Strona 1 z 1
Problem z pracą silnika 1.8 KR 16v
: wt lip 24, 2007 19:21
autor: Silverthief
Nadal mam problem z moim golfem....
Mianowicie.. :
Odpalam go chodzi normalnie...
Próbuje dodać gazu to sie dławi i przygasa...
Dam gaz do oporu to łapie muła i gaśnie....
A jak daje gazu tak delikatnie poruszając pedałem gazu to sie wkręca ale nie więcej jak 5 tyś obrotów....
Niech ktos pomoże !!!
: śr lip 25, 2007 12:45
autor: piotrek1313
Moze masz uwalona pompe albo zapchany filtr? Zacznij od sprawdzenia cisnienia paliwa.
Pozdro
: śr lip 25, 2007 12:51
autor: pczerniej
Dokładnie sprawdź pompkę w baku a potem główna
: śr lip 25, 2007 17:56
autor: Silverthief
Pompa paliwa główna jest nowa i filtr paliwa też jest nowy.... .
A jak mam sprawdzić pompe w zbiorniku????
: śr lip 25, 2007 22:22
autor: piotrek1313
Silverthief pisze:Pompa paliwa główna jest nowa i filtr paliwa też jest nowy.... .
A jak mam sprawdzić pompe w zbiorniku????
Pompa w zbiorniku z tego co mi wiadomo nie musi miec jakiegos konkretnego cisnienia tylko ma przerzucac paliwo do zbiornika posredniego gdzie jest pompa glowna. Ma ona tylko miec wydajnosc 300cm3 na 10 sekund. czyli przwod do jakiejs menzurki i na krotko do aku
A pompe glowna jaka zalozyles?? ( i czemu ew wymieniales).
: czw lip 26, 2007 02:21
autor: HUBERT GTI
Silverthief pisze:Pompa paliwa główna jest nowa i filtr paliwa też jest nowy.... .
A jak mam sprawdzić pompe w zbiorniku????
Silverthief nowe nie zawsze musi oznaczac dobre - sam sie o tym ostatnio przekonalem w kilku przypadkach!
PozdraVWiam!!
: czw lip 26, 2007 06:55
autor: Silverthief
Wymieniałem bo jak dodawałem gazu to sie nie wkręcał i bezpiecznik od pompy sie palił.......a przekaźnik zajebiście sie grzał.....
: czw lip 26, 2007 11:16
autor: piotrek1313
Silverthief pisze:Wymieniałem bo jak dodawałem gazu to sie nie wkręcał i bezpiecznik od pompy sie palił.......a przekaźnik zajebiście sie grzał.....
No tak, wymieniales, ale jak jest teraz? lepiej? gorzej? i jaka pompe zalozyles? uzywana? nowa? jak nowa to jakis tani badziew z allegro czy taka jak ma byc - ze sklepu vw??
Sprawdz napiecie jakie masz na pompie glownej po przekreceniu kluczyka w stacyjce, powinno byc cos okolo 2V mniej niz na akumulatorze.
: ndz lip 29, 2007 14:13
autor: Silverthief
Pompa z allegro....
Sprawdzałem pompe w zbiorniku i ona działa....
a ta pod samochodem jak tam posprawdzać te napięcia?? Gdzie to mierzyć???
Pozdrawiam Sebastian
: ndz lip 29, 2007 14:34
autor: Ridick
Sprawdz tez swiece i iskre na nich jak mialem kr-ke to po zalozeniu jakis badziewnych swiec dzialy mi sie podobne rzeczy nie chcial sie wkrecac na obroty i byl strasznie mulowaty jak zalozylem stare spowrotem problem zniknal