Strona 1 z 2

Niedzialajacy nawiew

: wt lip 24, 2007 08:37
autor: puma.69
Na poczatku witam wszystkich poniewaz jestem nowy :jezor: wiec wypadaloby :-). Moj problem jak w temacie kupilem golfa 3 niestety niedziala w nim nawiew ani nie dmucha zimnym ani cieplym, po prostu po przekreceniu pstryczka jest zero reakcji. Bede wdzieczny za wszelka pomoc i bardzo bym prosil o nakierowanie mnie badz krotki opis tego wentylatorka czy jak to sie tam nazywa. Moze po prostu jest spalony ? :bajer: tylko ze nawet nie wiem gdzie on sie ma znajdowac .....Wkurzam sie tylko bo niby taka blachostka a strasznie mnie denerwuje :-( jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

: wt lip 24, 2007 08:43
autor: herflik95
masz klime??? sprawdz bezpiecznik nr 6 moze jest poprostu spalony i nie działa dmuchawa

: wt lip 24, 2007 08:50
autor: puma.69
:jezor: sprawdzalem bezpieczniki pomimo ze jestem zoltodziub od tego zaczalem :-) a jesli chodzi o klime: nie posiadam ....acha i jeszcze jedno 2 lub 3 razy zdarzylo sie ze wentylatorek zaczal dzialac tak sam z siebie wiec sprawa jest bardzo dziwna niestety. ...czy do tego wentylatora moge sie jakos latwo dostac ? gdzie on jest ? :-)

: wt lip 24, 2007 08:57
autor: herflik95

: wt lip 24, 2007 09:00
autor: tucek
sprawdź pokretła regulacji nawiewów (styki potrafią się nadpalać)
sprawdź wentylator i oporniki (wentylator umieszconu jest z prawej strony w nogach pasażera, oporniki są w koło wentylatora ) może gdzieś na kostkach nie ma styku

: wt lip 24, 2007 09:00
autor: zodiak
A działa ogrzewanie tylnej szyby?
Jak też nie działa to może to być kostka stacyjki.

: wt lip 24, 2007 09:21
autor: puma.69
ogrzewanie tylnej szyby dziala :-) dzieki chlopaki jestescie wspaniali przynajmniej cos wiem wiecej gdzie lapska wlozyc :rotfl:

: wt lip 24, 2007 12:09
autor: JakubMK3
kolega dobrze radzi. wejdź na ten link z nagrzewnicą.
jak sprawdziłeś juz bezpieczniki i wszystko jest ok wraz z kostką to jedyna możliwość tkwi w nagrzwnicy.
jak nie dmucha zimnym ani ciepłym to prawdopobodnie nagrzewnica jest walnięta i stąd te kłopoty.

pozdro

: wt lip 24, 2007 17:19
autor: Lubenau
Miałem dokładnie takie same objawy. Winę ponosiły cięgła, które szczepiły się za schowkiem. tzn. wszystko pracowało tak, jak gdyby siła nawiewu była ustawiona na "0" , niezależnie od tego jak kręciłem pokrętłami. W sumie było dużo nerwów a rozwiązanie w moim przypadku banalne. Może u ciebie jest podobnie.

: wt lip 24, 2007 23:00
autor: vwIII
Mialem to samo i winna byla blaszka przy pokretle od nawiewu poprostu musisz zdjac obudowe pokretel, pokretlo ustawic w pozycji "0" i odgiac ta mala blaszke w takie jakby "S"

: wt lip 24, 2007 23:01
autor: pilu
to ja moze sie podepne zeby nie zakladac podobnego tematu...w moim przypadku wyglada to tak: zimne powietrze wogole prawie nie dmucha obojetnie czy jest na 1 czy na 4 w te upaly to jest masakrycznie, wiatrak dziala bo slychac juz go od jedynki a potem coraz bardziej wraz ze zwiekszaniem na pokretle, z cieplym powietrzem wyglada to tak ze baaardzo dlugo sie nagrzewa w samochodzie...niewiem co moze byc tego przyczyna i mam nadzieje ze moze dacie rade jakos pomoc

: śr lip 25, 2007 08:19
autor: Szosownik
pilu pisze:to ja moze sie podepne zeby nie zakladac podobnego tematu...w moim przypadku wyglada to tak: zimne powietrze wogole prawie nie dmucha obojetnie czy jest na 1 czy na 4 w te upaly to jest masakrycznie, wiatrak dziala bo slychac juz go od jedynki a potem coraz bardziej wraz ze zwiekszaniem na pokretle, z cieplym powietrzem wyglada to tak ze baaardzo dlugo sie nagrzewa w samochodzie...niewiem co moze byc tego przyczyna i mam nadzieje ze moze dacie rade jakos pomoc
jak jest gorąco to nawet w nowym aucie jak nie ma klimy to z nawiewu daje ciepłe powietrze
to normalka bo ciągnie z zewnątrz przecież te gorące to nie trzeba się spodziewać cudu że będzie dmuchał zimnym

a z tym nagrzewaniem to może nagrzewnica szwankuje

: śr lip 25, 2007 09:07
autor: untaztood
Nie czytałem odpowiedzi innych, więc z góry przepraszam jak się powtórzę, ale mam rozwiązanie Twojego problemu.

Otóż odgięła, albo wypaliła Ci się blaszka pod pokrętłem regulacji. Ściągnij pokrętło, to zorientujesz się jak to powinno być zrobione (proste jak budowa cepa - pokrętło wraz z blaszką się obraca dotykając inne blaszki).