Strona 1 z 1
Który silnik lepszy ?????
: ndz kwie 10, 2005 21:29
autor: lider.dh
pomóżcie nie znam sie za bardzo na tym co bedzie lepiej pracowac ktory bedzie szybszy i podatny na modyfikacje co lepiej kupic ?
1.8 na monowtrysku z napedem na 4 kola
1.8 GTi 8v
1.8 GTI 16v
silniki z mk2 dokladnych oznaczen niestety nie znam
: ndz kwie 10, 2005 21:45
autor: zielu
16V
: ndz kwie 10, 2005 21:58
autor: lider.dh
a naped na 4 kola nie jest dobry ?
czemu 16v w czym jest lepszy od reszty ?
: ndz kwie 10, 2005 22:33
autor: jms
ja bym bral 1.8 8v , ale to moje zdanie
: ndz kwie 10, 2005 22:59
autor: zielu
lider.dh pisze:a naped na 4 kola nie jest dobry ?
czemu 16v w czym jest lepszy od reszty ?
nom na 4 koła też jest OK
ale 16V to ejst to - spora moc i niezłe spalanie.. a jak chcesz podkrecać silnik jeszcze i miec duzo mocy to kup najlepiej G60
: pn kwie 11, 2005 00:56
autor: marceliii
ja też bymn doradził 8V,może mniejsza moc nic 16V ale dużo mniej awaryjny i mniej zawodny,no i koszty utrzymanai niższe.
Ale to moje zdanie.
: pn kwie 11, 2005 01:36
autor: Krzylu
tez słyszalem ze 8V jest duzo tanszy w eksplatacji niz 16V i wcale 16V malo nie pala
no ale ten dzwięk jest Boski!!!!!
dzieku ktoremu zapominasz o koszatch jazdy
liczy sie przyjemnosc
4x4 dobry naped ale unas po co ci???
w gorach mieszkasz??
dom masz na skarpie??
no i wiecej pali niz pozostale silniki
ogolnie wszystkie sa dobre tylko zalezy od kogo kupisz auto??
: pn kwie 11, 2005 09:20
autor: lider.dh
dzieki bardzo
w takim razie 4x4 odpada
poszukam 8v albo 16
napiszcie jeszcze czy warto ladowac sie w auto ktore przejechalo 200 - 230 tys km czy to raczej nadaje sie juz do remontu ?
: pn kwie 11, 2005 11:00
autor: asmo
ja mam 8V silnik RP jeszcze mnie nie zawiódł ale jak bym miał okazję to 16V
: pn kwie 11, 2005 11:06
autor: ml2210
Gdybym miał wybierać pomiędzy:
1.8 4x4
1.8 8v
1.8 16v
Zdecydowanie i bez wachania wybrałbym VR6!!!
: pn kwie 11, 2005 12:49
autor: KObi23
Jeśli chodzi o przebieg. Ja mam na swoim juz 213 tyś. i śmiga. Prędzej go sprzedaż niż silnik Ci padnie. Oczywiście zależy to od eksploatacji wcześniejszych urzytkowników auta.
Do 500 tyś. można spokojnie nakręcić