Holowanie golfa

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adelka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:14
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Holowanie golfa

Post autor: adelka » wt lip 24, 2007 09:20

Witam! mam spory kłopot z moim "dzieckiem" Golf III 1.8 Po wielu poszukiwaniach udało mi się znaleźć miejsce na hak holowniczy, jednak ten który mam w zestawie nijak nie pasuje - na chłopskie oko gwint jest za duży i za cholerę nie da się wkręcić. Sprawdzałem na Allegro - koleś sprzedawał oryginalny hak, który wyglądał kropka w kropkę jak mój. I tu mnie zatkało. Skoro hak jest (wygląda jak) oryginalny, to czemu nie pasuje? Help...



Awatar użytkownika
herflik95
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 953
Rejestracja: pn mar 13, 2006 11:36
Lokalizacja: LKR
Kontakt:

Post autor: herflik95 » wt lip 24, 2007 09:22

sprawdz na haku czy jest lewy czy prawy gwint

[ Dodano: Wto Lip 24, 2007 09:34 ]
zerknij tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... ht=#755233



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 09:39

Może masz śrubę od polo, jakby była od golfa3 to by pasowała.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

adelka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:14
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: adelka » wt lip 24, 2007 10:05

sprawdzałem gwint prawoskrętny - ale z fi od polówki to bym nie pomyślał. I gdzie ta niemiecka precyzja? :(



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » wt lip 24, 2007 10:20

Pasujące "oczko" wygląda tak :
Obrazek

Fotka pochodzi z jakiejś aucji Allegro.
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 10:29 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt lip 24, 2007 10:54

adelka pisze:sprawdzałem gwint prawoskrętny
na oczku czy w belce? Powinien być lewoskrtętny


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
untaztood
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 312
Rejestracja: pn cze 19, 2006 17:04
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: untaztood » wt lip 24, 2007 10:56

Ja właśnie też się kiedyś męczyłem, a okazało się, że gwint jest lewoskrętny ;)

Znajdziesz go pod prawą blendą między halogenem, a kierunkowskazem.



Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » wt lip 24, 2007 11:07

adelka pisze:sprawdzałem gwint prawoskrętny - ale z fi od polówki to bym nie pomyślał. I gdzie ta niemiecka precyzja? :(
Samochód ma parę latek dlatego stawiałbym na precyzję turecko,rosyjsko,jugosławiańską. :bajer:

A tak poważnie to poprostu komus się pokręciło... :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 456 gości