Prędkość maxymalna zmalała do 130km/h a było 160km/h
: ndz sie 05, 2007 13:41
Witam.
Mam GOLFA III z 1992r , silnik ABD o pojemności 1,4 - jednopunktowy wtrysk.
Ma przejechane 286 000km, z tego na LPG ok 70 000.
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy zarówno na LPG jak i benzynie. wyprzedzanie powyzej 100km/h - jest prawie niemożliwe.
owszem silnik ma tylko 60KM ale wcześniej jezdził lepiej i był bardziej zrywniejszy a prędkość max. wynosiła ok 160km/h - a teraz ledwo wyciąga 130km/h.
Przepala trochę wiecej z 8l/100km skoczyło do 10l. ale to moze dlatego ze go troche przegoniłem i nic nie dało.
PROSZE O POMOC I PODPOWIEDZI GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY. - Z góry DZIEKUJE.
Czy to może być
1. sonda lambda - ale obroty na benzynie są w normie. dobrze odpala, pracuje normalnie
2. świece, filtry, olej, kopułka, palec, przewody sa wymienione - nowe
3. uszczelka pod głowicą - nie mieszaja sie płyny, nie wywala płynu itp. wszystko ok
4. zapchany katalizator - jak go sprawdzić, nie smierdzi, moze go teraz przegonie na
benzynie przez kilkadziesiąt km to sie odepcha ???
5. wypalone zawory - jak je sprawdzić bo nie bierze oleju
6. moze jakieś czujniki poszły i ma błedy - juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli. dzieki
Mam GOLFA III z 1992r , silnik ABD o pojemności 1,4 - jednopunktowy wtrysk.
Ma przejechane 286 000km, z tego na LPG ok 70 000.
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem lekki spadek mocy zarówno na LPG jak i benzynie. wyprzedzanie powyzej 100km/h - jest prawie niemożliwe.
owszem silnik ma tylko 60KM ale wcześniej jezdził lepiej i był bardziej zrywniejszy a prędkość max. wynosiła ok 160km/h - a teraz ledwo wyciąga 130km/h.
Przepala trochę wiecej z 8l/100km skoczyło do 10l. ale to moze dlatego ze go troche przegoniłem i nic nie dało.
PROSZE O POMOC I PODPOWIEDZI GDZIE SZUKAC PRZYCZYNY. - Z góry DZIEKUJE.
Czy to może być
1. sonda lambda - ale obroty na benzynie są w normie. dobrze odpala, pracuje normalnie
2. świece, filtry, olej, kopułka, palec, przewody sa wymienione - nowe
3. uszczelka pod głowicą - nie mieszaja sie płyny, nie wywala płynu itp. wszystko ok
4. zapchany katalizator - jak go sprawdzić, nie smierdzi, moze go teraz przegonie na
benzynie przez kilkadziesiąt km to sie odepcha ???
5. wypalone zawory - jak je sprawdzić bo nie bierze oleju
6. moze jakieś czujniki poszły i ma błedy - juz jestem umówiony na WAGa i moze cos komputer wykaze ale wolwłbym wiedziec co to moze myć aby mi kitu nie wcisneli. dzieki