Jaka Vmax Jetta II 8V GX

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Jaka Vmax Jetta II 8V GX

Post autor: esio10 » pn lip 23, 2007 08:46

witam -mam problem otoz kupilem jette II amerykanska wersje na LPG silnik jak w opisie 1.8 8zaworywy - pelny wtrysk - z tego co sie zorientowalem po kodzie silnika GX to ona ma 86 koni - i kupilem ja od wlasciciela -ktory jezdzil nie szybciej niz 120 km/h i caly czas na LPG i tak zrobil samochodem 24 tysiace kilometrow -auto tez palone bylo na gazie , zaznacze ze samochod ma przebieg 209 tysiecy i jest to rocznik 1987 - i chcialbym wiedziec ile powinna mi moja jetka isc - bo teraz wydaje mi sie ze samochod jest mulowaty i marnie przyspiesza i ma problem mi pokazac 130 - znacdzy tyle to mi pokaze ale jak sie rozkula - wiec prosze o porady jak odmulic samochod - czy moze on rzeczywiscie tylko tyle idzie . z gory wielkie dzieki - bo jeste nowy na tym forum
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 11:08 przez esio10, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 23, 2007 09:28

jak masz 8 zaworow to zrezygnyj z "pelny wtrysk" bo to sie wyklucza, na czym teraz jezdzisz (paliwo, gaz) moim zdaniem troche przed toba roboty zeby go doprowadzic do swietnoscizaczol bym od wszystkich filtrow, oleju, rozrzadu, potem ustawianie zaplonu, czyszczenie ukladu paliwowego, sprawdzenie swiec i przewodow (ukladu wysokiego napiecia) no chyba wystarczy na poczatek


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pn lip 23, 2007 09:34

teraz to jezdze na benzynie od dwoch dni - samochod kupilem z tydzien temu wczesniej nie chcial palic na benzynie i jak juz odpalil to nie chcial pracowac przy obrotach nizszych niz 1400 obrotow , no i teraz jak jest na wolnych to smiesznie chodzi tak jakby czwórkuje jakby ktorys cylinder nie szedl ale jak dostanie wicej gazu to chodzi juz normalnie - zrezygnowalem na jakis czas z gazu.. swiece sa nowe tak jak i przewody z napiecia, rozrzad ma przejechane z 17 tysiecy , filtry i oleje maja po 5 tysiecy



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 23, 2007 09:49

T.O.B.I. pisze:jak masz 8 zaworow to zrezygnyj z "pelny wtrysk" bo to sie wyklucza, na
Z jakiego powodu 8 zaworów wyklucza "pełny wtrysk" ? jakoś nie kumam, co ma piernik do wiatraka? Czy wtrysk wielopunktowy nie można nazwać pełnym wtryskiem? (Bo tylko tak to mogę zinterpretować).


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

tasmanvir
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 32
Rejestracja: śr maja 23, 2007 08:32
Lokalizacja: Będzin
Kontakt:

Post autor: tasmanvir » pn lip 23, 2007 09:56

Ze swojej strony mogę powiedzie coś takiego: kiedyś miałem cienkola którego odkupiłem od siostry (jeździła nim max 120km/h). Miałem podobnie jak u Ciebie że żeby go rozpędzic to trzeba było miec wiecznośc a powyżej 120km/h nie chciał iśc. Powymieniałem wszystkie filtry tak jak mówi T.O.B.I. i zacząłem go dojeżdżac :D. Poprostu z czasem jeździł coraz szybciej. Nie wiem co jest powodem takiego stanu ale u mnie pomogło.
Co do gazu to pewnie zaraz jakiś miłośnik tego tematu mnie opierdzieli ale ja bym z niego zrezygnował chociaż na czas "przyspieszania" samochodu. Do tego lej paliwko dobrej jakości na sprawdzonej stacji (najlepiej PB 98).
Aktualnie mam golfa 1.8GT z silnikiem o podobnej mocy i uwierz mi że można nim dogonic 200km/h :D - oczywiście jeżdżę tylko na paliwie shell 98 oktan

Więc próbuj :bigok:
pozdro


Przeciwnik gazu - zwolennik PB 98 :D

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 23, 2007 11:00

zodiak oczywiscie masz racje ze wtrysk wielopunktowy mozna nazwac pelnym wtryskiem ale w przypadku 8 zaworow nie jest on juz wielopunktowy tylko jednopunktowy (2 zawory na cylinder czyli jeden zasilajacy drygi wylotowy), wiec trzeba sie zdecydowac na jakies stwierdzenie

esio z tego co piszesz nie wymieniales sam tych filtrow i oleju wiec chyba ufasz sprzedawcy, ja bym sprawdzil rozrzad i ustawil zaplon, do tego zastosowal xeramic do czyszczenia ukladow paliwowych, sa nawet takie z instalacja LPG podobno czyszcza i smaruja wtryskiwacze, moze byc tez tak ze po jakims czasie sie odmuli tak jak kolega tasmanvir wspomnial


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 23, 2007 11:09

T.O.B.I. pisze:w przypadku 8 zaworow nie jest on juz wielopunktowy tylko jednopunktowy (2 zawory na cylinder czyli jeden zasilajacy drygi wylotowy), wiec trzeba sie zdecydowac na jakies stwierdzenie
Sory że ciągnę temat uboczny ale i to nie jest stwierdzeniem prawidłowym. Każdy cylinder ma osobny wtrysk paliwa i o to chodzi przy wtrysku wielopunktowym a ile głowica ma zaworów nie ma już wpływu na nazewnictwo. Nie ważne czy są 2 czy 5 zaworów na cylinder wtryk wielopunktowy (pełny) zostaje wielopunktowym a monopunkt zostaje monopunktem.

Co do problemu, to Vmax może się stopmniowo poprawiać. jazda "emerycka" powoduje powstawanie osadów ( np. w układzie wydechowym) i "przymula" auto. "Przedmuchanie" może przywrócić wigor silnikowi.
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 11:24 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Awatar użytkownika
T.O.B.I.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: sob cze 24, 2006 11:15
Lokalizacja: Police
Kontakt:

Post autor: T.O.B.I. » pn lip 23, 2007 11:24

no moglismy sie zle zrozumiec, poczytalem troche o tym silniku i sie wiecej dowiedzialem co i jak :bigok:


Pozdrawiam T.O.B.I.

[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images34.fotosik.pl/84/0c1e57131f62f7d5.jpg[/img][/url]

esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » pn lip 23, 2007 23:00

dzis patrzylem na swiece -sa to iskry jakies super gaz - i widac ze nie nowe - czy zmienic je i na jakie ? przewody napieciowe sa nowe . narazie to leje vpowera na shellu i przeciagam silnik na biegach - powietrza filtr wyglada na nowy -czysty jest . dzis na srubie reulacji biegu jalowego ustawilem sobie oborty przy torych na benzynie ladnie chodzil bo wczesniej falował - 1000 obr - przy przełaczeniu na gaz obroty na 1500 chodzily . jutro sie wybieram na regulacje gazu i nie wiem czy to normalne ale przy tej predkosci mulowej 140 z problemem auto mi 14 litra gazu palilo



mazda82

Post autor: mazda82 » śr lip 25, 2007 21:38

Witam. Wtrące swoje 3 grosze. Też posiadam 1,8 8v GX w jetta. Silnik jest na pełnym wtrysku i taki został wypuszczony z fabryki. Fabrycznie 66kw =90KM układ wtryskowy KE-Jetronic. Silniki te są elastyczne i zwawo reagują na dodanie gazu. Moj bez problemu przyszpiesza. Z racji tego ze mam go po kapitalce to nie swiruje aż tak, natomiast poprzednio miałem 1,6 B na gażniku i furka wkrecała sie na 170km/h bez zadnych problemów.
Tak jak pisze ZODIAK, jazda emerycka dała mu w dupe. Co do paliwa o wyższym oktanie jak V power to nie wiem czy tojest dobry pomysł. Silnik jest starej generacji i to ze dostanie np 99oktan zamiast 95 to nie do konca jest tak ze mocy przybywa. Ma wtedy większą temperature spalania co wiaze sie z grzaniem silnika. Polecam poczytac lektóry na temat paliwa. Jak znajde linka to zapodam.

Esio10 - jaki olej masz zalany? symbol ,15w40? wiesz jakie jest cisnienie na cylindrach?



esio10
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 365
Rejestracja: ndz lip 22, 2007 13:04
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: esio10 » śr lip 25, 2007 23:04

Esio10 - jaki olej masz zalany? symbol ,15w40? wiesz jakie jest cisnienie na cylindrach?[/quote]


wiec olej jaki jest zalany - to poprzedni wlasciciel powiedzial mi ze lal elf 10W/40 . a co do cisnienia w cylindrach to nie mam pojecia ,musialbym na warsztaty samochodowe skoczyc aby pomierzyli mi :)

a co do odmulenia silnika to znajomy polecil mi preparat ,,ONE SHOT,, jest to preparat w ktorym najpierw czysci sie silnik krokowy a nastepnie na pracujacym silniku wstrzykuje przeez 5-10 sekund do filtra powietrza ,podobno bardzo dobry srodek i czysci on uklad zasilania z smarow , zywic itp, mozna go spotkac na allegro ale sprzedawany jest w wiekszej ilosci, ja probuje dostac 1 sztuke , kolega ktpry mi to polecil powiedzial ze samochod ktpry kupil ojciec wczesniej byl jezdzony na gazie i emerycka predkoscia , zastosowanie srodka popmoglo w jego przypadku



Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » śr lip 25, 2007 23:12

Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 23:17 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 367 gości