Nierowna praca silika i kopcenie z ruru

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

golf981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 26, 2007 17:30
Lokalizacja: Gorlice

Nierowna praca silika i kopcenie z ruru

Post autor: golf981 » pn lip 30, 2007 20:17

Witam wszystkich, chciałbym sie was poradzić ma golfa 2 który ma nierówne obroty. Na jałowych obrotach sam sobie reguluje obroty, przeważnie do 0. Przy tym kopci z rury. Jakie przyczyny mogą być tych objawów.



Steryd126
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 645
Rejestracja: pn lis 21, 2005 21:01
Lokalizacja: Petrykozy, Pabianice
Kontakt:

Post autor: Steryd126 » pn lip 30, 2007 20:55

kopcenie to może być uszczelka pod głowicą ale nie musi. żeby to wykluczyć zobacz czy nie masz płynu chłodniczego w oleju.



Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » pn lip 30, 2007 21:11

witam a przy zapalaniu musisz mu dodac gazu zeby wlazl na obroty??
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2007 21:15 przez hormon, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

golf981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 26, 2007 17:30
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: golf981 » pn lip 30, 2007 21:23

Po dodaniu gazu za chwile znowu traci obroty, a nawet zgaśnie.



Awatar użytkownika
rross
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:47
Lokalizacja: Kraków/Tarnobrzeg
Kontakt:

Post autor: rross » pn lip 30, 2007 22:38

zobacz świeczki czy są okopcone, u mnie była do wymiany sonda lambda, kopcił na czarno a swiece po 200km były całe okopcone. Jak je wyczyściłem to było ok na trasie a w mieście zw korkach kopcenie zero mocy i gasniecie.

Sonde sprawdz w ten sposób
włacz silnik pojezdzij żeby sie nagrał jak się nagrzeje i zacznie ci kopcić odepnij sonde i po chwili jakprzestanie kopcić to wiesz że to sonda jak dalej bedzie kopcił to znaczy cosik innego.
sprawdz i napisz to pomyslimy co innego może byc. Bo szkoda żebys sie kosztował na swiece kopułke kable czy palec nie potrzebnie.
pozdo.

Albo zanim odpalisz rano auto to odepnij i jeden dzien pojeżdzij bez podpietej sondy oczywiś cie wczesniej zrób reset ECU
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2007 22:40 przez rross, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » wt lip 31, 2007 10:56

witam a sprawdz czujnik temperatury ten niebieski on jest montowany w kruccu wody moze to sie wydac dziwne ale ten cvzujnik steruje katem wtrysku i czyms tam jeszcze ja mialem ten sam problem jak odpalalem to mi wskakiwak na obroty a zachwile gasl i jak go ponowinie odpalalem to musialm trzymac go na obrotach przez kilka sekund i kopcil na czarno jak diesel nawet jak juz w czasie jazdy mocniej przydeplem to tez kopcil


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

golf981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 26, 2007 17:30
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: golf981 » wt lip 31, 2007 17:04

Odłączyłem sondę i silnik zaczął pracować równo, ale nadal kopci. Czy to może oznaczać ze sonda jest zepsuta. A czy przyczyna kopcenia może być niebieski czujnik montowany w kruccu wody. Jak powinien zachowywać sie silnik po odłączeniu tego niebieskiego czujnika, u mnie silnik traci gwałtownie obroty po odłączeniu tego czujnika.



Awatar użytkownika
hormon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: czw maja 04, 2006 19:50
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: hormon » wt lip 31, 2007 17:31

Odłączyłem sondę i silnik zaczął pracować równo, ale nadal kopci. Czy to może oznaczać ze sonda jest zepsuta. A czy przyczyna kopcenia może być niebieski czujnik montowany w kruccu wody. Jak powinien zachowywać sie silnik po odłączeniu tego niebieskiego czujnika, u mnie silnik traci gwałtownie obroty po odłączeniu tego czujnika.
bedzie tracil obroty bo nie ma sterowania a sprobowalesd go odpalac jak odlaczyles i przegazowac go?


[b]:: VW Golf II, VW Golf III, VW Touran, VW Passat B5 Kombi (nadal jest), VW T-ROC, Škoda Kodiaq Sportline -Aktualnie :hmm:[/b] :banghead:

golf981
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: czw lip 26, 2007 17:30
Lokalizacja: Gorlice

Post autor: golf981 » wt lip 31, 2007 18:04

Jeszcze tak nie probowałem, teraz go resetuje.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 324 gości