Strona 1 z 3

Co to za część

: pt lip 27, 2007 15:07
autor: _pączek_
Więc mam taka sprawę
Otóż możecie powiedzieć co to za cześć ta zielona gruszka na podszybiu i do czego to to służy??
Obrazek
Bo z tego co mam napisane w karcie pojazdu to mam silnik RF taki jak Leon_Wechtel(foto zapożyczone) ale u mnie nie ma tego czegoś także trochę :kac:
Zajrzałem z ciekawości do książki pojazdu(to coś gdzie wpisują przeglądy itd.-po niemiecku) i okazało się że na wlepie jest silnik PN więc albo był swap robiony i o czymś zapomnieli albo jestem :ass: i nie wiem czym jeżdżę :helm:
Zajrzałem pod maskę i mam na bank gaźnik Pierburga :chytry:
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie-silnik mogę jutro pokazać

: pt lip 27, 2007 15:18
autor: pszczyna
Wygląda jak zbiornik wyrównawczy układu chłodzenia lecz dziwnie zabudowany

: pt lip 27, 2007 15:28
autor: inek01
To raczej na zbiornik podcisnienia wyglada.

: pt lip 27, 2007 15:38
autor: pszczyna
lub zbiornik wyrównujący siśnienie

: pt lip 27, 2007 15:38
autor: inek01
Nawet na pewno.

Obrazek

[ Dodano: Pią Lip 27, 2007 15:39 ]
pszczyna pisze:lub zbiornik wyrównujący siśnienie
Wyrownujacy cisnienie ? Niby czego ? :bajer:

: pt lip 27, 2007 15:41
autor: Mis
ta zielona kula to zbiornik podcisnienia, potrzebny do prawodlowej pracy gaznika, ktory jest sterowany podcisnieniem. Po zakonczeniu pracy gaznika podcisnienie zawarte w tym zbiorniku ustawia podcisnieniewe silowniki gaznika w odpowiednim polozeniu, gotowe do nastepnego odpalenia

Nazywa sie to VACUM RESERVOIR.

: sob lip 28, 2007 08:37
autor: _pączek_
A ja tego nie mam a auto jeździ normalnie i tak samo pali :chytry:
Dziwne to qrde...

: sob lip 28, 2007 10:29
autor: Mis
krissek pisze:A ja tego nie mam a auto jeździ normalnie i tak samo pali :chytry:
Dziwne to qrde...

I to jest wlasnie Golf :) Wyjmiesz mu silnik a on i tak bedzie jezdzil i sluzyl :bajer:

: sob lip 28, 2007 10:30
autor: raf1al
:bigok:

: sob lip 28, 2007 10:59
autor: koonrad
krissek,
sprawdź oznaczenie na bloku silnika
foto które zamieściłeś pokazuje silnik RF, czyli zasilany Pierburgiem 2E- PODCIŚNIENIOWYM

jesli u Ciebie nie ma tej gruszki, a do gaźnika dochodzi więcej kabli (z przodu prostokatna wtyka jeszcze jest) to masz gaźnik 2EE, czyli NOWSZĄ WERSJĘ :D
bardziej rozwinieta elektronicznie

pozdrawiam

: wt lip 31, 2007 07:54
autor: Leon_Wechtel
to jest zbiornik podciśnienia ,przewody idą do gaźnika,w silnikach 1,6 miały je chyba tylko RF i RH w pojemnosci 1,8,jeśli tego nie ma to najprawdopodobniej możemy miec do czynienia z gaźnikiem 2EE ze sterowaniem elektronicznym,wrzuc fotkę ze swojej komory silnikowej ,może się bowiem okazac że masz jednak PN z gaźnikiem 2EE.
Tak wogóle skąd wiesz ,że masz RF`a?

wkrótce wrzucę fotki gaźnika 2E2 ,silnik RF był zasilany tylko przez ten gaźnik...postaram sie wrzucic te fotki jak najszybciej

: wt lip 31, 2007 09:27
autor: _pączek_
Leon_Wechtel pisze:Tak wogóle skąd wiesz ,że masz RF`a?
No mam tak napisane w karcie pojazdu :bajer:

: wt lip 31, 2007 10:01
autor: Maćkooo
Witam
Hehy znana mi sprawa tez mam silnik RF na 2e to samo co ty masz. To jest zbiornik gromadzący powietrze (fachowo rezerwuar podcisnienia) potrzebne do trego aby przepsutnica 1sza uchulaała sie z odpowiewdnimm opoznieniem. Jak widze masz go dobrze podłaczonego do tego czxarnego siłownika( PS tyle ze ten akurat siłownik to w golfach bardzoi czesto bywa zepsuty) . Dodam ze widaje mi sei ze masz na górze gaznika słady oleju . Jesli tak to odezwij sie to dam ci rade jak zapobiec temu . Aha jesli dolewasz oleju co 200-300km to tym bardziej.
W razie problemow pytaj . W koncu mam ten sam silniczek .
Pozdro

: wt lip 31, 2007 10:49
autor: _pączek_
Maćkooo pisze:Witam
Hehy znana mi sprawa tez mam silnik RF na 2e to samo co ty masz. To jest zbiornik gromadzący powietrze (fachowo rezerwuar podcisnienia) potrzebne do trego aby przepsutnica 1sza uchulaała sie z odpowiewdnimm opoznieniem. Jak widze masz go dobrze podłaczonego do tego czxarnego siłownika( PS tyle ze ten akurat siłownik to w golfach bardzoi czesto bywa zepsuty) . Dodam ze widaje mi sei ze masz na górze gaznika słady oleju . Jesli tak to odezwij sie to dam ci rade jak zapobiec temu . Aha jesli dolewasz oleju co 200-300km to tym bardziej.
W razie problemow pytaj . W koncu mam ten sam silniczek .
Pozdro
Slyszysz Leon to do ciebie było :bajer:

Wiec daje fotki silnika: Obrazek Obrazek Obrazek

I jeszcze 1 sprawa-co to część na fotce poniżej,za co odpowiada-znajduje się jak widać kolo bagnetu oleju
Obrazek Obrazek