Strona 1 z 2

Lampka oleju zapala się i gaśnie.

: ndz lip 22, 2007 21:10
autor: p-urban
Witam. Mam problem z moim Golfem II 1,3 NZ. otóż jadąc na 4 biegu (ostatnim) zapali się kontrolka oleju, po przegazowaniu gaśnie. Podejrzewam, że zawór regulujący ciśnienie w pompie zacina się. Może miał ktoś taki problem i wie jak temu zaradzić.

Pozdrawiam
p-urban

: ndz lip 22, 2007 21:33
autor: djdri
ja tak mialem jak jechal z nad morza tak mi sie robilo na niskich obrotach ale jak przegazowalem bylo oki teraz jak jezdze nic takiego sie mi nie dzeje moze przejedzie tobie tak jak mi

: ndz lip 22, 2007 21:46
autor: Stachu_76
ja miałem to samo a swoim 1.8 16 v po wymianie oleju i filtra kupiłem ''filtrona''czy cos takiego zmieniłem filtr na orginał i lampka świeći sie tylko przy nie pracującym silniku a też podejrzewałem czyjniki i kupiłem nowe ale było to samo

: ndz lip 22, 2007 21:49
autor: p-urban
djdri napewno nie przejdzie, bo tak ma prawie dwa lata i jest coraz gorzej.
stachu_76 co do oleju i filtra też nie bo olej to Mobil 10W-40, a filtr Knecht, czyli oryginal bez znaczka. Więc nadal mam mało prad!! ALe dzięki.

Pozdro

: ndz lip 22, 2007 21:53
autor: Stachu_76
a kiedy ostatnio wymieniałeś olej i filtr

: ndz lip 22, 2007 22:02
autor: p-urban
Na oleju przejechane może z 2 tyś. To napewno nie jest wina oleju. On tak robi od 30tyś km.

Pozdro

: ndz lip 22, 2007 22:05
autor: Stachu_76
to raczej czujnik ja robie 10000

: ndz lip 22, 2007 22:13
autor: p-urban
Czujniki nowe!! Nadal nic...

: ndz lip 22, 2007 22:20
autor: Stachu_76
a piszczy ci jak mruga kontrolka

: ndz lip 22, 2007 22:25
autor: p-urban
Tak piszczy i wku*wia. Dlatego chce to usunąć. Kupiłem już uszczelke pod miske, leży rok czasu, ale nie mam czasu swojega auta zrobić bo pełne ręce roboty.

: ndz lip 22, 2007 22:32
autor: Stachu_76
ja bym nie wykluczał czujników ale morze ty być pompa piszczy ci wysokie ciśnienie a co bo dzwięku to ci współczuje ma taką czestotliwość:( ze radiem go cięrzko zagłuszyć

: ndz lip 22, 2007 22:35
autor: bomberxl
Miałem tak w 1.8,a po wymianie pleju na castrol,filtra na filtron i czujnika na nowy,ale na pewno z parametrami odpowiednimi jak ręką odjął. prawdopodobnie nowy czujnik nie ma odpowiednich parametrów(nie dokładna podróbka).
Pozdrawiam.

: ndz lip 22, 2007 22:53
autor: Stachu_76
bomberxl pisze:prawdopodobnie nowy czujnik nie ma odpowiednich parametrów(nie dokładna podróbka).
z tym sie zgadzam nowe nie znaczy dobre

: ndz lip 22, 2007 22:57
autor: p-urban
Ja również. Akurat stosuję części wyłącznie przodowych producentów więc na lipe nie ma mowy. Dzięki za rady, ale ja jednak zostanę przy pompie... chyba że zastosowac czujniki innej kolorystyki. Jakie wy macie kolory czujników??

p-urban