Wieksze tarcze hamulcowe

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Wieksze tarcze hamulcowe

Post autor: a.s.d » czw lip 19, 2007 23:47

Witam,

Wiekimi krokami zbliza mi sie wymiana tarcz i klockow hamulcowych.
Pomyslalem sobie, ze z uwagi na to ze obecne hamulce niezachwycaja mnie swoja skutecznoscia, kozystajac z okazji zamontuje wieksze tarcze. Srednica obecnych to 256mm, natomiast w ofercie dostepne sa takze 280 i 315mm.

Z wymiana jakich dodatkowych elementow wiaze sie taki zabieg i czy jest to warte zachodu? Czy skutecznosc hamowania zwieksza sie wymiernie?

Z gory dzieki za info i pozdrawiam

a.s.d
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 22:39 przez a.s.d, łącznie zmieniany 1 raz.



maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Post autor: maxoff » pt lip 20, 2007 00:12

a.s.d- same tarcze to nie da rady, trzeba zwrotnice, sworznie i reszte gratów, najlepiej kupić od jakiegoś gti i wszysto przełożyć, i na 280 to fele minimum 15 a 315 to z 17. pozdro. a co do skuteczności to na pewno sie poprawi, ja mam 288 mm tarcze w 3 gti i jestem zadowolony z hebli.
Ostatnio zmieniony pt lip 20, 2007 00:15 przez maxoff, łącznie zmieniany 1 raz.



a.s.d
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: wt mar 20, 2007 01:15
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: a.s.d » pt lip 20, 2007 00:18

maxoff pisze:a.s.d- same tarcze to nie da rady, trzeba zwrotnice, sworznie i reszte gratów, najlepiej kupić od jakiegoś gti i wszysto przełożyć, i na 280 to fele minimum 15 a 315 to z 17. pozdro. a co do skuteczności to na pewno sie poprawi, ja mam 288 mm tarcze w 3 gti i jestem zadowolony z hebli.
Fele mam 16-tki wiec tu niebylo by problemu, mialem nadzieje ze mozna to zrobic miej inwazyjnie, w tej sytuacji musze to powaznie przemyslec.

Moze ma ktos praktyczne doswiadczenia z takiego manewru.



Awatar użytkownika
Dwight
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: pn sty 16, 2006 10:14
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: Dwight » pt lip 20, 2007 07:58

A może poszukać jakieś bardziej renomowane czyt.bardziej skuteczne i zostać przy tej samej średnicy :bajer:



Awatar użytkownika
Kulon
Forum Master
Forum Master
Posty: 1994
Rejestracja: pt cze 15, 2007 15:38
Kontakt:

Post autor: Kulon » sob lip 21, 2007 11:08

a.s.d pisze:Srednica obecnych to 256mm
masz MK4 i srednice tarcz 256 mm przy 115KM, napewno ? zmierzyłeś? bo ja mam 110 KM i średnice tarcz 280 mm, sprawdź - a jeżeli chodzi o tarcze to brembo max i klocki ferodo polecam, lata jak ta lala
pozdro


Jeżeli miewasz problemy z kobietami, to miej na uwadze to, że z problemami trzeba się czasem przespać.
PL
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.

Awatar użytkownika
inspire
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: ndz cze 04, 2006 12:41
Lokalizacja: ???

Post autor: inspire » pn lip 23, 2007 19:46

tak jak ci napisal maxoff kupe roboty i siana slowem nie opyla sie
ja juz to przechodzilem. wybralem na przod ate powerdisc nacinane i ferodo ds2000 na tyl brembo i ferodo


Często pomykam A4 i 1-ką Katowice-Warszawa

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pn lip 23, 2007 22:37

Co maja hamulce do problemow z silnikiem diesla? Taki problem regulamin przeczytac i szanowac pozostalych forumowiczow?

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 421 gości