Strona 1 z 1

jakie sportowe amortyzatory?

: pt lip 27, 2007 20:44
autor: Mash
siema

chcialbym was zapytac jakie amorki sprezyny i caly osprzet polecacie do golfika? wymienialem niedawno oryginalne amorki na sachsy advantage ale nie jest to co bym chcial uzyskac dlatego mysle nad wymiana na sporty jakies. czy lepiej kupic np oryginalne sport obnizajace auto o 2 cm czy jakies inne?? czy moze zostawic te amorki co mam a dokupic jakies krotsze sprezyny?? dodam ze bedzie to do felg 17stek

pozdrawiam

: pt lip 27, 2007 21:46
autor: Gutekspc
Witam. Nie znam się na IV-kach, dla mnie to zbyt nowe. :P

Natomiast na chłopski rozum, jeśli wymieniłeś amory na sachsy gazowe, i chcesz go obniżyć o 20 mm, to wrzuć sprężyny twardsze jakieś i tyle. Wrzucenie sprężyn zmienia charakterystykę tłumienia wyboi koła - przy twardych springach przygotuj się na pewną utratę komfortu. :D Ale taki już los, zawsze coś za coś.

PozdraVWiam

Re: jakie sportowe amortyzatory?

: pt lip 27, 2007 21:56
autor: PinkFloyd
Mash pisze:siema

chcialbym was zapytac jakie amorki sprezyny i caly osprzet polecacie do golfika? wymienialem niedawno oryginalne amorki na sachsy advantage ale nie jest to co bym chcial uzyskac dlatego mysle nad wymiana na sporty jakies. czy lepiej kupic np oryginalne sport obnizajace auto o 2 cm czy jakies inne?? czy moze zostawic te amorki co mam a dokupic jakies krotsze sprezyny?? dodam ze bedzie to do felg 17stek

pozdrawiam
Ale zastanawiałeś sie nad tym, ze orginalnie w Mk 4 miska olejowa od ziemi jest na wysokości dłoni ( 10 cm ) :bajer:- wiem ze tak jest w TDI Mój szwagier normalnie lekko przy podjazdach nią dotykał krawężników , tak samo jak mój ojciec w Mk IV- znany problem który dotyczy tez Skody Octavi. Jak szwagier załozył sobie sportowe zawieszenie i auto poszło tylko 2 cm niżej to na autostardzie na lekkim wyboju miska zaszorowała i zapaliłą sie kontrolka oleju. Po wymianie 3 misek w ciagu 2 miesiecy po 250zł wywalił sportowe zaweszenie i wrócił do fabrycznego na którym i tak jest nisko- chodzi o miske olejową.

: pt lip 27, 2007 22:00
autor: jozekrjrj
jak chcesz byc w pełni zadowolony a chcesz to zrobic za przystepna cene

to proponuje cały dedykowany KIT np: KONI nowy to przedział cenowy 1600- 2000zl

w tym masz semi sportowe amortyzatory z regulacja tłumienia i dobrane do samochodu i twardosci amortyzatora sprezyny -40, -60 mm

: sob lip 28, 2007 18:55
autor: Mash
dzieki za rady na poczatek rozwaze zmiane sprezyn na -20 i zobaczymy jak sie bedzie jezdzilo :P na seryjnych sprezynach moim zadaniem autko za mocno nurkuje na poprzecznych nierownosciach drogi. co do zestawu koni boje sie wydac 2 tysie zeby potem sie okazalo za twardo albo za nisko

dzieki wielkie za rady

napisze jak sie jezdzi po wymienie sprezyn i wrzuce fotki przed i po

pozdrawiam

[ Dodano: 28 Lip 2007 20:32 ]
witam raz jeszcze

co powiecie na taki zestaw H&R Sport Spring VR6, TDi, 1.8T numer czesci 29526-2

VOLKSWAGEN GOLF IV, ROK 9/97> :: KOMPLET SPRĘŻYN - OBNIŻENIE 35, SILNIK TYP 1J,2WD AB.FROM 911KG VA-LAST/FRONT AXLE WEIGHT,BIS/UP TO 165KW.INCL.GTI

da rade takie cos na nowych sachsach advantage (gazowe) ??

pozdrawiam