Strona 1 z 1

Luzny zacisk od klockow

: wt lip 31, 2007 15:29
autor: ŁukaszP
Witam problem polega na tym iz po wymianie klockow w przednim lewym kole zaczal latac mi zacisk podczas jazdy tlucze sie niemilosiernie czy ma ktos jakiespomysly jak temu zaradzic ???

: wt lip 31, 2007 15:32
autor: greg
założyć sprężynki jeśli to model ze sprężynkami a jeśli masz inny typ zacisku to klocki z haczykami

: czw sie 09, 2007 22:40
autor: ŁukaszP
zamienilem klocki na inne sa to klocki ze sprezynka niestety dalej stuka, przyczyna jest prawdopodobnie zacisk sam chodzi on na 2 prowadnikach takich i jak poruszam gora dol to caly chodzi lekko dajac metaliczny dzwiek teraz trzeba cos kombinowac aby temu zapobiec :crazy:

: czw sie 09, 2007 23:28
autor: tauka
ŁukaszP pisze:Witam problem polega na tym iz po wymianie klockow w przednim lewym kole zaczal latac mi zacisk podczas jazdy tlucze sie niemilosiernie czy ma ktos jakiespomysly jak temu zaradzic ???
po pierwsze klocki powinny być ze spręzynkami.

A po drugie przy każdej no ewentualnie co drugiej wymianie klocków powinno się wymienić te bolce. Można je kupić normalnie w sklepie. Ja płaciłem za nie 33pln za komplet na jedna stronę.

: pt sie 10, 2007 07:47
autor: T.O.B.I.
a sa w tym komplecie bolcow tulejki teflonowe, bo chyba u kolegi brakuje tych teflonowych tulejek

: pt sie 10, 2007 08:56
autor: tauka
Ja się troszkę tych zacisków narozbierałem i w żadnym nie było tulejek teflonowych.

: pt sie 10, 2007 10:41
autor: MarcoVW
tauka pisze:Ja się troszkę tych zacisków narozbierałem i w żadnym nie było tulejek teflonowych.
Tulejki teflonowe sa w tych nowszych zaciskach MK3 gdzie dwa klocki maja jednakowy wyglad , natomiast starsze mk3 i cala seria mk2 ma zaciski bez tulejek na takie blaszki wązkie i gdzie klocki maja nie jednakowy wzor w parze.

: sob sie 11, 2007 01:23
autor: tauka
MarcoVW pisze:Tulejki teflonowe sa w tych nowszych zaciskach MK3 gdzie dwa klocki maja jednakowy wyglad , natomiast starsze mk3 i cala seria mk2 ma zaciski bez tulejek na takie blaszki wązkie i gdzie klocki maja nie jednakowy wzor w parze.
Tu się mylisz. Bo to nie zależało od roku produkcji tylko od typu zacisku. Blaszki były zaciskach przy słabszych silnikach i mniejszych tarczach.

No i teraz dopatrzyłem się jednej ważnej kwestii.

Rzeczywiście były tulejki teflonowe. Tylko wy piszecie o zacisku zwykłym, a ja cały czas piszę o zacisku pływającym. A tu różnica jest zasadnicza. Teraz kwestia tego jakie zaciski maŁukaszP, , wtedy można coś więcej dyskutować.

: ndz sie 12, 2007 09:33
autor: bartekpsp
ja mam to samo:(.a jak jade po lubelskich ulicach to sie tlucze niemilosiernie:/.i tez nie wiem jak temu zaradzic:( :bigok:

: ndz sie 12, 2007 18:52
autor: T.O.B.I.
no wlasnie ja mam zacisk plywajacy sa tam tulejki teflonowe (93r. golfiny) i nadmienie ze do ABU 1,6 dostalem w sklepie klocki asymetryczne

: ndz sie 12, 2007 21:06
autor: Dj Darecki
Witam
Klocki asymetryczne są w tarczach 239x12 ( czyli najmniejsze jakie są )i tam wymienia sie sprężynki dociskowe 2 szt na koło.
Trzeba wykręcić zacisk żeby wsadzić dobrze sprężynke bo wciskanie na przykręconym zacisku nic nie da .

PozdraVWiam

: pn sie 13, 2007 01:09
autor: tauka
T.O.B.I. pisze:no wlasnie ja mam zacisk plywajacy sa tam tulejki teflonowe (93r. golfiny) i nadmienie ze do ABU 1,6
Nie wydaje mi się żeby w ABU był pływający. One były dopiero przy tarczach 256 czyli w golfach GT

: pn sie 13, 2007 06:27
autor: T.O.B.I.
wymienialem sam klocki i jest jak napisalem, ale rozmiaru tarczy nie mierzylem, mialem problem z tymi tulejkami teflonowymi bo sie juz troche powyrabialy i z jednej strony sie tulipan zrobil