Strona 1 z 2

Co wymienic aby zawieszenie poszlo 40mm w dol

: wt lip 24, 2007 19:32
autor: WilQ
Witam, nie znalazłem w wyszukiwarce konkretnej odpowiedzi, dlatego pytam tutaj, mianowicie chce założyc niższe zawieszenie do mojego golfa maxymalnie -40, pytanie co DOKŁADNIE musze wymienić ( same sprężyny, czy też amortyzatory ) i jakie najlepiej ( nowe, używane, jakiej firmy itd), każda pomoc bedzie wysoce wynagradzana ... + :bigok:

: wt lip 24, 2007 19:46
autor: krisvw
generalnie bylo wiele postow z tym zwiazanych kazde obnizenie auta wydluza skok tloka amorka wiec wypadaloby zmienic rowniez amorki ze skroconym skokiem owszem mozesz zalozyc te springio ale moze wystapic problem przy hamowaniu lub tez mozesz skrocic zywotnosc podzespolu :food:

: wt lip 24, 2007 21:42
autor: WilQ
Czyli wymienić sprężyny i amorki również, okey dziękuje, pytanie teraz gdzie najlepiej i ile to będzie wynosić, zamknie się w 1000 zł??

: wt lip 24, 2007 21:44
autor: krisvw
to zalezy jakie chcesz kupic jest tego sporo na allegro, nie wiem jak Ty do tego podchodzisz ale ja wolalbym kupic markowe ale uzywane mysle ze jakis gwint powinienes dostac w tej cenie jak dobrze poszukasz:)

: wt lip 24, 2007 21:52
autor: WilQ
krisvw pisze:to zalezy jakie chcesz kupic jest tego sporo na allegro, nie wiem jak Ty do tego podchodzisz ale ja wolalbym kupic markowe ale uzywane mysle ze jakis gwint powinienes dostac w tej cenie jak dobrze poszukasz:)
Chciałbym wydać nie więcej niż 1000 zł. Mówisz oczywiście o używanym zawieszeniu tak? Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...

: wt lip 24, 2007 21:56
autor: krisvw
WilQ pisze:Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...
mowie o markowym zawieszeniu
ja bym tak zrobil teraz bo oststnio kupiłem do mk2 springi supersporta i zalozylem na stare amorki tył szybko wykonczylem przod długo jezdzil pozniej zalozylem na tyl najtanszy szit jaki byl w hurtowni i gralo jezdzi do dzis obizalem o ile dobrze pamietam 60/40

: wt lip 24, 2007 22:15
autor: WilQ
krisvw pisze:
WilQ pisze:Znam nieprzyjemne opinie na temat kupowania używanego zawieszenia z allegro...
mowie o markowym zawieszeniu
ja bym tak zrobil teraz bo oststnio kupiłem do mk2 springi supersporta i zalozylem na stare amorki tył szybko wykonczylem przod długo jezdzil pozniej zalozylem na tyl najtanszy szit jaki byl w hurtowni i gralo jezdzi do dzis obizalem o ile dobrze pamietam 60/40


Hmmm, czyli lepiej markowe uzywane niz nowe niemarkowe..... chyba sie nie zgodze...

: wt lip 24, 2007 22:18
autor: krisvw
nie musisz sie zgadadzac, pytales o opinie teraz wiem ze kupilbym uzywane ale markowe pozdrawiam :hmm:

: śr lip 25, 2007 15:30
autor: WilQ
Jakie firmy wchodzą w grę?? jak cenowo? Prosze też o odpowiedzi innych użytkowników :bajer:

: śr lip 25, 2007 17:25
autor: Nodle
Ja polecam Kayaba (KYB) albo Sachs - szef ostatnio kupił KYB ze sportowej linii do astry 150KM i śmigają naprawdę fajnie.

: śr lip 25, 2007 19:46
autor: WilQ
co sądzą inni??

: śr lip 25, 2007 19:55
autor: Gutekspc
Witam. Na wstępie od razu mogę powiedzieć, tak jak krisvw, lepsze markowe używane, niż nie markowe nowe. Nie polecam supersporta, czy GT cupline, bo to shit. Natomiast Sachsy polecam, porządne są. Ja obecnie jestem w trakcie naprawy całego zawieszenia - kupno samych sprężyn do serii amorków daje efekt, ale amorki, łożyska i geometria dostanie po dupie..

Jeśli golf ma być twardszy, to kup twarde springi i gazowe amorki. A co do springów, to firmy z wyższej półki - np. Eibach, są naprawdę godne polecenia, ale swoje kosztują.

: czw sie 09, 2007 20:42
autor: timonek17
WITAM,MAM PROBLEM A RACZEJ NIEWIEDZE.CHODZI MI O TO ZE MAM TWARDE I OBNIZONE ZAWIESZENIE.CHCIALBYM ZMIENIC NA BARDZIEJ MIEKKIE.MOJE PYTANIE TO CZY MUSZE WYMIENIC CALY KOMPLET CZ MOGE SAME AMORTYZATORY PONIEWAZ CHCIALEM ZOSTAWIC WYSOKOSC AUTA TAKA JAKA JEST.PYTALEM SIE KILKU MECHANIKOW,ALE ICH ODPOWIEDZI SA ROZBIEZNE.

: pt sie 10, 2007 11:15
autor: MarcoVW
timonek17 pisze:WITAM,MAM PROBLEM A RACZEJ NIEWIEDZE.CHODZI MI O TO ZE MAM TWARDE I OBNIZONE ZAWIESZENIE.CHCIALBYM ZMIENIC NA BARDZIEJ MIEKKIE.MOJE PYTANIE TO CZY MUSZE WYMIENIC CALY KOMPLET CZ MOGE SAME AMORTYZATORY PONIEWAZ CHCIALEM ZOSTAWIC WYSOKOSC AUTA TAKA JAKA JEST.PYTALEM SIE KILKU MECHANIKOW,ALE ICH ODPOWIEDZI SA ROZBIEZNE.
Na wysokosc auta maja wplyw sprezyny .
Czyli jak chcesz zostawic wys auta bez zmian to wymieniasz tylko amorki.
Wsadz zwykle standartowe amorki o standartowej charakterystyce tlumienia. Rzecz jasna szybciej sie wyszarpią na sportowych sprezynach ale to trzeba duzo jezdzic zeby nowe wyszrpac do wycieku oleju.