najlepiej jest wymontować całą tylną belkę ale to wiąże się z odłączeniem hamulców , ja to robiłem tak :najpierw z prawej podnieś samochód ,odkręciłem śrubę mocującą belkę z łapą i opuściłem belkę. wtedy cały simerblok mamy widoczny, trzeba go najlepiej przeciąć wąskim brzeszczotem i wybić. największy problem jest z wciśnięciem simerbloka , ja zrobiłem sobie taki przyrząd (śruba przechodzi przez simerbloki wahacz wkręcając ją wciskam simerblok do środka , trzeba jeszcze odpowiednie podkładki bo sim.jest "asymetryczny,
zl ewej jest jeszcze korektor siły Hamowania, trzeba jeszcze odkęcić śrubę moc. kor. do sprężyny oraz łapę i delikatnie opuszczać belkę. Wtedy kor. z łapą pozostanie delikatnie w górze. Należy pamiętać o przewodach hamulca(wypiąć je z zatrzasków i delikatnie odchylić)
po robocie konieczna będzie GEOMETRIA KÓŁ
[ Dodano: 19 Lip 2007 22:24 ]
wybicie tulei z belki to pestka w porównaniu z wciśnięciem