Strona 1 z 1
Wywala płyn chłodzący przez otwór bezpieczństwa w zbiorniku.
: ndz lip 22, 2007 18:10
autor: Bananicho
Witam. Mam pytanie, takie jak w temacie. Czy jest to spowodowane, że zepsuł sie termost. Jakie jeszcze objawy zauważylem to to ze gdy jest nalane płynu to lini max. to gdy silnik chodzi i osiaga swoja optymalna temperaturę, widać jak się podnosi ilość płynu w zbiorniku. Pozdrawiam. Silnik 1,6 D.
: ndz lip 22, 2007 18:12
autor: krisvw
sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:)

: ndz lip 22, 2007 18:14
autor: vwjaca1
Poleciał ci termostat i masz na małym obiegu
Dlatego ci wodę wywala
Wymień jak najszybciej i będzie po kłopocie
: ndz lip 22, 2007 18:14
autor: Bananicho
krisvw pisze:sprawdz oring pod korkiem stawiama na korek:)

Wątpie w to. To niby czemu się podnosi poziom płynu ??
: ndz lip 22, 2007 18:16
autor: krisvw
podnosi sie dlatego ze rosnie wraz z temp korek nie trzyma cisnienia i wywala

to proste jak budowa cepa:)

: ndz lip 29, 2007 20:13
autor: Bananicho
Termostat wymieniłem. Dzisiaj kumpel za mną jechał i mówił mi później ze szary dym leciał z rury wydechowej. Martwie sie czy nie trzeba juz uszczelki pod głowica wymienia, a najgorzej jak by była dziura w bloku :/ . Ogólnie moc silnika nie spadła. Jutro popróbuje z chłodnica. Ma ktoś jakiś pomysł.
Pozdrawiam.
: ndz lip 29, 2007 22:21
autor: seba277
pojezdzij troche i zobacz czy na korku oleju i na bagnecie nie ma sladow odparowanej wody z oleju taki ser i czy nie ubywa ci cieczy chlodzacej jesli tak wtedy napewno uszczelka
: pn lip 30, 2007 21:08
autor: Bananicho
Dzisiaj jechałem, rozgrzałem silnik, dawałem mu trochę po *#cenzura#* i wody nic nie ubyło, no może minimalnie w zbiorniczku ale to z poziomu max na min. Patrzałem na bagnet i czysty olej, także pod korkiem, nie było żadnych kropli wody. Po przejechaniu sie, odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i tylko para uchodziła. Z wężyka powrotnego woda leciała, zero bąbelków. A z chłodnica nic nie robiłem, nie chciało mi się

. Nie wiem czemu wczoraj mi się takie rzeczy działy. Może układ był zapowietrzony, no ale żeby szary dym ?? Nie kumam, to są chyba jakieś dziwne uroki diesli
Pozdro.
Jak ma ktoś jakiś pomysł to pisać, na pewno nowa informacja się przyda.
: pn lip 30, 2007 22:52
autor: rross
czyli masz już OK??
: pn lip 30, 2007 23:53
autor: Bananicho
rross, powiem szczerze, że nie wiem, musze na trase uderzyć i wtedy sie dowiem czy wszystko gra.
Jak bedzie to napisze.
: śr sie 01, 2007 21:11
autor: rross
to czekam na info,
a może ktoś jeszcze ma podobny problem??

: czw lis 15, 2007 18:58
autor: Bananicho
Witam. Mi pekla glowica, w dwóch miejscach pomiedzy zaworami. Wode przepalalo, a sie dowiedzilem ze jakichs krocców na bloku silnika nie mialem dokreconych i nimi mi też wywalalo wode. Dałwm auto na warsztat do znajomego i czekam juz 1,5 miecha na auto, jutro prawdopodobnie odbieram, ciezko bylo dostac dobra głowice do 800 zl, była sprawdzona i wszystko ok, koszt calkowity chyba 1400 -1500 zl. Pozdro.