czy to moze byc uszczelka pod głowica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

CLAYD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:45
Lokalizacja: england

czy to moze byc uszczelka pod głowica

Post autor: CLAYD » sob sie 04, 2007 13:54

witam mam polowke 1.4 z 97 roku i mały problem auto trzyma temperature 110 st myslałem ze to termostat pojechalem kupiłem nowy po zmianie to samo
wyjełem go temperatura spadła do 90 stC i chyba mam nabrzmiałe przewody od wody
wody nie ubywa
co robic czy to moze byc uszczelka czy cos innego moze pompa wody ale jak ja sprawdzic bo nie hałasuje ani nie cieknie pozdrawiam i prosze o pomoc mondre głowy



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob sie 04, 2007 14:21

Tak tylko zapytam ?? A wentylator działa ?? a układ masz dobrze odpowietrzony ??



Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » sob sie 04, 2007 14:26

skoro temperatura dochodziła do 110 stopni to chyba ci sie wentylator nie załącza, ja bym przyjrzał sie czujnikowi od chłodnicy , jeżeli ci sie nie załącza to zdejmij te 2 kabelki z czujnika i zewrzyj na krótko , jezeli wentylator sie załączy to znaczy ze masz walniety czujnik i trzeba go wymienic . to ze masz nabrzmiałe przewody to nic dziwnego przy takiej temperaturze. zacznij od tego. a termostat czy sparwny łatwo sprawdzic, jezeli jest ok to przy ok 90m stopniach powinny byc oba przewody od chłodnicy gorące, jezeli ten na dole bedzie zimny przy nagrzanym silniku to termostat kicha. pozdro



Awatar użytkownika
marek2907
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2610
Rejestracja: czw maja 11, 2006 19:21
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Post autor: marek2907 » sob sie 04, 2007 15:50

Steryd126 pisze:skoro temperatura dochodziła do 110 stopni to chyba ci sie wentylator nie załącza, ja bym przyjrzał sie czujnikowi od chłodnicy ,
jak termostat jest zamknięty to woda w chłodnicy moze niedojsć do takiej temperatury aby załączyć wentylator.


[url=http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53320][img]http://i128.photobucket.com/albums/p180/marek2907/forum2.jpg[/img][/url]
:gora: KLIKNIJ :gora:
[size=200][b]wszystko na 1 stronie[/b][/size]

Awatar użytkownika
krzysiek82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: sob mar 24, 2007 22:23
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: krzysiek82 » sob sie 04, 2007 23:25

A czujnik temp masz oryginalny? Zamienniki często przekłamują.


[img]http://www.usersigs.com/site/data/media/10/Sans_titre-2.gif[/img]
[img]http://images4.fotosik.pl/170/6664f3af63388f0d.jpg[/img]
GSM: 600-827-446

CLAYD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:45
Lokalizacja: england

Post autor: CLAYD » ndz sie 05, 2007 03:10

witam ponownie wentylator działa wyjołem termostat i auto trzyma 90 st jak jade do 70 i nizej spada wody nie ubywa niewiem co dalej robic



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » ndz sie 05, 2007 09:03

gdybys mial 110c to by ci wywalalo plyn ze zbiorniczka i by ci sie gotowal, wiec tez podejzeam tak jak kolega wyzej pisal czujnik temperatury ci przeklamuje

ja na starym czujniku mialem temp 50 w trasie po miesie dcodzila do 70 wymienilem czujnik temperatury made in GERMANY zadna podruka i pokazuje 110

po wymianie czujnika mialem temp mierzona termometrem laserowymm i wynosila 93c

wiec podjedz do elektromechanika to ci bz problemu zmierzy jesili takowy termometr posiada


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » ndz sie 05, 2007 10:39

Jezeli mowi ze ma nabrzmiale weze czyli cisnienie w ukladzie, a jak wiadomo im wyzsze cisnienie tym temperatura wrzenia plynu przenosi sie w wyzszy zakres. Jezeli wentylator dziala prawidlowo, moze tez byc opcja ze wlasnie czujnik przeklamuje, mam to samo u siebie, zrobilem nawet pomiary i okazalo sie ze "niby" zamiennik powinien byc zmieniony na oryginalny. Sprawdz na zimnym silniku czy nie bombelkuje ci w zbiornikczu wyrownawczym, czy wszystko jest ok, bo to moze byc tez uszczelka, choc jest to mniej prawdopodobne.



CLAYD
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob sie 04, 2007 12:45
Lokalizacja: england

Post autor: CLAYD » ndz sie 05, 2007 15:53

ok na zimnym silniku nie babelkuje jak przegazuje na odkreconym korku w zbiorniczku podnosi sie lekko poziom płynu ok 1 cm ponad stan maksymalny
dodam ze auto puki co jezdzi bez termostatu i mam cały czas 90 st



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 398 gości