Swap z RP na PF - czy zmieniac pompe paliwa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Swap z RP na PF - czy zmieniac pompe paliwa

Post autor: gumiś » ndz lip 29, 2007 21:51

witam,czy przy swapie z silnika mono rp,na wielopunkt pf trzeba zmienic pompke paliwa na bardziej wydajniejsza?
Ostatnio zmieniony wt lip 31, 2007 18:30 przez gumiś, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 29, 2007 21:55

Tak. Musi być cisnienie 3 bary, A rp ma ciut ponad jeden.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
gumiś
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: śr lut 21, 2007 23:48
Lokalizacja: Kiełczów
Kontakt:

Post autor: gumiś » ndz lip 29, 2007 22:05

a mi jeden kolega mówił ze ta pompa spokojnie moze obsłuzyc kra,i juz nie wiem



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz lip 29, 2007 22:29

Jakie kra? Pytałeś o pf, tam jest wtrysk wielopunktowy na 3 bary, KR to jest mechaniczny na kolo 7 barów. Rp ma monowtrysk na 1 bar.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » śr sie 29, 2007 19:16

hej, a oprucz pompy to co jeszcze trzeba wymienić???



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 29, 2007 19:27

tomek860 pisze:hej, a oprucz pompy to co jeszcze trzeba wymienić???
skonkretyzuj pytanie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomek860 » śr sie 29, 2007 19:34

Jutro jadę do mechanika i okaże się czy remont czy swap. Jesli swap to chciałbym coś innego niż RP. Co oprucz silnika musiałbym dokupić od PFa



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 29, 2007 19:39

O pompie już było. PF to całkiem inny zespół wtryskowy, z innymi wiązkami i komputerem. Znajdziesz komplet z rozbitka to swapuj, jeśli nie znajdziesz to nawet bez sensu zaczynać, bo zanim wszystko skompletujesz to wiosna nadejdzie.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 29, 2007 19:56

tylko teraz o ktorej pompie mowimy bo sa dwie w zbiorniku i pod belka z tylu wedlug ksiazki napraw i zalaczonych tam obrazkow nie ma zadnej wzmianki ze wielopunkty maja inna pompe paliwa ta zewnetrzna niz monowtrysk


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr sie 29, 2007 20:06

zajac pisze:bo sa dwie
ta w zbiorniku to tzw zasilająca, dostarcza tylko paliwo do drugiej pod podłogą.
Wg schematów RP zależnie od rocznika mogły mieć jedną lub dwie pompy. Ale chodzi o to że w sumie muszą dawać do RP ok 1,2 bara, a do PF 3 bary. A jak się to osiągnie to pikuś. Najlepiej i najprościej byłoby wsadzić w zbiornik 3-barową pompę od MK3 i wywalić pompę spod podłogi, włożyć tam tylko filtr paliwa od trójki i tyle.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » śr sie 29, 2007 20:14

tyle ze mi sie rozchodzi o to czy pompe z pf albo pb mozna wsadzic do rp i czy to bedzie dzialac bo wlasnie oblukalem ksiazke serwisowa jeszcze raz i nie ma mowy innej pompie tylko o cisnieniu poszczegolnych ukladow


a nie jest czasem tak ze ta pompa zewnetrzna ma wymienny wklad w srodku


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
Borys
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3319
Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
Lokalizacja: KOLONIA
Auto: VR6T
Kontakt:

Post autor: Borys » pt sie 31, 2007 10:44

zajac pisze:tyle ze mi sie rozchodzi o to czy pompe z pf albo pb mozna wsadzic do rp i czy to bedzie dzialac bo wlasnie oblukalem ksiazke serwisowa jeszcze raz i nie ma mowy innej pompie tylko o cisnieniu poszczegolnych ukladow


a nie jest czasem tak ze ta pompa zewnetrzna ma wymienny wklad w srodku
ma jak najbardziej wymienny wkład tylko musi bten wkłąd byc dokładnie od PF i pochodnych, ma swoją specyficzną budowę.

ja kiedys jeździłem przez pewien czas PFem na pompie z RP
dawao rade jechac
o wyscigach nie ma co myslec bo brakuje cisnienia
ale jak ktos ma LPG to do odp[alenia wystarczy i pompa z RP


www.vrservice.pl

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 308 gości