Strona 1 z 2

Nierowna praca silnika w 16V

: śr lip 25, 2007 00:00
autor: CZARNY06
[size=18][/size] NIE ROWNA PRACA SILNIKA I PODCZAS JAZDY SZARPANIE ZACZYNAJACE SIE POWYZEJ 3000 OBR./MIN. ELEKTRYK NIE POMOG I MECHANIK TEZ NIEWIE O CO CHODZI. POMOCY!!!

: śr lip 25, 2007 00:40
autor: kapalek
moze to kable wysokiego napiecia? albo swiece? zacznij od tego.

: śr lip 25, 2007 00:50
autor: Lukasz_mk2
Miałem ten sam problem tylko przy silniku 1,8 w mk2, wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł ale jak by tobie on pomógł to oddam ci go za 20zł bo mi zalega w piwnicy.

: śr lip 25, 2007 00:54
autor: toffic
Lukasz_mk2 pisze:wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł
Nie "wcisneli" on tyle kosztuje

: śr lip 25, 2007 00:58
autor: Lukasz_mk2
toffic pisze:
Lukasz_mk2 pisze:wymieniłem kabel który dokładnie nie wiem jak się nazywa ale idzie od bloku silnika do jakiejś wtyczki od kompa, jutro mogę zrobić ci zdjęcie tego kabla bo mam taki jeden na zbyciu.
Jak miałem mk2 to nie znałem się za bardzo na cenach i wcisneli mi go za 150zł
Nie "wcisneli" on tyle kosztuje
no to dobra i tak oddam go co najwyżej za 50zł bo mi zalega :green_fuck:
Jak by to ktoś potrzebował to prosze o telefon 505185965

: śr lip 25, 2007 01:12
autor: toffic
Pytanie czy dobry...Daj zdjecie jak mozesz

: śr lip 25, 2007 09:24
autor: Lukasz_mk2
Podobno dobry nie zakładałem go bo go tylko kupiłem i sprzedałem golfa, kupujący powiedział że sobie z tym poradzi. Zdjęcie zrobię jak wyjdę z pracy. Jak by to się komuś przydało to myślę że raczej możemy sobie nawzajem zaufać i wyśle to i jak się okaże że bedzie dobre to będę czekał na przelew.

: śr lip 25, 2007 10:48
autor: rpm
sprawdz cisnienie paliwa powinno być ok 3 bary.

: śr lip 25, 2007 10:50
autor: zodiak
rpm pisze:sprawdz cisnienie paliwa powinno być ok 3 bary.
Powinno być 2,5 bara , 3 bary to ze zdjętym wężykiem z regulatora ciśnienia. :green_fuck:

: śr lip 25, 2007 12:15
autor: piotrek1313
Dokladnie tak jak koledzy napisali :) Albo swiece, albo kable albo ew pompa, ale raczej cos z zaplonem. Dodam tylko ze jakbys sie decydowal na wymiane przewodow WN to nie kup przypadkiem jakiegos taniego gowna. TYlko BERU albo NGK, jak kupisz tansze to bedizesz placil 2 razy. Ja kupilem JANMORY i 6000km na nich zrobilem :hmm: Roznica w cenie to penwie ze 40-50zl. Na allegro widzialem kiedys NGK za ok 300zl, wiec dobra cena.
Dal przykladu mnie przewody BERU kosztowaly 510zl... JANMOR 230 + BERU 280 :rotfl:

: śr lip 25, 2007 14:11
autor: Gitner
Autora tematu prosze o wylaczenie capslocka !!!

Gitner

: śr lip 25, 2007 20:54
autor: zodiak
Co do świec sie zgodzę, co do kabli to w 16V akurat wątpię żeby to była ich wina (no chyba że mają mechaniczne uszkodzenia). Weź "psikacz" do kwiatków lub z płynu do mycia szyb i popsikaj na kable w czasie pracy silnika. jak jego praca się pogorszy to kable jak nie to to są dobre.
Osobiście wątpię by wina była po stronie kabli, już prędzej cewka WN.

: czw lip 26, 2007 13:14
autor: piotrek1313
To ja tylko dodam, ze u mnie w przedziale 1800-3000obr/min silnik tez szarpal i nierowno pracowal i mechanicy tez rozkladali rece, a okazalo sie ze byla fajka przewodu WN peknieta tak, ze prawie nie bylo widac :kac: