Witam ponownie.
Tak więc zaczynamy.
Potrzebne narzędzia i inne:
- dwa klucze 13
- śrubokręt
- klucz nasadkowy 10 na przedłużce
- młotek
- trzy śruby na klucz 13
- smar
W zestawie naprawczym dostajemy miseczkę i kulkę. Ja osobiście nie wymieniałem kulki bo stara była dobra a po drugie nie wiedzialem jak ją wymienić
Pierwsze co to należy zdjąć część układu wydechowego, a dokładniej środkowego i końcowego. Należy w tym przypadku odkręcić śruby ( klucze 13 ) oraz wyjać układ z gumowych zaczepów. Mogą śruby przekręcać się dlatego warto mieć zakupione już nowe.
Następnie zabieramy sie za "okręcenie" osłony. Co dokladnie trzeba "odkręcić". Dwa piersze trzeba popodwarzać, resztę da się odręcać ( śrubokręt ).
Teraz bedzie trzeba odkręcić nakrętki trzymajace lewarek w plastikowej miseczce ( klucz nasadkowy 10 z przedłużką). Będzie tam metalowa blaszka przez którą przechodzą śruby umocowane na stałe i przez nią tzn blaszke możecie mieć problemy z wyjęciem starej plastikowej miseczki.
Gdy już to odkręcimy, bierzemy się za odkręcenie całej miski metalowej ( klucz 13 ).
Na tym zdjęciu pokazana jest już nowa plastikowa miseczka, bo nie zrobilem wczesniej ze stara która by pokazywała śruby. Sorki.
A tak wyglądała stara miseczka:
Jak już odkręcimy metalowa miseczke, trzeba uważać bo może nam nagle się odbusnąć i spać, ale zawiesi się na drążku ( taki długi ) idącym do dalszych cięgien.
Teraz musimy od dołu tak wymanewrować dźwignia zmiany biegów aby wyszła nam z plastikowej miseczki, następnie dokręcamy miseczkę metalową śrubami po przekątnej. Bierzemy młotek i wybijamy stara plastikową miseczkę.
Idziemy do auta i wyjmujemy stara miseczkę. bierzemy nową i wkładamy dużo smaru.
Wsadzamy nową miseczke a następnie dźwignię. Dokręcamy nakrętki ( klucz 10 )
Idziemy pod auto i montujemy metalową miskę, dokręcamy śruby, zakładamy osłone, układ wydechowy.
Mission complete
Jak co to pytać bo mogłem się troche pogubić w pisaniu tego opisu. Pozdro
A tak wyglądała stara plastikowa miseczka: