Strona 1 z 1
Mały problem z kierowaniem
: pt sie 03, 2007 23:37
autor: Bielu
Witam. Mam mały problem otóż, ostatnio podczas jazdy coś jakby przy wachaczach albo amorach zaczęło mi stukać. W serwisie wymieniłem tuleje przednich wchaczy bo o przód chodzi oraz sworznie. Po wymianie nie wiem dlaczego kierownice mam minimalnie obróconą w prawo a jak stukało tak stuka dalej i wciaż znosi mnie raz w prawą raz w lewą strone szczególnie ściąga mnie w koleiny i dziury. Co jest nie tak czy do wymiany sa przednie amory czy coś innego i jakie ewentualne są koszty naprawy jeśli kt0s wie prosze o pomoc i z góry dzieki.
Pozdrawiam
: pt sie 03, 2007 23:44
autor: Mariusz15
że cie ściąga i kiere masz krzywo to możliwe że zbieżność lub wyważenie kół wystarczy
: pt sie 03, 2007 23:54
autor: lukaszmik
zbieżność, ja u siebie po wymianie tulei i amorków miałem to samo, kierownica przekręcona w prawo i ściąganie, po ustawieniu wszystko jest ok
: sob sie 04, 2007 00:08
autor: Bielu
Mariusz15 pisze:że cie ściąga i kiere masz krzywo to możliwe że zbieżność lub wyważenie kół wystarczy
Z wyważeniem nie ma problemu bo tydzień temu wymieniałem ogumienie i jest ok
lukaszmik pisze:zbieżność, ja u siebie po wymianie tulei i amorków miałem to samo, kierownica przekręcona w prawo i ściąganie, po ustawieniu wszystko jest ok
a jeśli chodzi o amory to narazie ich nie wymieniłem wyglądają na dobre dlatego wole sie tu dowiedzieć co i jak.
Więc radzicie pojechać zbieżnośc ustawić ?? ile coś takiego kosztuje bo nie mam pojęcia
: sob sie 04, 2007 00:17
autor: lukaszmik
Bielu pisze:Mariusz15 pisze:że cie ściąga i kiere masz krzywo to możliwe że zbieżność lub wyważenie kół wystarczy
Z wyważeniem nie ma problemu bo tydzień temu wymieniałem ogumienie i jest ok
lukaszmik pisze:zbieżność, ja u siebie po wymianie tulei i amorków miałem to samo, kierownica przekręcona w prawo i ściąganie, po ustawieniu wszystko jest ok
a jeśli chodzi o amory to narazie ich nie wymieniłem wyglądają na dobre dlatego wole sie tu dowiedzieć co i jak.
Więc radzicie pojechać zbieżnośc ustawić ?? ile coś takiego kosztuje bo nie mam pojęcia
jeżeli wymieniali Ci tuleje, to musieli odkręcić amorki, a jeżeli odkręcili amorki, to mogli przestawić kąty i zbieżność
: sob sie 04, 2007 00:25
autor: Mariusz15
lukaszmik pisze:jeżeli wymieniali Ci tuleje, to musieli odkręcić amorki, a jeżeli odkręcili amorki, to mogli przestawić kąty i zbieżność
nie pamiętam ile ja płaciłem ale wydaje mi że coś koło 50zł z co do stuków to te stuki są na dołkach czy przy normalnej jeździe po prostym też????
: sob sie 04, 2007 00:29
autor: piotrpotrzebny
ja u nas za zbieznosc+katy placilem 90 zl
zdzierstwo!
: sob sie 04, 2007 00:32
autor: Bielu
Mariusz15 pisze:lukaszmik pisze:jeżeli wymieniali Ci tuleje, to musieli odkręcić amorki, a jeżeli odkręcili amorki, to mogli przestawić kąty i zbieżność
nie pamiętam ile ja płaciłem ale wydaje mi że coś koło 50zł z co do stuków to te stuki są na dołkach czy przy normalnej jeździe po prostym też????
praktycznie są non stop chyba że jade po idealnie prostej nawierzchni co jednak w naszym kraju rzadko sie zdarza:D. Najbardziej stuka przy wjeżdzaniu pod np. krawężnik oraz przy skręcaniu na parkingu. Pozdro dzięki za pomoc
: sob sie 04, 2007 00:43
autor: Mariusz15
możliwe że to stukają ci kuli w łożyskach kół przednich albo też przeguby są na wykończeniu ale na początek posprawdzaj wszystkie śruby czy są bobrze dokręcone
: sob sie 04, 2007 00:53
autor: Bielu
Śruby są napewno dobrze dokręcone
. W poniedziałek pojade sprawdzić geometrie itd. i zobaczymy co wyjdzie dzięki za pomoc