Coś BARDZO nie tak z golfem mk3

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

P!@sek

Coś BARDZO nie tak z golfem mk3

Post autor: P!@sek » sob kwie 09, 2005 21:08

Mam problem z silnikiem AMM 1.8. A mianowicie kiedy jade samochód z początku szarpie i muli, potem jakoś idzie. Pali więcej. Wyminiałem już chyba wszystko: kopułka, palec, przewody WN, świece, filtr paliwa.
Kiedy wcisne gaz do dechy silnik ma bardzo dziwne brzmienie (jakby sie dusił). Jak włącze ogrzewanie to cała kabina wali benzyną. Byłem na komputerze z 5 razy i niby wszystko ok. Samochód to jeden wielki muł. Pomóżcie mi ! Co to może być ?
-------------------------------------------------------------------------------------
Zauwałyłem dziwną rzecz, a mianowicie "źle" przymontowaną sonde. Ładnie ją zlutowałem i kiedy odpaliłem silnik zaczął bardzo dziwnie chodzić. Autko SAMO wchodzi se na wyższe obroty i spada i tak w kółko.
Faluje jak cholera !!! Czy to znak że sonda jest do du.. ??[/b]



P!@sek

Post autor: P!@sek » sob kwie 09, 2005 21:10

Niemal że prawie gaśnie... :(



kumek2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 23:51
Lokalizacja: Łomża
Kontakt:

Post autor: kumek2 » sob kwie 09, 2005 21:54

a moze sprawdz czujnik temperatury silnika ( miałem walniety i tez duzo palił zalewało go bo komp odbierał złe dane o temp silnika )



P!@sek

Post autor: P!@sek » sob kwie 09, 2005 22:02

sprawdzałem.... to nie to !!



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob kwie 09, 2005 22:13

Moze sonda lambda.



P!@sek

Post autor: P!@sek » ndz kwie 10, 2005 09:04

Możliwe że to właśnie sonda...
wszystkie minusy jak padnie sonda u mnie są:

-nierówna praca silnika
-okopcona rura wydechowa
-wiecej pali jak wtedy

Jeszcze mu obroty bardzo szaleją jak stoi !!!!!



Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » ndz kwie 10, 2005 09:24

hhehehehhehehhehehhehehhehhehehhehehhehhehehehhehehehhehehehhehehhehehehhehehhehehehhehehheh sory stary ale ja nie moge ze smiechu mam to samo i walcze z tym od pol roku!!!!! powiem ci tak wymienilem wszystko co sie da!!!! jutro wstawiam samochod do ASO i tam robia az zrobia!!! podejrzenia wlasnie padaja na sonde!!!! komputer ci sondy nie wykarze musial bys poprosic o dokladne badanoie sondy a cos takiego w ASO ci zrobia!!!! 173zl :) pozdro napisz mi co jeszcze tam go boli mm taki sam silnik i taki sam problem!!! jak wyjade z ASO dam ci znac co i jak pozdr



Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » ndz kwie 10, 2005 09:30

serio moj zachowuje sie tak samo szrpie gasnie, muli pali i czuc paliwem..... w aso mi8 powiedzieli ze sonada ma zle parametry wymienilem sonde i okazalo sie ze ta nowa wogule nie reaguje wiec jutro w aso sprawdzaja mi wszytskie polaczenia elektryczne wszystkie elementy i ewentualnie wkladaja swoja nowa oryginalna sonde!!! nie polecam podrobek za 100zl na 100% nie beda dzialac!!!! licze tylko ze koszty nie przekrocza 1000zl bo chyba umre!!!! i tak juz z 1000 wydalem na wymiane innych elementow!!!! pzdr pisz co u Ciebie chetnie poslucham......... moze jakies zmiany???? a ja ci jeszce podpowiem ze u mnie nie zawsze tak jest czasem dobrze czasem zle..... polecam ci zebys odlaczyl sobie sam sonde i zobaczyl jak autko chodzi.... powinien chodzic ok jezeli to sona jezeli odlaczysz i bedzie zle to szukaj przyczyny gdzie indziej ale i tak badanie szczegolowe sondy polecam



Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » ndz kwie 10, 2005 09:32

jak co to poczytaj moje posty bylo ich tam troche i ludzie naprawde madre rzeczy czasem mowili polecam.......



P!@sek

Post autor: P!@sek » ndz kwie 10, 2005 11:01

Ja mam silnik 1.8 AMM 75KM



Awatar użytkownika
Golf III GTI 8V
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 14:49
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Golf III GTI 8V » ndz kwie 10, 2005 11:45

W moim właśnie też obroty szaleją jak stoi w korkach.. Nieprzyjemne bardzo .. Niedługo tez planowałem się za to zabrać.. Jak pytałem wstępnie to stwierdzali żę to sonda, silniczek krokowy, albo przypchany katalaizator.. (bo też czasem go muli)..


Nadzieja...

Awatar użytkownika
Goofol
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: czw lis 11, 2004 23:29
Lokalizacja: Solec Kujawski
Kontakt:

Post autor: Goofol » ndz kwie 10, 2005 11:58

no ja tez mam AAM 1.8 75km !!!!!!!!!!!!! a co do katalizatora to tez mam troche wyryrany ale.......... to chyba nie to............. chyba.........



Awatar użytkownika
Panther
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: wt mar 01, 2005 23:25
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Panther » ndz kwie 10, 2005 13:35

Nie jestem zadnym ekspertem ale zobacz czy wszystkie gumowe przewody pod macha masz niepopekane i czy sa dobrze przymocowane. Mialem taki problem i sie okazalo ze mialem peknieta gume (ze starosci nie mylic z czyms innym hie hie). pzdr



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz kwie 10, 2005 16:15

objaw zatkanego katalizatora to utrata mocy autka, na najazd trzeba było mu pomagać ręcznie wjechać, przebieg ok 250tyś km. Zamiast kata kawałek rury i jest jak nowe lub uniwersalny katalizator, dla testu kawałek rury wyjdzie znacznie taniej



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 293 gości