Strona 1 z 2

Coś BARDZO nie tak z golfem mk3

: sob kwie 09, 2005 21:08
autor: P!@sek
Mam problem z silnikiem AMM 1.8. A mianowicie kiedy jade samochód z początku szarpie i muli, potem jakoś idzie. Pali więcej. Wyminiałem już chyba wszystko: kopułka, palec, przewody WN, świece, filtr paliwa.
Kiedy wcisne gaz do dechy silnik ma bardzo dziwne brzmienie (jakby sie dusił). Jak włącze ogrzewanie to cała kabina wali benzyną. Byłem na komputerze z 5 razy i niby wszystko ok. Samochód to jeden wielki muł. Pomóżcie mi ! Co to może być ?
-------------------------------------------------------------------------------------
Zauwałyłem dziwną rzecz, a mianowicie "źle" przymontowaną sonde. Ładnie ją zlutowałem i kiedy odpaliłem silnik zaczął bardzo dziwnie chodzić. Autko SAMO wchodzi se na wyższe obroty i spada i tak w kółko.
Faluje jak cholera !!! Czy to znak że sonda jest do du.. ??[/b]

: sob kwie 09, 2005 21:10
autor: P!@sek
Niemal że prawie gaśnie... :(

: sob kwie 09, 2005 21:54
autor: kumek2
a moze sprawdz czujnik temperatury silnika ( miałem walniety i tez duzo palił zalewało go bo komp odbierał złe dane o temp silnika )

: sob kwie 09, 2005 22:02
autor: P!@sek
sprawdzałem.... to nie to !!

: sob kwie 09, 2005 22:13
autor: MrSalieri
Moze sonda lambda.

: ndz kwie 10, 2005 09:04
autor: P!@sek
Możliwe że to właśnie sonda...
wszystkie minusy jak padnie sonda u mnie są:

-nierówna praca silnika
-okopcona rura wydechowa
-wiecej pali jak wtedy

Jeszcze mu obroty bardzo szaleją jak stoi !!!!!

: ndz kwie 10, 2005 09:24
autor: Goofol
hhehehehhehehhehehhehehhehhehehhehehhehhehehehhehehehhehehehhehehhehehehhehehhehehehhehehheh sory stary ale ja nie moge ze smiechu mam to samo i walcze z tym od pol roku!!!!! powiem ci tak wymienilem wszystko co sie da!!!! jutro wstawiam samochod do ASO i tam robia az zrobia!!! podejrzenia wlasnie padaja na sonde!!!! komputer ci sondy nie wykarze musial bys poprosic o dokladne badanoie sondy a cos takiego w ASO ci zrobia!!!! 173zl :) pozdro napisz mi co jeszcze tam go boli mm taki sam silnik i taki sam problem!!! jak wyjade z ASO dam ci znac co i jak pozdr

: ndz kwie 10, 2005 09:30
autor: Goofol
serio moj zachowuje sie tak samo szrpie gasnie, muli pali i czuc paliwem..... w aso mi8 powiedzieli ze sonada ma zle parametry wymienilem sonde i okazalo sie ze ta nowa wogule nie reaguje wiec jutro w aso sprawdzaja mi wszytskie polaczenia elektryczne wszystkie elementy i ewentualnie wkladaja swoja nowa oryginalna sonde!!! nie polecam podrobek za 100zl na 100% nie beda dzialac!!!! licze tylko ze koszty nie przekrocza 1000zl bo chyba umre!!!! i tak juz z 1000 wydalem na wymiane innych elementow!!!! pzdr pisz co u Ciebie chetnie poslucham......... moze jakies zmiany???? a ja ci jeszce podpowiem ze u mnie nie zawsze tak jest czasem dobrze czasem zle..... polecam ci zebys odlaczyl sobie sam sonde i zobaczyl jak autko chodzi.... powinien chodzic ok jezeli to sona jezeli odlaczysz i bedzie zle to szukaj przyczyny gdzie indziej ale i tak badanie szczegolowe sondy polecam

: ndz kwie 10, 2005 09:32
autor: Goofol
jak co to poczytaj moje posty bylo ich tam troche i ludzie naprawde madre rzeczy czasem mowili polecam.......

: ndz kwie 10, 2005 11:01
autor: P!@sek
Ja mam silnik 1.8 AMM 75KM

: ndz kwie 10, 2005 11:45
autor: Golf III GTI 8V
W moim właśnie też obroty szaleją jak stoi w korkach.. Nieprzyjemne bardzo .. Niedługo tez planowałem się za to zabrać.. Jak pytałem wstępnie to stwierdzali żę to sonda, silniczek krokowy, albo przypchany katalaizator.. (bo też czasem go muli)..

: ndz kwie 10, 2005 11:58
autor: Goofol
no ja tez mam AAM 1.8 75km !!!!!!!!!!!!! a co do katalizatora to tez mam troche wyryrany ale.......... to chyba nie to............. chyba.........

: ndz kwie 10, 2005 13:35
autor: Panther
Nie jestem zadnym ekspertem ale zobacz czy wszystkie gumowe przewody pod macha masz niepopekane i czy sa dobrze przymocowane. Mialem taki problem i sie okazalo ze mialem peknieta gume (ze starosci nie mylic z czyms innym hie hie). pzdr

: ndz kwie 10, 2005 16:15
autor: wojteks
objaw zatkanego katalizatora to utrata mocy autka, na najazd trzeba było mu pomagać ręcznie wjechać, przebieg ok 250tyś km. Zamiast kata kawałek rury i jest jak nowe lub uniwersalny katalizator, dla testu kawałek rury wyjdzie znacznie taniej