Ja miałem taki problem, bo kupiłem sobie silnik od szyby od passata. Rozwiązałem to tak, że wyjąłem cały moduł sterowania szyby, rozmontowałem go i wyciągnąłem sam silnik. Przy silniku masz dwa grube piny które wchodzą pomiędzy takie łapki na płytce drukowanej modułu sterującego. Ja uciąłem ta dwa piny i trochę niżej bliżej szczotek silniczka dolutowałem dwa przewody a z drugiego końca przewody dolutowałem do tych metalowych szyn zakończonych łapkami na płytce modułu, oczywiście zamieniająć polarność tak ,żeby silnik kręcił się w odpowiednią stronę.
przewody muszą być dość grubę tzn 1-1,5 mm bo tam duże prądy płyną.
Do tego musiałem lutownicą wypalić trochę miejsca w plastiku na przewody.
Ja tak to zrobiłem bo wydaje mi się, że nie można bezkarnie zamienić masy z plusem (czerono-żółty kabel) na na wtyczce do modułu.
[ Dodano: 31 Lip 2007 14:21 ]
Po prostu wygląda na to, że ktoś albo przewijał silnik i nawinął odwrotnie zwoje, albo wynieniał spalone szczotki i założył takie które nają odwróconą polarność, albo poprostu zamienił silnik na taki co kręci się w przeciwną stronę. Bo z tego co zrozumiałem to jesli naciśniesz przycisk w drzwiach kierowcy np w doł to szyba idzie do góry i to samo jest jak przyciskasz przycisk w drzwiach pasażera, tak?
[ Dodano: 31 Lip 2007 14:30 ]
Ale jeśli nie przeszkadzają Ci te odwrotnie działające przyciski i tylko chcesz się uporać z centralnym to najłatwiej będzie zamienić kabelki bodajże szary i zielony (nie jestem pewien tych kolorów. Dla pewności możesz sprawdzić gdzie pojawia się napięcie jak przekręcisz i przytrzymasz kluczyk w zamku, raz w jedną potem w drugą stronę) we wtyczce do modułu elektrycznej szyby pasażera.
Tu masz schematy elektryczne:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page09_g3