Strona 1 z 2

centralny zamek w klapie golf 3

: ndz kwie 10, 2005 13:26
autor: tao
Witam, mam mały problem chciałbym umieścić siłownik centralnego zamka w klapie golfa 3.Nie chciałbym aby otwierała się klapa gdy wyłączam alarm,tylko aby siłownikiem ryglować wkładke.Może ktoś zna ciekawe rozwiązanie?

: ndz kwie 10, 2005 13:36
autor: MaLiBU
nie jestem pewien jak to w mk3 jest rozwiazane ale w mk2 jest tak, ze sa 2 rodzaje mechanizmow zamkow. Jeden bez centrala a drugi do wersji z centralem. W mk2 bez mechanizmu do wersji z centralnym nie da sie podpiac silownik zeby ryglowal zamek, ja w kazdym razie nie widze takiej opcji...

: ndz kwie 10, 2005 13:58
autor: tao
Ale wtedy bym musiał wymienić wkładkę?Zgadza się?A co za tym idzie inny kluczyk

: ndz kwie 10, 2005 14:21
autor: MaLiBU
tao pisze:Ale wtedy bym musiał wymienić wkładkę?Zgadza się?A co za tym idzie inny kluczyk
nie nie, wkladka na 99,9% ta sama, wkladka to wkladka, taka samam masz w klamkach, taka sama w klapie...

: ndz kwie 10, 2005 16:28
autor: toldi
A ja chcialybm tez zamontowac silownik w klapie, tak aby mozna ja bylo otwierac tylko ze srodak auta, bo po ostatnim wlamaniu do mojego auta i tak mam zamek popsuty. Moze ktos juz to robil i chcialbz mi pomoc w tym. Juz zamowilem silownik, wiec w przeciagu tygodnia chcialybm sie tym zajac. Dzieki za jaka kolwiek pomoc.

: ndz kwie 10, 2005 17:28
autor: Dziadoo
Witam ,

Pomoc znajdziesz tutaj

mam nadzieje, ze pomoze,
pozdrawiam, Dziadoo

Re: centralny zamek w klapie golf 3

: ndz kwie 10, 2005 20:26
autor: Piotro
tao pisze:Witam, mam mały problem chciałbym umieścić siłownik centralnego zamka w klapie golfa 3.Nie chciałbym aby otwierała się klapa gdy wyłączam alarm,tylko aby siłownikiem ryglować wkładke.Może ktoś zna ciekawe rozwiązanie?
Z tego co sie przygladalem w moim mk3 to jest tak jak mowi Malibu - jak masz wersje bez centralnego to da sie tylko zrobic zeby silownik otwieral klape (zeby odskakiwala). Nie ta sie zrobic zeby sie ryglowala.

: ndz kwie 10, 2005 20:29
autor: strazpozarna
Ja już mam taką przeróbkę za sobą. Spisuje sie rewelacyjnie. Eliminujesz wkładkę a zamiast niej skracasz troche ciegno które do niej prowadziło i zaginasz pod kątemprostym na końcu tak aby mogło współpracować z siłownikiem. Następnie dorabiasz kawałek płaskownika i przykręcasz (lub przyspawujesz) tak aby zamocować siłownik. Do kabiny ciągniesz jeden przewód, podłączasz pod przycisk chwilowy którym będzie podawany +. Mase łapiesz przy siłowniku. Ponieważ zrezygnowałeś z wkładki zostanie Ci po niej dziura w listwie. Polecam żywicę i włókno szklane :) i listwa gotowa. Niestety nie mam możliwości zrobienia fotek. W razie problemów pytaj!!!

: ndz kwie 10, 2005 20:56
autor: okulik
jak mam wersje mk2 bez c. zamka to co mam wymienic zeby zamontowac silownik, przycisk? ciegno? czy co tam jeszcze jest

: ndz kwie 10, 2005 20:58
autor: MaLiBU
jezeli chcesz miec tylko otwieranie od srodka poprzez silownik to nic nie musisz zmieniac. Natomiast jezeli chcesz miec (albo dodatkowo) ryglowanie klapy centralnym zamkiem np. od alarmu, tzn. po rozbrojeniu alarmu mozesz klape otworzyc, przy uzbrojonym nie mozesz to musisz miec mechanizm zamka z klapy z wersji z fabrycznym pneumatycznym centralnym

: pn kwie 11, 2005 00:21
autor: gipson
MaLiBU pisze:jezeli chcesz miec tylko otwieranie od srodka poprzez silownik to nic nie musisz zmieniac. Natomiast jezeli chcesz miec (albo dodatkowo) ryglowanie klapy centralnym zamkiem np. od alarmu, tzn. po rozbrojeniu alarmu mozesz klape otworzyc, przy uzbrojonym nie mozesz to musisz miec mechanizm zamka z klapy z wersji z fabrycznym pneumatycznym centralnym
da sie podpiac pod ten pneumatyczny zamek silownik elektryczny? nigdy nie widzialem jak dziala zamek pneumatyczny.. :(
Jesli tak to ile moze kosztowac zamek pneumatyczny do klapy?

: pn kwie 11, 2005 07:54
autor: Jozef
Siłownik pneumatyczny wymaga do swojego działania sprężonego powietrza. Tym zajmuje się specjalna pompka ciśnieniowa centralnego zamka z elektroniką sterującą jej pracą. Pod taką pompkę nie możesz podłączyć zamka elektromagnetycznego. Można jedynie kombinować nad wykorzystaniem impulsu załączania pompki do sterowania siłownikiem elektromagnetycznym. Byłoby to rozwiązanie bardzo nietypowe, gdyż najczęściej spotyka się jeden rodzaj sterowania ryglami zamków: albo elektromagnetyczny, albo pneumatyczny.

: wt kwie 12, 2005 09:41
autor: tao
A może ktoś z forumowiczów posiada taki zamek w klape do golfa 3,a bym mógł go ryglowac?

: pt kwie 15, 2005 22:57
autor: imp
miałem podobny problem do Ciebie ..z tym że ja jezdze polo 96..klamka w polo z mk3 i jej mechanizm kiedy nie był zamontowany orginalnie pneumatik wygla identycznie i jej schemat działania jest taki sam..w swoim polo miałem wczesniej zamontowany alarm z centralnym zamkiem na pilota obsługiwał tylko dzi a klapy nie ..siłowniki elektryczne standart na allegro po 10 chodzą kupiłem taki sam 3 siłownik i po całym dniu kombinowania w garażu zrobiłem ruglowanie zamka za pomocą siłownika.(..nie odskakiwanie klapy!!!) czyli jak naciskam na pilota zamykają sie rygle dzwi i klapa.wiec ...sprawa jest troszke skomplikowana za pare dni umiescze zdjęcia ...z prac ..w kazdym razie uzyłem do tego
siłownik standart za 10 dwu przewodowy +zestw montarzowy dają w komplecie
linke stalową taką jak masz do hamulców czy przezutek w rowerze
pancerz linki tez z rowerka
przewody 2 x 6 m (za duzo wiec do golfa akurat)
...
jak to zrobic??
zamieszcze jak chcecie za nidługo fotki :aniolek: