz - na to wskazują objawy, po podłączeniu VAG może nie wykryć błędu, zobacz jak wygląda (nitka cała, naciągnięta?)
Ten silnik nie ma przepływomierza