Strona 1 z 1

Wywala płyn chłodzący przez otwór bezpieczństwa w zbiorniku.

: ndz lip 22, 2007 18:10
autor: Bananicho
Witam. Mam pytanie, takie jak w temacie. Czy jest to spowodowane, że zepsuł sie termost. Jakie jeszcze objawy zauważylem to to ze gdy jest nalane płynu to lini max. to gdy silnik chodzi i osiaga swoja optymalna temperaturę, widać jak się podnosi ilość płynu w zbiorniku. Pozdrawiam. Silnik 1,6 D.

: ndz lip 22, 2007 18:12
autor: krisvw
sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:) :foch:

: ndz lip 22, 2007 18:14
autor: vwjaca1
Poleciał ci termostat i masz na małym obiegu
Dlatego ci wodę wywala
Wymień jak najszybciej i będzie po kłopocie

: ndz lip 22, 2007 18:14
autor: Bananicho
krisvw pisze:sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:) :foch:
Wątpie w to. To niby czemu się podnosi poziom płynu ??

: ndz lip 22, 2007 18:16
autor: krisvw
podnosi sie dlatego ze rosnie wraz z temp korek nie trzyma cisnienia i wywala :) to proste jak budowa cepa:) :okej:

: ndz lip 29, 2007 20:13
autor: Bananicho
Termostat wymieniłem. Dzisiaj kumpel za mną jechał i mówił mi później ze szary dym leciał z rury wydechowej. Martwie sie czy nie trzeba juz uszczelki pod głowica wymienia, a najgorzej jak by była dziura w bloku :/ . Ogólnie moc silnika nie spadła. Jutro popróbuje z chłodnica. Ma ktoś jakiś pomysł.

Pozdrawiam.

: ndz lip 29, 2007 22:21
autor: seba277
pojezdzij troche i zobacz czy na korku oleju i na bagnecie nie ma sladow odparowanej wody z oleju taki ser i czy nie ubywa ci cieczy chlodzacej jesli tak wtedy napewno uszczelka

: pn lip 30, 2007 21:08
autor: Bananicho
Dzisiaj jechałem, rozgrzałem silnik, dawałem mu trochę po *#cenzura#* i wody nic nie ubyło, no może minimalnie w zbiorniczku ale to z poziomu max na min. Patrzałem na bagnet i czysty olej, także pod korkiem, nie było żadnych kropli wody. Po przejechaniu sie, odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i tylko para uchodziła. Z wężyka powrotnego woda leciała, zero bąbelków. A z chłodnica nic nie robiłem, nie chciało mi się :P. Nie wiem czemu wczoraj mi się takie rzeczy działy. Może układ był zapowietrzony, no ale żeby szary dym ?? Nie kumam, to są chyba jakieś dziwne uroki diesli :P

Pozdro.

Jak ma ktoś jakiś pomysł to pisać, na pewno nowa informacja się przyda.

: pn lip 30, 2007 22:52
autor: rross
czyli masz już OK??

: pn lip 30, 2007 23:53
autor: Bananicho
rross, powiem szczerze, że nie wiem, musze na trase uderzyć i wtedy sie dowiem czy wszystko gra.
Jak bedzie to napisze.

: śr sie 01, 2007 21:11
autor: rross
to czekam na info,
a może ktoś jeszcze ma podobny problem?? :blush:

: czw lis 15, 2007 18:58
autor: Bananicho
Witam. Mi pekla glowica, w dwóch miejscach pomiedzy zaworami. Wode przepalalo, a sie dowiedzilem ze jakichs krocców na bloku silnika nie mialem dokreconych i nimi mi też wywalalo wode. Dałwm auto na warsztat do znajomego i czekam juz 1,5 miecha na auto, jutro prawdopodobnie odbieram, ciezko bylo dostac dobra głowice do 800 zl, była sprawdzona i wszystko ok, koszt calkowity chyba 1400 -1500 zl. Pozdro.