Dziwne rzeczy po resecie kompa ???

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Dziwne rzeczy po resecie kompa ???

Post autor: maksu81 » pn lip 23, 2007 21:04

Witam!! Dziś zrobiłem reset kompa a przynajmniej tak mi sie wydaje w moim AAM-ie. Czyli po kolei, zdjęta plusowa klema na 30 min. później założyłem, odpaliłem i ZONK. Auto ostro trzyma 2000 obrotów i nie chce z nich zejść. po jakimś czasie zeszło do 1800. wiatrak już dawno sie załączył i :ass: . Wieś myśle jeszcze raz resecik. + klema out i tak przez godzinę. Po godzince odpalam auto obroty 1800 -falują. Powoli jak by coś zeszły do 1500. Wiatrak znowu sie załącza. Przejechałem sie kawałek. obroty spadły do 1200. I tak sie utrzymują. Co to może być. Miał juz ktoś takie coś?? Co radzicie?? Przed resetem obroty sie utrzymywały na poziomie 900 i nie falowały. Dodam ze mam założone LPG II gen. Ale na gazie jest to samo.Poradzcie mi co mam z tym zrobić.



rafek81

Post autor: rafek81 » pn lip 23, 2007 21:30

jesli moge wtracic.... po pierwsze po co robiles reset??
po drugie to na poczatek przed odpaleniem warto by sie podlaczyc vagiem i pokasowac bledy..
po trzecie to po takim resecie auto "faluje "z obrotami zeby dobrac odpowiednie wartosci.. majac doswiadczenie w polonezie(mialem utopijna wizje ze jak skasuje to autko bedzie lepiej smigac :hmm: ) to w poldolocie wystarczylo az samochod zalaczyl wiatrak.. a w tym twoim moze trzeba dluzej..



maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » pn lip 23, 2007 21:41

No widzisz.... inni maja podobne wizje....mam nadzieję ze autko dojdzie do siebie. Tylko dziwi mnie ze ma az tak wysokie obroty. jak by zaczał schodzic z 1200 (no podwyższone) to bym zrozumiał ale od 2000!!! Tez miałem Polda tylko ze 1.4 i jemu to pomagało(miałem lpg bez emulacji) a przede wszystkim nie wariował tak jak ten.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Dziwne rzeczy po resecie kompa ???

Post autor: RobertP » pn lip 23, 2007 22:02

maksu81 pisze:Witam!! Dziś zrobiłem reset kompa a przynajmniej tak mi sie wydaje w moim AAM-ie. Czyli po kolei, zdjęta plusowa klema na 30 min. później założyłem, odpaliłem i ZONK.
co to za reset ;-) :bajer:
ale no dobra niech Ci będzie
maksu81 pisze:Auto ostro trzyma 2000 obrotów i nie chce z nich zejść. po jakimś czasie zeszło do 1800.
masz LPG to jedź pod Vaga niech fachowcy poobserwują może zrobią test dynamiczny
może wyjdzie silniczek krokowy i "przepustnica"
ale to tylko moje skromne zdanie tak na początek ...


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

Awatar użytkownika
rtk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sie 08, 2006 23:25
Lokalizacja: Malbork
Kontakt:

Re: Dziwne rzeczy po resecie kompa ???

Post autor: rtk » pn lip 23, 2007 22:37

maksu81 pisze:Witam!! Dziś zrobiłem reset kompa a przynajmniej tak mi sie wydaje w moim AAM-ie. Czyli po kolei, zdjęta plusowa klema na 30 min. później założyłem, odpaliłem i ZONK. Auto ostro trzyma 2000 obrotów i nie chce z nich zejść. po jakimś czasie zeszło do 1800. wiatrak już dawno sie załączył i :ass: . Wieś myśle jeszcze raz resecik. + klema out i tak przez godzinę. Po godzince odpalam auto obroty 1800 -falują. Powoli jak by coś zeszły do 1500. Wiatrak znowu sie załącza. Przejechałem sie kawałek. obroty spadły do 1200. I tak sie utrzymują. Co to może być. Miał juz ktoś takie coś?? Co radzicie?? Przed resetem obroty sie utrzymywały na poziomie 900 i nie falowały. Dodam ze mam założone LPG II gen. Ale na gazie jest to samo.Poradzcie mi co mam z tym zrobić.
Wydaje mi sie ze konieczne bedzie wykonanie adaptacji przepustnicy VAGiem



boksiu73
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: sob mar 31, 2007 21:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: boksiu73 » pn lip 23, 2007 22:51

sory że się wtrącam ale co to jest "Vag"[już wiem]
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 22:59 przez boksiu73, łącznie zmieniany 1 raz.



RobertP
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2799
Rejestracja: śr gru 14, 2005 09:58
Lokalizacja: Ostróda

Re: Dziwne rzeczy po resecie kompa ???

Post autor: RobertP » pn lip 23, 2007 23:17

rtk pisze:Wydaje mi sie ze konieczne bedzie wykonanie adaptacji przepustnicy VAGiem
raczej pewne :)


remontuję, buduję łodzie, kajaki, canoe i jachty np. Mazurek650 -proszę pytać :)

Sharan - AFN

maksu81
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: pt gru 09, 2005 19:52
Lokalizacja: Radomyśl Wlk. - Mielec
Kontakt:

Post autor: maksu81 » wt lip 24, 2007 22:22

witam ponownie!! jutro jadę na vag-a. Ale nie ma tego złego co........... dzis był "kolejny resecik" autko tym razem zostało odpiete na 3h. po tym zabiegu obrotek zszedł do 1000 obrotów!! (i tak jak by miał jeszcze tendencje do schodzenia w dół)Tak ze już nie jest tak żle. Ale co więcej zaobserwowałem- autko lepiej sie wkręca na obroty, jest żwawsze zarówno na benie jak i na lpg. Wiec w moim przekonaniu jest dużo lepiej a i przy okazji tego całego zamieszania troszeczkę "doświadczenia" się zdobędzie. Pozdro!!



Awatar użytkownika
Szosownik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1307
Rejestracja: sob lis 25, 2006 23:39
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: Szosownik » śr lip 25, 2007 08:31

maksu81 pisze:witam ponownie!! jutro jadę na vag-a. Ale nie ma tego złego co........... dzis był "kolejny resecik" autko tym razem zostało odpiete na 3h. po tym zabiegu obrotek zszedł do 1000 obrotów!! (i tak jak by miał jeszcze tendencje do schodzenia w dół)Tak ze już nie jest tak żle. Ale co więcej zaobserwowałem- autko lepiej sie wkręca na obroty, jest żwawsze zarówno na benie jak i na lpg. Wiec w moim przekonaniu jest dużo lepiej a i przy okazji tego całego zamieszania troszeczkę "doświadczenia" się zdobędzie. Pozdro!!
ja to zawsze odpinałem na całą noc
rano odpalałem na benzynie nie dotykając gazu i tak chodził na wolnych obrotach aż to włączenia wentylatora
pamiętaj nie dotykaj gazu przez ten czas
zauważyłem że tak po prostu jest najlepiej i najskuteczniej
a resety na 15 minut czy 3 godziny to na bardzo krótką metę
zrób tak jak napisałem a zobaczysz różnicę i mi za to podziękujesz
ja już to przerabiałem
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 08:35 przez Szosownik, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
janu5z
TDI Power
TDI Power
Posty: 60
Rejestracja: śr cze 20, 2007 18:27
Lokalizacja: PPL
Kontakt:

Post autor: janu5z » śr lip 25, 2007 14:56

Ale Panowie czy po takim zabiegu nie zaświaciła się Wam kontrolka od ESP??



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » śr lip 25, 2007 15:25

januszowczarek pisze:Ale Panowie czy po takim zabiegu nie zaświaciła się Wam kontrolka od ESP??
w Mk3 nie bylo ESP chyba ze o czyms nie wiem



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 418 gości