Strona 1 z 1

problem z identyfikacja silnika

: ndz lip 22, 2007 13:26
autor: esio10
witam jeste nowy na tym forum , i jak sie latwo domyslic -jeste tu bo sie stalem posiadaczem vw ale mam maly problem - otoz zakupilem piekna jette II rocznik 1987 - amerykanksa wersja z silnikiem 1.8 benzyna 8 -zaworowa i wlasnie tylko tyle wiem o tym silniku - nie wiem jaka on moc ma i parametry( predkosc , spalanie ,przyspieszenie i takie ************) , a chcialbym to wiedziec - poprzednik tez nie wiedzial - doszly mnie sluchy o numerach kodu silnika i ze na podtsawie ich dowiem sie o silniku - ale jakos nie umie ich znalesc i nie wiem gdzie je mozna znalesc - niby sa na silniku jakies oznaczenia ale wogole nie pasuja do tych danych podanych na stronce tutejszej, wiec prosze o pomoc- bede widzieczny

: ndz lip 22, 2007 13:40
autor: koonrad
oznaczenie silnika masz na bloku, zaraz pod głowicą, pod gniazdami świec 3 i 4 (czyli te od strony skrzyni) taki płaski pasek 1cm X 8cm na bloku silnika

bedziesz miał (chyba) PB albo PF (107/112KM lub na odwrót)

Re: problem z identyfikacja silnika

: ndz lip 22, 2007 13:56
autor: esio10
no nic nie widac jakies oznaczenie co widze ale to nad gniazdami swiec to ME i pozniej cos na dole widze jakies BF czy cos takiego.. a i mam problem otoz auto ma 209 tysiecy zrobione i poprzednik ciagle na gazie tylko jezdzil - zrobil na nim z 23 tysiace km i ani grama benzyny mu nie podawal- i nie jezdzil szybciej niz 120km/h przez co auto wydaje mi sie ze mułowte jest - ono ma problem isc 140km/h i nie wiem co zrobic -czy faktycznie te auto tylko tyle idzie czy co? czy moze nagar sie nazbieral przez ta -oszczedna i ekonomiczna jazde i sie pozapychalo - wiec propsze o jakas porade by cos wiecej z tego auta wycisnac

[ Dodano: 22 Lip 2007 14:10 ]
znaczy w dole sinika jakies 2BE znalazlem , i co wiem jeszcze o silniku to ze jest to pelny wtrysk

: ndz lip 22, 2007 14:25
autor: bodzio_j
esio10, zobacz wklejkę w bagażniku, tam też jest typ silnika. Jeśli możesz to zrób w miarę dobre foty, może coś się wymyśli. Jest też silnik RV na pełnym wtrysku często występuje w wersji amerykańskiej (mam taki).

: ndz lip 22, 2007 14:33
autor: koonrad
esio10 pisze:no nic nie widac jakies oznaczenie co widze ale to nad gniazdami swiec to ME
to na głowicy jest ale to nie oznaczenie silnika
esio10 pisze:cos na dole widze jakies BF czy cos takiego
jeśli pod gniazdami swiec, w takim trudno dostepnym miejscu, to pewnie bedzie to PF,

: ndz lip 22, 2007 15:11
autor: esio10
pod gniazdami swiec znalazlem w trudno dostepnym miejscu oznczenie *GX 20 wiec to bedzie to ? jak tak to jezeli ktos sie orientuje to prosze o podanie parametrow

: ndz lip 22, 2007 16:21
autor: bodzio_j
GX 1781 81 86,4 4R 63 Golf II/Jetta (USA) (CAN) 8/85-7/87 i, kat KE-Jetronic
Też występował w USA.

: ndz lip 22, 2007 16:30
autor: esio10
tyle to tez sie dowiedzialem z stronki :bajer: ale chodzi mi o takie parametry ile powinien palic i predkosc - bo jak pisalem wyzej to mi go muli bo poprzedni wlasciciel nie dal mu ani grama benzyny przez 24 tysiace km i nie jezdzil szybcuiej niz 120 km/h - przez co teraz mam problem z 140 wycis z niego - co proponujecie na odmulenie tego samochodu - bo chyba powinien wiecej pokazac niz 140 - chyba ze sie myle - prosze o porady