Dławi sie i przygasa na luzie na wolnych obr.??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Dławi sie i przygasa na luzie na wolnych obr.??

Post autor: Dystans6 » ndz lip 22, 2007 20:41

W sobote rano wyjezdzalem z garazu jadac na mazury zatankowalem na bliskiej jak zawsze bo najlepiej na niej mi golf chodzi wlalem 98 ale juz od garazu jak wyjechalem golf przy dodawaniu gazu szarpal .Po zalaniu benzyny i dalszej jezdzie samochod coraz mocniej szarpal i jak wyrzucalem na luz na swiatlach kontrolki wszystkie przygasaly a silnik gasl musialem trzymac go na gazie wogole nie szedl jak trzeba cala droge . Co sie moglo stać ?? Silnik 1.8 90km RP . Po dość mocnym przegazowaniu troche sie poprawilo ale jakos tak slabo sie zbiera i wchodzi na obroty wczesniej do 160 zwijal sie jak burza a teraz dlugo trzeba czekac ... Przy gazowaniu slychac jakby nie przepalala sie do konca benzyna czy to przez to może ze 98 zalalem ale juz kilka razy tak robilem i nic sie nigdy nie działo .



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » ndz lip 22, 2007 22:15

zobacz czy reset ECU pomoze, a jesli nie to kody blyskowe sprawdz



Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn lip 23, 2007 10:20

eidos pisze:zobacz czy reset ECU pomoze, a jesli nie to kody blyskowe sprawdz
Nie bardzo kminie jak to zrobić może jakies wskazowki podasz elo!!



KONDZIO222
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: pn gru 11, 2006 19:11
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: KONDZIO222 » pn lip 23, 2007 12:09

Dystans6 pisze:Nie bardzo kminie jak to zrobić może jakies wskazowki
Odepnij minusową klemę na 15 min. i później po tym czasie ją załóż jak, to nie pomoże to trzeba szukać innej przyczyny.


Było MK II GTI jest A6 quattro TDI

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn lip 23, 2007 13:49

KONDZIO pisze:
Dystans6 pisze:Nie bardzo kminie jak to zrobić może jakies wskazowki
Odepnij minusową klemę na 15 min. i później po tym czasie ją załóż jak, to nie pomoże to trzeba szukać innej przyczyny.
Spoko dzieki spróbuje



Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » pn lip 23, 2007 14:24

mialem podobna sytuacje ale po rozmontowaniu kopulki i przeczyszczeniu pomoglo


za szybki... ;-)

Awatar użytkownika
Dystans6
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 629
Rejestracja: sob gru 03, 2005 23:57
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: Dystans6 » pn lip 23, 2007 15:31

wlasnie kopolke palec i przewody wymienialem na nowe wszystko jeszcze sie zastanawialem nad pompa paliwa albo filtrem paliwa zeby wymienic ale nie wiem gdzie on sie znajduje bo wydaje mi sie ze zatankowalem tez lewego paliwa jakiegos mozliwe ze z woda .Przegazowalem go ostro nalalem 0,5l denaturatu i narazie jest spokoj tylko jakos tak odejscia nie ma takiego jak trzeba nadal ale chociaz nie przerywa narazie



eidos
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 731
Rejestracja: śr kwie 20, 2005 19:09
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: eidos » pn lip 23, 2007 17:58

pompy paliwowe masz dwie, jedna jest w zbiorniku z bena a druga pod samochodem w poblizu tylnej belki, tam tez powinien byc filtr paliwa



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 318 gości