Zapłon w silniku AFT
: wt lip 31, 2007 23:20
Witam!!
Na wstępie pragnę poinformować że nie jestem mechanikiem i za okreslenia typu popraw G40 dziękuje
Temat wałkowany(sam przeczytałem na tym forum ze 20 podobnych) a mianowicie chodzi o ustawienie zapłonu w silniku AFT.
Czy jest ktoś w stanie udzielić fachmenskiej porady co i jak trzeba zrobić!?? Doczytałem się, że :
-należy przestawić kompa w tryb serwisowy(pyt. czy to to samo co tryb awaryjny??jeżeli nie to gdzie to sie robi w VAG-COM)
-następnie ustawić lampą 6 stopni na zapłonie(ale niestety nic sie nie dzieje jak kręcę aparatem czy to objaw pierdniętego halla ??)
-na wagu mam sporadycznie pojawiający się błąd 515 czyli czujnik halla w aparacie(sprawdzany probówką i niby gitara po skasowaniu błędu silniczek wraca do sprawności ale po wyłączeniu i włączeniu pojawia sie po raz wtóry ten błąd i komp wchodzi a awaryjny tryb)
Na wstępie pragnę poinformować że nie jestem mechanikiem i za okreslenia typu popraw G40 dziękuje
Temat wałkowany(sam przeczytałem na tym forum ze 20 podobnych) a mianowicie chodzi o ustawienie zapłonu w silniku AFT.
Czy jest ktoś w stanie udzielić fachmenskiej porady co i jak trzeba zrobić!?? Doczytałem się, że :
-należy przestawić kompa w tryb serwisowy(pyt. czy to to samo co tryb awaryjny??jeżeli nie to gdzie to sie robi w VAG-COM)
-następnie ustawić lampą 6 stopni na zapłonie(ale niestety nic sie nie dzieje jak kręcę aparatem czy to objaw pierdniętego halla ??)
-na wagu mam sporadycznie pojawiający się błąd 515 czyli czujnik halla w aparacie(sprawdzany probówką i niby gitara po skasowaniu błędu silniczek wraca do sprawności ale po wyłączeniu i włączeniu pojawia sie po raz wtóry ten błąd i komp wchodzi a awaryjny tryb)