Bierze olej - robie uszczelniacze i co jeszcze ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Bierze olej - robie uszczelniacze i co jeszcze ?

Post autor: Kavior » czw lip 19, 2007 20:28

Witam wszystkich
Moja polowka ma juz 234tys.km przejechane i zaczyna mi brać olej. Kilka tysiecy temu załozyłem sekwencje i gaz pewnie to tylko spotegował. Jak jeszcze nie miałem gazu to na 10tys dolałem mu 0,5litra jak jezdziłem tylko po miescie. Na trasie mocno butujac tak do 180km/h po 120km olej z polowy miarki spadł na minimum. Teraz wracałem autostrada Wrocław-Kraków jechałem spokojnie tak do 110km/h i tez olej zszedł na miniumum :-( Generalnie ostatnio przejechałem 1tys.km po trasie ale spokojnie i wlałem mu jakies 0,7litra oleju. Jezdze na 10W40 Castrola. Przymierzam sie do wymiany uszczelniaczy w przyszłym tygodniu bo to chyba ich wina ? Silnik ma moc, nie kopci i wogóle jest ok. Pytanie do Was - czy jest sens by od razu za jednym zamachem zrzucic głowice i wymienic uszczelke pod nia i uszczelniacze czy same uszczelniacze bez sciagania głowicy? Uszczelka na razie nie daje znac o sobie ale zastanawiam sie czy nie zrobic jej od razu jak mam odstawiac auto na warsztat bo wczesniej czy pożniej pewnie i tak ja szlak trafi tym bardziej ze przebieg mam juz duzy. Co myslicie o tym ? Czy to ma sens ? A i jeszcze jedno - jak silnik chodzi na wolnych obrotach i wyciagne korek wlewu oleju to chodzi glosniej i i jak przyłoze dłon to lekko dmucha ze srodka ( nie dymi ). Czy mam sie martwić, czy to pierwsze oznaki ze silnik pada ? Sprawdze mu od razu kompresje...Wyciagniecie bagnetu nic nie zmienia.
Ostatnio zmieniony ndz lip 22, 2007 00:00 przez Kavior, łącznie zmieniany 2 razy.



PAWEL89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 236
Rejestracja: pn cze 05, 2006 21:32
Lokalizacja: Biskupiec NOL...
Kontakt:

Post autor: PAWEL89 » czw lip 19, 2007 20:32

Możesz spróbować to zależy tylko od twoich finansów w czy sam tego chcesz. A ten olej nie jest chyba za dobry do samochodu z takim przebiegiem


[img]http://img180.imageshack.us/img180/7369/new1wj9.gif[/img]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 19, 2007 20:34

jesli masz kase na wymiane uszczelnien silnika to jak najbardziej ma sens, bo jedna robota. uszczelke pod glowica, jesli jest oryginal, to warto sobie zmienic. przy okazji wszelkie zimery i oringi na walach, walkach, waleczkach, uszczelki kolektorow, pokrywy i czego tam jeszcze. zrobic raz porzadnie i smigac dalej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lip 19, 2007 20:34

PAWEL89 pisze:A ten olej nie jest chyba za dobry do samochodu z takim przebiegiem
Auto do przebiegu 220tyś chodziło na syntetyku 5W40 :-) Mineralnego na pewno mu nie wleje prędko



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » czw lip 19, 2007 20:36

PAWEL89 pisze:Możesz spróbować to zależy tylko od twoich finansów w czy sam tego chcesz. A ten olej nie jest chyba za dobry do samochodu z takim przebiegiem
kolejny maniak minerala :panna: nauczcie sie do kur.. nedzy, ze jezdzi sie na syntetyku jak najdluzej, a jesli silnik zaczyna brac, to robi sie to i tamto i dalej leje syntetyk. mineral jest do malucha. polsyntetyk to ostatecznosc.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Kenti1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lip 11, 2007 18:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kenti1 » czw lip 19, 2007 20:41

UZASADNIJ ? :)



Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lip 19, 2007 20:42

SouleR pisze:wszelkie zimery i oringi na walach, walkach, waleczkach, uszczelki kolektorow, pokrywy i czego tam jeszcze. zrobic raz porzadnie i smigac dalej.
Kurcze troche duzo tego :-( Nie wiem czy finansowo będę w stanie wszystko wymienić ale wiem że warto by było !! Jutro podjadę do ASO z listą i popytam o ceny bo mam już takie zboczenie że zawsze wszystkie uszczelki i uszczelniacze kupuje oryginalne bo juz kilka razy sie przejechałem na zamiennikach. Potem zobaczymy na ile mnie skasuje mój mechanik.



Kenti1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lip 11, 2007 18:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kenti1 » czw lip 19, 2007 20:46

przejechałes sie nie na zamienikach tylko w wielu przypadkach na MECHANIKACH :)
(wadliwy montaż)
Ostatnio zmieniony czw lip 19, 2007 20:47 przez Kenti1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lip 19, 2007 20:49

Kilka razy nawet sam zmieniałem ale ze mnie zaden mechanik ;-) Pewnie masz racje ale w ASO uszczelki wcale nie sa takie drogie jakby sie wydawało.



Kenti1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: śr lip 11, 2007 18:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Kenti1 » czw lip 19, 2007 20:50

Kavior pisze:Kurcze troche duzo tego Nie wiem czy finansowo będę w stanie wszystko wymienić ale wiem że warto by było !! Jutro podjadę do ASO z listą i popytam o ceny bo mam już takie zboczenie że zawsze wszystkie uszczelki i uszczelniacze kupuje oryginalne bo juz kilka razy sie przejechałem na zamiennikach. Potem zobaczymy na ile mnie skasuje mój mechanik.
mechanikowi patrzy sie na ręce .....!!!!!!!!!! to podstawa......reszty domyslisz się :)sam



Awatar użytkownika
Kavior
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: wt sie 08, 2006 20:11

Post autor: Kavior » czw lip 19, 2007 20:53

Mechanika mam uczciwego i jak tylko sie da to staram sie zawsze być przy pracach nad moim autem by się czegoś nauczyć. U niego akurat zadnych uszczelek nie wymianiałem, to było u kogos innego i nie w tym aucie :bigok:



bonifacy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: czw maja 24, 2007 20:57
Lokalizacja: niedaleko Katowic

Post autor: bonifacy » czw lip 19, 2007 22:51

Kurcze ! Tak przeczytałem te wszystkie posty i oczy mi się robią okrągłe :foch:
Widze że jak bierze olej to wszysczy są za uszczelniaczami zaworów :D Przebieg duży , więc to możliwe. Żonglerka z olejami też jest popularna . Jak macie kase to eksperementujcie . Prawda jest taka że jak silnik jest już wyjechany , to choćbyście go miodem smarowali to i tak będzie do d....py.

Takie jest moje zdanie , a jak nie mam racji to niech mnie ktoś mnie poprawi !!!!



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 332 gości