Nierowna praca silika i kopcenie z ruru
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Nierowna praca silika i kopcenie z ruru
Witam wszystkich, chciałbym sie was poradzić ma golfa 2 który ma nierówne obroty. Na jałowych obrotach sam sobie reguluje obroty, przeważnie do 0. Przy tym kopci z rury. Jakie przyczyny mogą być tych objawów.
witam a przy zapalaniu musisz mu dodac gazu zeby wlazl na obroty??
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2007 21:15 przez hormon, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
- rross
- Mały gagatek
- Posty: 139
- Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
- Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
- Kontakt:
zobacz świeczki czy są okopcone, u mnie była do wymiany sonda lambda, kopcił na czarno a swiece po 200km były całe okopcone. Jak je wyczyściłem to było ok na trasie a w mieście zw korkach kopcenie zero mocy i gasniecie.
Sonde sprawdz w ten sposób
włacz silnik pojezdzij żeby sie nagrał jak się nagrzeje i zacznie ci kopcić odepnij sonde i po chwili jakprzestanie kopcić to wiesz że to sonda jak dalej bedzie kopcił to znaczy cosik innego.
sprawdz i napisz to pomyslimy co innego może byc. Bo szkoda żebys sie kosztował na swiece kopułke kable czy palec nie potrzebnie.
pozdo.
Albo zanim odpalisz rano auto to odepnij i jeden dzien pojeżdzij bez podpietej sondy oczywiś cie wczesniej zrób reset ECU
Sonde sprawdz w ten sposób
włacz silnik pojezdzij żeby sie nagrał jak się nagrzeje i zacznie ci kopcić odepnij sonde i po chwili jakprzestanie kopcić to wiesz że to sonda jak dalej bedzie kopcił to znaczy cosik innego.
sprawdz i napisz to pomyslimy co innego może byc. Bo szkoda żebys sie kosztował na swiece kopułke kable czy palec nie potrzebnie.
pozdo.
Albo zanim odpalisz rano auto to odepnij i jeden dzien pojeżdzij bez podpietej sondy oczywiś cie wczesniej zrób reset ECU
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2007 22:40 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.
witam a sprawdz czujnik temperatury ten niebieski on jest montowany w kruccu wody moze to sie wydac dziwne ale ten cvzujnik steruje katem wtrysku i czyms tam jeszcze ja mialem ten sam problem jak odpalalem to mi wskakiwak na obroty a zachwile gasl i jak go ponowinie odpalalem to musialm trzymac go na obrotach przez kilka sekund i kopcil na czarno jak diesel nawet jak juz w czasie jazdy mocniej przydeplem to tez kopcil
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
Odłączyłem sondę i silnik zaczął pracować równo, ale nadal kopci. Czy to może oznaczać ze sonda jest zepsuta. A czy przyczyna kopcenia może być niebieski czujnik montowany w kruccu wody. Jak powinien zachowywać sie silnik po odłączeniu tego niebieskiego czujnika, u mnie silnik traci gwałtownie obroty po odłączeniu tego czujnika.
bedzie tracil obroty bo nie ma sterowania a sprobowalesd go odpalac jak odlaczyles i przegazowac go?Odłączyłem sondę i silnik zaczął pracować równo, ale nadal kopci. Czy to może oznaczać ze sonda jest zepsuta. A czy przyczyna kopcenia może być niebieski czujnik montowany w kruccu wody. Jak powinien zachowywać sie silnik po odłączeniu tego niebieskiego czujnika, u mnie silnik traci gwałtownie obroty po odłączeniu tego czujnika.
[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości